Met Berghuis is sowieso iets geks aan de hand. Vorig jaar echt een matig seizoen gedraaid waarbij hij ze er alleen tegen Fortuna en Vitesse af en toe inlegde en ook dit jaar is het weer weinig bijzonders. Maar toch blijven mensen hem complimenten geven, rare gewaarwording.quote:Op maandag 14 november 2022 16:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Berghuis is nu inderdaad dezelfde slappe zak als bij ons. Wellicht ligt het dan niet bij de club maar bij de speler. Die verongelijkte kop die zichzelf veel beter vindt dan ieder ander past veel beter bij Ajax, lekker wegblijven.
Gewoon goed te doen zelfs. Ik ging gisteren met een waanzinnige kater de Kuip in en kwam er dronken uit. Dat lukte me nooit met die lightzooi.quote:Op maandag 14 november 2022 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, ‘bier’
Alhoewel het beter te nassen is sinds ze naar Silver zijn overgestapt
Het zijn echt ongekende tijden voor onze club.quote:Op maandag 14 november 2022 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon goed te doen zelfs. Ik ging gisteren met een waanzinnige kater de Kuip in en kwam er dronken uit. Dat lukte me nooit met die lightzooi.
Er waren zelfs heuse zelftapmachines. Nu de biernegers nog terug
Ze hebben tegenwoordig ook regelmatig van dat entertainment achter vak Z/voorplein voor de wedstrijd. Je merkt helemaal met dat ‘echte’ bier dat er toch best veel volk dan al vroeg op afkomt, het kan allemaal wel dus.quote:Op maandag 14 november 2022 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zijn echt ongekende tijden voor onze club.
Merk sowieso al dat ik een stuk fijner in de Kuip zit dan voor corona, toen het veel seizoenen toch meer een verplichting voelde dan iets waar je echt zin in had. De verbeterde prestaties+spel en meer Europese avondjes spelen een rol, maar de sfeer is ook (ondanks de toename van zwarte jasjes) beter. Zelfs voor de tamme potjes heb ik er iedere keer enorme zin in. ‘Overal waar jij gaat’ is ook wel ้้n van de leukere liedjes de afgelopen jaren.quote:Op maandag 14 november 2022 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig ook regelmatig van dat entertainment achter vak Z/voorplein voor de wedstrijd. Je merkt helemaal met dat ‘echte’ bier dat er toch best veel volk dan al vroeg op afkomt, het kan allemaal wel dus.
Gewoon een beetje sfeervolle opzwepende muziek mis ik ook vaak voor die belangrijke potjes. Het is vaak een vrij willekeurig rijtje nummers in de categorie "hits van 10 jaar geleden", "kutherrie" en af en toe een Feyenoord klassieker tussendoor.quote:Op maandag 14 november 2022 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Merk sowieso al dat ik een stuk fijner in de Kuip zit dan voor corona, toen het veel seizoenen toch meer een verplichting voelde dan iets waar je echt zin in had. De verbeterde prestaties+spel en meer Europese avondjes spelen een rol, maar de sfeer is ook (ondanks de toename van zwarte jasjes) beter. Zelfs voor de tamme potjes heb ik er iedere keer enorme zin in. ‘Overal waar jij gaat’ is ook wel ้้n van de leukere liedjes de afgelopen jaren.
Alleen die herrie voorafgaand tegen Lazio, dat hoeft van mij nooit meer. En tja, de pyro is schitterend maar je hebt het niet nodig. Krijgt een steeds meer geforceerd karakter.
O doelde meer op de brakke geluidsinstallatie van laatst.quote:Op maandag 14 november 2022 21:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewoon een beetje sfeervolle opzwepende muziek mis ik ook vaak voor die belangrijke potjes. Het is vaak een vrij willekeurig rijtje nummers in de categorie "hits van 10 jaar geleden", "kutherrie" en af en toe een Feyenoord klassieker tussendoor.
Achahbar was ook nog eens traag, die had geen enkele fysieke kwaliteiten. Azarkan is een snel mannetje (in ieder geval op de eerste 10 meter) en weet zich vaak heel slim vrij te spelen. Insigne was ook goed genoeg voor de Europese subtop, dat niveau zie ik hem best halen als ie zich zo blijft ontwikkelen.quote:Op maandag 14 november 2022 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Azarkan is gewoon een type Achahbar, komt gewoon net tekort.
Die twee zijn nou totaal niet vergelijkbaar (naast dat Achahbar ook zwaar tekort kwam voor het niveau van Excelsior).quote:Op maandag 14 november 2022 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Azarkan is gewoon een type Achahbar, komt gewoon net tekort.
Zeg je hier nou serieus dat Azarkan naar het niveau van Insigne kan toegroeien..? Wat lees ikquote:Op maandag 14 november 2022 22:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Achahbar was ook nog eens traag, die had geen enkele fysieke kwaliteiten. Azarkan is een snel mannetje (in ieder geval op de eerste 10 meter) en weet zich vaak heel slim vrij te spelen. Insigne was ook goed genoeg voor de Europese subtop, dat niveau zie ik hem best halen als ie zich zo blijft ontwikkelen.
Waarom niet?quote:Op maandag 14 november 2022 22:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zeg je hier nou serieus dat Azarkan naar het niveau van Insigne van toegroeien..? Wat lees ik
De enige overeenkomt tussen die 2 is dat het allebei dwergen zijn.
Insigne was heel goed, maar op dit moment is Azarkan de beste speler van Excelsior en ontwikkelt hij zich vrij snel op z'n 20e. Ik zie niet in waarom je nu al uit zou sluiten dat hij ook heel goed kan worden.quote:Op maandag 14 november 2022 23:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou, volgens mij onderschat je dan gigantisch hoe goed Insigne is/was.
Je kan toch alleen gaan? Je krijgt na verloop van tijd vanzelf aanspraak, ben ook regelmatig alleen gegaan als m'n maat niet kon.quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:54 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Leuke column inderdaad @:ZKA
Ik vind het echt jammer dat mijn vrienden niet van voetbal houden dus ik kom nagenoeg nooit in de kuip. Laatste keer is alweer conference league vorig seizoen tegen Partizan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |