Zeker waarquote:Op maandag 14 november 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft op veel punten gelijk
maar is zo op zijn uitschuiftenen getrapt dat hij daar niet voorbij kan kijken
hij ziet alleen zijn eigen gelijk
quote:Op maandag 14 november 2022 20:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff jou ook niet want jij bent een mongool
Ik vind Jeff leuk omdat ie de boel wakker houdt en voor opschudding zorgt en ons bezig houdt qua COSsenquote:
Heb je ook nog mensen die je WEL leuk vindt?quote:Op maandag 14 november 2022 20:22 schreef Sestra666 het volgende:
ik vind eunice niks aan
moraima ook niet, want ik versta haar niet
esther vind ik erger
leila vind ik raarw
Ik rook nietquote:Op maandag 14 november 2022 20:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
so sorry.. Ik zal mijn hele bestaan gauw weer wijden aan EJVJLquote:Op maandag 14 november 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
neee!!!
dat kan toch niet een leven leiden
Ik houd ook wel van opschudding maar Jeff zijn gedrag is tenenkrommend.quote:Op maandag 14 november 2022 20:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind Jeff leuk omdat ie de boel wakker houdt en voor opschudding zorgt en ons bezig houdt qua COSsen![]()
De persoon Jeff is niet leuk en die had, als ie zo tegen mij deed, wortels door een sonde kunnen vreten...
quote:Op maandag 14 november 2022 20:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
vandaag nietquote:Op maandag 14 november 2022 20:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb je ook nog mensen die je WEL leuk vindt?
van wie???quote:Op maandag 14 november 2022 20:28 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe mag iets niet ophangen boven haar bed![]()
Luistert daar ook nog naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |