Mirthe is weinig boeiendquote:Op maandag 14 november 2022 20:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat ik opmerkelijk vind, is dat Mirthe die kaas jat minder views heeft dan Jeff met zijn fittie vanavond ...
Ja was beetje verwarrend want hij klaagde over beide. Eerst Mirthe en toen Kim.quote:Op maandag 14 november 2022 20:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh net nog over Mirthe , daar had ik het over
Al zo vaak gezegd maar nooit gedaanquote:Op maandag 14 november 2022 20:33 schreef engine het volgende:
"Als die morgen komt dan zorg ik er persoonlijk voor dat ze de rest van haar leven niet meer over straat kan"
dat gevlinder van Mirthe wordt vermoeiend voor mensenquote:Op maandag 14 november 2022 20:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat ik opmerkelijk vind, is dat Mirthe die kaas jat minder views heeft dan Jeff met zijn fittie vanavond ...
quote:Op maandag 14 november 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gevlinder van Mirthe wordt vermoeiend voor mensen
die is ook een beetje klaar daar
Welk filmpje?quote:Op maandag 14 november 2022 20:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar gelukkig wel door naar 6,2K views ...
Dat gevlinder vind ik wel leuk maar dat zeuren en janken over tekort komen maakt haar wel vervelendquote:Op maandag 14 november 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gevlinder van Mirthe wordt vermoeiend voor mensen
die is ook een beetje klaar daar
Was alweer vergeten dat ie er ook nog inzitquote:Op maandag 14 november 2022 20:39 schreef pingu66 het volgende:
Marciano 42 jaar : luister,luister,jullie zijn gewoon kaolo dom 😵💫
Jeff en Kim zoenen van een paar dagen geleden ...quote:
Ik hoop dat Jeff als ie in een bui als deze is Zoe eens even helemaal met de grond gelijk maakt. Of ben ik nu heel gemeen?quote:Op maandag 14 november 2022 20:40 schreef Pindaaatje het volgende:
Toch lekker dat we even geen geroddel van Zoë hebben op dit moment. Zijn schaarse momenten waar ik van geniet
Ah tuuuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2022 20:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jeff en Kim zoenen van een paar dagen geleden ...
En/of Esther!quote:Op maandag 14 november 2022 20:42 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jeff als ie in een bui als deze is Zoe eens even helemaal met de grond gelijk maakt. Of ben ik nu heel gemeen?
Nergens voor nodig dat gevloek en gescheldquote:Op maandag 14 november 2022 20:42 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jeff als ie in een bui als deze is Zoe eens even helemaal met de grond gelijk maakt. Of ben ik nu heel gemeen?
Inderdaad, zou in ieder geval fijn zijn als ie gewoon heel duidelijk aangeeft geen interesse in haar te hebben. Wat zij denkt ergens nog steeds dat als Kim er niet zou zijn dat zij dan kans maaktquote:Op maandag 14 november 2022 20:42 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja da’s jammer, maar het is best veel om doorheen te gaan. Ik ben fervent kijker, maar sla toch best wat uurfilmpjes over, omdat ik er geen tijd voor heb. Ben wel superblij dát ze er zijn. Als je dat maar weetquote:Op maandag 14 november 2022 20:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jeff en Kim zoenen van een paar dagen geleden ...
De uurfilmpjes komen helaas maar uit tussen 20-100 views, en dat is erg laag ....![]()
1 gigantisch nadeel daarvan is een week lang jankende Zoe 'op z'n Nadir's' in de streams.quote:Op maandag 14 november 2022 20:42 schreef Seattle het volgende:
[..]
Okee zonder gevloek en gescheld. Gewoon even op haar nummerquote:Op maandag 14 november 2022 20:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dat gevloek en gescheld
Ach, voor de afwisseling naast de uitbarstingen van Jeff...quote:Op maandag 14 november 2022 20:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
1 gigantisch nadeel daarvan is een week lang jankende Zoe 'op z'n Nadir's' in de streams.
Ook weer zoquote:Op maandag 14 november 2022 20:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ach, voor de afwisseling naast de uitbarstingen van Jeff...
Vanwaar deze opmerking ineens?quote:Op maandag 14 november 2022 20:43 schreef Kakadylo het volgende:
Er zijn twee eliminaties geweest waarbij Jeff bij eentje de meeste stemmen had en bij de ander koos Quincy tussen Johan/Jeff
Dank je, ter vergelijking de Utopia uurfilmpjes kwamen uit tussen de 200 en 300 views ...quote:Op maandag 14 november 2022 20:45 schreef Seattle het volgende:
Ja da’s jammer, maar het is best veel om doorheen te gaan. Ik ben fervent kijker, maar sla toch best wat uurfilmpjes over, omdat ik er geen tijd voor heb. Ben wel superblij dát ze er zijn. Als je dat maar weet
Moest eraan denken omdat ie altijd gelijk heeft sowieso gaat winnen en zichzelf een meesterbrein noemtquote:
Hij heeft er absoluut trekken vanquote:Op maandag 14 november 2022 20:49 schreef JDB94 het volgende:
Jeff is gewoon een narcist, wel heerlijk om naar te kijken
Dacht ik ook, maar toen switchte ze naar een hardlopende Babette en creep-janquote:
En dat ie dan verliest van Wendyquote:Op maandag 14 november 2022 20:53 schreef Was-beer het volgende:
Ik hoop echt zo dat Jeff uiteindelijk 2e wordt
das misschien nog ergerquote:Op maandag 14 november 2022 20:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar toen switchte ze naar een hardlopende Babette en creep-jan
Ik hoop dat hij er over een paar maanden uit wordt gestemdquote:Op maandag 14 november 2022 20:53 schreef Was-beer het volgende:
Ik hoop echt zo dat Jeff uiteindelijk 2e wordt
Goede grapquote:Op maandag 14 november 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
Kenzi wil niet in bikini
want daar voelt ze zich niet comfortabel in
Ze slaan hem tot ridder met 'n guillotinequote:Op maandag 14 november 2022 20:52 schreef Ireth het volgende:
Zal ie al genomineerd zijn voor een lintje?? Als redder van verloren zieltjes die opgesloten zaten in een loods in niemandsland...
Nee hoor dat geloof ik niet en zo wel dan delen ze de potquote:Op maandag 14 november 2022 20:56 schreef JDB94 het volgende:
Jasper is ook je klassieke meelopert, down the line wordt hij gewoon opgeofferd voor het grotere goed 100%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |