Ach, voor de afwisseling naast de uitbarstingen van Jeff...quote:Op maandag 14 november 2022 20:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
1 gigantisch nadeel daarvan is een week lang jankende Zoe 'op z'n Nadir's' in de streams.
Ook weer zoquote:Op maandag 14 november 2022 20:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ach, voor de afwisseling naast de uitbarstingen van Jeff...
Vanwaar deze opmerking ineens?quote:Op maandag 14 november 2022 20:43 schreef Kakadylo het volgende:
Er zijn twee eliminaties geweest waarbij Jeff bij eentje de meeste stemmen had en bij de ander koos Quincy tussen Johan/Jeff
Dank je, ter vergelijking de Utopia uurfilmpjes kwamen uit tussen de 200 en 300 views ...quote:Op maandag 14 november 2022 20:45 schreef Seattle het volgende:
Ja da’s jammer, maar het is best veel om doorheen te gaan. Ik ben fervent kijker, maar sla toch best wat uurfilmpjes over, omdat ik er geen tijd voor heb. Ben wel superblij dát ze er zijn. Als je dat maar weet
Moest eraan denken omdat ie altijd gelijk heeft sowieso gaat winnen en zichzelf een meesterbrein noemtquote:
Hij heeft er absoluut trekken vanquote:Op maandag 14 november 2022 20:49 schreef JDB94 het volgende:
Jeff is gewoon een narcist, wel heerlijk om naar te kijken
Dacht ik ook, maar toen switchte ze naar een hardlopende Babette en creep-janquote:
En dat ie dan verliest van Wendyquote:Op maandag 14 november 2022 20:53 schreef Was-beer het volgende:
Ik hoop echt zo dat Jeff uiteindelijk 2e wordt
das misschien nog ergerquote:Op maandag 14 november 2022 20:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar toen switchte ze naar een hardlopende Babette en creep-jan
Ik hoop dat hij er over een paar maanden uit wordt gestemdquote:Op maandag 14 november 2022 20:53 schreef Was-beer het volgende:
Ik hoop echt zo dat Jeff uiteindelijk 2e wordt
Goede grapquote:Op maandag 14 november 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
Kenzi wil niet in bikini
want daar voelt ze zich niet comfortabel in
Ze slaan hem tot ridder met 'n guillotinequote:Op maandag 14 november 2022 20:52 schreef Ireth het volgende:
Zal ie al genomineerd zijn voor een lintje?? Als redder van verloren zieltjes die opgesloten zaten in een loods in niemandsland...
Nee hoor dat geloof ik niet en zo wel dan delen ze de potquote:Op maandag 14 november 2022 20:56 schreef JDB94 het volgende:
Jasper is ook je klassieke meelopert, down the line wordt hij gewoon opgeofferd voor het grotere goed 100%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |