Eens, Jappie is een kontenkruiper. Van hem had ik meer verwachtquote:Op maandag 14 november 2022 20:56 schreef JDB94 het volgende:
Jasper is ook je klassieke meelopert, down the line wordt hij gewoon opgeofferd voor het grotere goed 100%
dan wordt het echt rete saai in de loodsquote:Op maandag 14 november 2022 20:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij er over een paar maanden uit wordt gestemd
Ik wel , een meeloper . Weinig respect voor .quote:Op maandag 14 november 2022 20:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee hoor dat geloof ik niet en zo wel dan delen ze de pot
Ik denk dat hij een bange poeperd is, waarschijnlijk vindt hij Jeff ook een tirannieke sukkel, maar kiest eieren voor zijn geld door 'vriendjes' met hem te spelen.quote:Op maandag 14 november 2022 20:56 schreef JDB94 het volgende:
Jasper is ook je klassieke meelopert, down the line wordt hij gewoon opgeofferd voor het grotere goed 100%
Nee hoor, genoeg mensen die eindelijk de kans krijgen om zichzelf wat meer te laten zienquote:Op maandag 14 november 2022 20:58 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
dan wordt het echt rete saai in de loods
Retorische vraag neem ik aanquote:Op maandag 14 november 2022 20:59 schreef Pindaaatje het volgende:
Waarom zitten er zo bizar veel SL in dit programma? DGK had dat alleen als er echt heftige ruzie was, hier is het echt heel onnodig veel.
Als je spektakel wil dan moeten ze KimD eruit stemmenquote:Op maandag 14 november 2022 20:58 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
dan wordt het echt rete saai in de loods
Moirama.quote:Op maandag 14 november 2022 20:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je spektakel wil dan moeten ze KimD eruit stemmen
Bedankt voor je definitie van een meeloperquote:Op maandag 14 november 2022 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een bange poeperd is, waarschijnlijk vindt hij Jeff ook een tirannieke sukkel, maar kiest eieren voor zijn geld door 'vriendjes' met hem te spelen.
GJ en Babbelquote:Op maandag 14 november 2022 21:01 schreef Ireth het volgende:
Jezus wat een gekakel met dat weerwolven![]()
Wat is er op stream 2??
Dat zou wel een gave twist zijn.quote:Op maandag 14 november 2022 21:02 schreef Ireth het volgende:
Ik heb eigenlijk meer het idee dat jappie Jeff helpt zijn eigen graf te graven en er zo een concurrent er mee weg te kunnen spelen?
Dat zou wel leuk zijn jaquote:Op maandag 14 november 2022 21:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat zou wel een gave twist zijn.
Graag gedaanquote:Op maandag 14 november 2022 21:00 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Bedankt voor je definitie van een meeloper
kijk je wel stream Mario?quote:
Je hebt me aan het denken gezet maar voor het antwoord moet je naar een ander topicquote:
Ze vertellen niet wat de reden is. Kunnen meerdere oorzaken zijn.quote:
Omdat met elkaar weerwolven in vier kamers lastig knipogen is.quote:Op maandag 14 november 2022 21:05 schreef freaky40 het volgende:
Waarom zitten ze allemaal in 1 slaapkamer te weerwolven?
De stagaire wordt bruut genomen op het mengpaneelquote:Op maandag 14 november 2022 21:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze vertellen niet wat de reden is. Kunnen meerdere oorzaken zijn.
FEBO loopt rond, bewoners worden direct aangesproken/toegesproken, er zit even niemand achter de camera’s omdat onderbezetting en moeten plassen of whatever. Ze bewaren beelden voor de aflevering. Ze zitten te kutten met welke streams op welke camera moet.
En nog zestien opties heb ik hier voorbij zien komen.
Je spreekt weer in raadselenquote:Op maandag 14 november 2022 21:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je hebt me aan het denken gezet maar voor het antwoord moet je naar een ander topic
Thanks, ik vind het heel heftig. Als kijker van de streams moet je toch juist zoveel mogelijk kunnen zien. Slecht geregeld hoor. Maar goed. Saaie streams vanavond. Hoop op nog iets leuks.quote:Op maandag 14 november 2022 21:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
FEBO loopt rond, bewoners worden direct aangesproken/toegesproken, er zit even niemand achter de camera’s omdat onderbezetting en moeten plassen of whatever. Ze bewaren beelden voor de aflevering. Ze zitten te kutten met welke streams op welke camera moet.
Dat deden ze toch gewoon in de woonkamer.quote:Op maandag 14 november 2022 21:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat met elkaar weerwolven in vier kamers lastig knipogen is.
het maakt toch niet uit waar ze zitten?quote:Op maandag 14 november 2022 21:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze zijn toch in kamer welkes
komische weerwolfen is dat?
in uto was dat op sofa
Klopt. Vreselijk was datquote:Op maandag 14 november 2022 21:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze zijn toch in kamer welkes
komische weerwolfen is dat?
in uto was dat op sofa
en hier is ook niemandin die wachslapen doetquote:Op maandag 14 november 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
het maakt toch niet uit waar ze zitten?
meestal zijn ze toch even op Fok aan het lezen welke bewoners ze moeten volgen on streamquote:Op maandag 14 november 2022 21:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze doen het allemaal anders Marioquote:Op maandag 14 november 2022 21:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
en hier is ook niemandin die wachslapen doet
en het zijn niet alle
Offtopic, dus weg gehaald, misschien wil iemand het weer in de sc plaatsen.quote:Op maandag 14 november 2022 21:13 schreef Ireth het volgende:
Wat was dat net voor, door seattle gequote lijstje, over users wat nu ineens weer weg is???
ja maar het zijn nur 15 of zoquote:Op maandag 14 november 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze doen het allemaal anders Mario
het is maar net hoe ze het geleerd hebben
je kunt mensen niet verplichten mee te doenquote:
Heb al uitleg via dmquote:Op maandag 14 november 2022 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Offtopic, dus weg gehaald, misschien wil iemand het weer in de sc plaatsen.
is kim ook niet bij?quote:Op maandag 14 november 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt mensen niet verplichten mee te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |