Max vandaag.quote:
En we moeten hem nu geloven?quote:
Horner flikkert Checo er zo uit als hij Max dwars gaat zitten. Of denk je serieus dat er een kans is op het tegenovergestelde?quote:
Volgens mij dachten alle medewerkers dat Max checo voorbij zou laten behalve Max zelf...quote:Op maandag 14 november 2022 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Horner flikkert Checo er zo uit als hij Max dwars gaat zitten. Of denk je serieus dat er een kans is op het tegenovergestelde?
Omdat er nog een rekening open stond die nu vereffend is. Dat wist Horner ook, want er is eerder over gesproken, zoals Max aangaf.quote:
Dan hebben ze niet goed opgeletquote:Op maandag 14 november 2022 01:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens mij dachten alle medewerkers dat Max checo voorbij zou laten behalve Max zelf...
Hoe is dat een antwoord op mijn vraag?quote:Op maandag 14 november 2022 01:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens mij dachten alle medewerkers dat Max checo voorbij zou laten behalve Max zelf...
Behalve z'n stoeltje.quote:Op maandag 14 november 2022 01:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Checo heeft doorgaans niks te verliezen
Bottas heeft niet voor niets jaren naast Lewis gereden,en Max zat niet voor niets jaren opgescheept met brandhout naast hem. Omdat niemand de stoeltjes naast hun wilde. Nu heb je een keer een goeie dan ga je hem het team uit flikkeren, good luck om een nieuwe slaaf te vinden hoorquote:
Goede?quote:Op maandag 14 november 2022 01:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bottas heeft niet voor niets jaren naast Lewis gereden,en Max zat niet voor niets jaren opgescheept met brandhout naast hem. Omdat niemand de stoeltjes naast hun wilde. Nu heb je een keer een goeie dan ga je hem het team uit flikkeren, good luck om een nieuwe slaaf te vinden hoor
Het valt inderdaad niet mee om dat stoeltje te vullen, maar het kan Max volgens mij geen zak schelen wie er in de garage naast 'm zit. En uiteindelijk is er altijd wel iemand te vinden die in een goeie F1-auto wil rijden natuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2022 01:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bottas heeft niet voor niets jaren naast Lewis gereden,en Max zat niet voor niets jaren opgescheept met brandhout naast hem. Omdat niemand de stoeltjes naast hun wilde. Nu heb je een keer een goeie dan ga je hem het team uit flikkeren, good luck om een nieuwe slaaf te vinden hoor
Nyck staat al klaar.quote:Op maandag 14 november 2022 01:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Rosberg is ook niet voor niets gestopt he.. Max moet gewoon niet zo schijnheilig doen en zeggen dat ie de overwinning aan het team te danken heeft als hij toch schijt heeft aan het teamquote:Op maandag 14 november 2022 01:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het valt inderdaad niet mee om dat stoeltje te vullen, maar het kan Max volgens mij geen zak schelen wie er in de garage naast 'm zit. En uiteindelijk is er altijd wel iemand te vinden die in een goeie F1-auto wil rijden natuurlijk.
Ik denk dat Max het dan vooral over de technici heeft die die auto ontworpen en gebouwd hebben. Dat er ook nog een tweede auto is, tja, boeiend.quote:Op maandag 14 november 2022 01:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Max moet gewoon niet zo schijnheilig doen en zeggen dat ie de overwinning aan het team te danken heeft als hij toch schijt heeft aan het team
Kom, kom, nu is het leuk geweest hoor..quote:Op maandag 14 november 2022 01:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Rosberg is ook niet voor niets gestopt he.. Max moet gewoon niet zo schijnheilig doen en zeggen dat ie de overwinning aan het team te danken heeft als hij toch schijt heeft aan het team
hij is zeker al vergeten dat Checo voor zijn WK nog in de laatste bocht Leclerc in haaldequote:Op maandag 14 november 2022 01:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat Max het dan vooral over de technici heeft die die auto ontworpen en gebouwd hebben. Dat er ook nog een tweede auto is, tja, boeiend.
Dat maakt toch geen bal uit, joh. Dat deed Perez voor zichzelf, niet voor Max.quote:Op maandag 14 november 2022 01:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij is zeker al vergeten dat Checo voor zijn WK nog in de laatste bocht Leclerc in haalde
Rosberg is wel een paar maten groter dan Checo hoor.quote:Op maandag 14 november 2022 01:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Rosberg is ook niet voor niets gestopt he.. Max moet gewoon niet zo schijnheilig doen en zeggen dat ie de overwinning aan het team te danken heeft als hij toch schijt heeft aan het team
Terechtquote:Op maandag 14 november 2022 01:39 schreef Maanvis het volgende:
Morgen de koppen in Mexico:
MAX = JUDAS
"er stond nog een rekening open". We lopen niet rond in een B-film.quote:Op maandag 14 november 2022 01:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat er nog een rekening open stond die nu vereffend is. Dat wist Horner ook, want er is eerder over gesproken, zoals Max aangaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |