Kenzy is zelf BSquote:Op maandag 14 november 2022 20:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet ,maar Kenzy vindt het bullshit
vind dat hele stemmen ook een wassen neusquote:Op maandag 14 november 2022 20:31 schreef Seattle het volgende:
Jeff heeft nog niet 1 keer mensen laten stemmen of wel?
Hij is uit op wraak maar weet niet zo goed op wie.quote:Op maandag 14 november 2022 20:33 schreef puzziepie het volgende:
Mijn hemel zo kinderachtig om iemand perse voor schut te willen zetten
Hij heeft wel een punt over haar ,maar de manier waarop is gewoon beschamendquote:Op maandag 14 november 2022 20:33 schreef engine het volgende:
"Als die morgen komt dan zorg ik er persoonlijk voor dat ze de rest van haar leven niet meer over straat kan"
Dit ging over Kim K.quote:Op maandag 14 november 2022 20:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt over haar ,maar de manier waarop is gewoon beschamend
Grootspraak. Jammer.quote:Op maandag 14 november 2022 20:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt over haar ,maar de manier waarop is gewoon beschamend
Hij noemde beide namen. Je hebt dus gelijkquote:Op maandag 14 november 2022 20:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh net nog over Mirthe , daar had ik het over
Ik was aan het kijken en die teller ging snel omhoog.quote:Op maandag 14 november 2022 20:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat ik opmerkelijk vind, is dat Mirthe die kaas jat minder views heeft dan Jeff met zijn fittie vanavond ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |