er is iig niemand die er blij mee is met zijn actie... behalve Charles Leclerc dan. Die zal vandaag wel ff met Max in Monaco een flesje champagne leegdrinkenquote:Op maandag 14 november 2022 08:33 schreef Questular het volgende:
Max had niet zo zielig moeten doen en Perez gewoon langs moeten laten gaan (vind ik).
Wel eens, maar dan meer in praktische zin, gisteren was het voor hem een verloren race want geen podium, dan is het makkelijker je teammaat te helpen dan volgende week als je wel vooraan rijdt, maar dan doet hij het waarschijnlijk ook niet.quote:Op maandag 14 november 2022 08:33 schreef Questular het volgende:
Max had niet zo zielig moeten doen en Perez gewoon langs moeten laten gaan (vind ik).
Bottas heeft wel meer snelheid dan Perez, denk ik.quote:Op maandag 14 november 2022 08:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar Perez is wel veel beter dan Bottas. Bottas heeft nooit iemand opgehouden zoals perez dat deed
mooie bottas-UI trouwensquote:Op maandag 14 november 2022 08:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bottas heeft wel meer snelheid dan Perez, denk ik.
Had ook met de auto te maken, die Benz was echt een kwalificatiebeest.quote:Op maandag 14 november 2022 08:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bottas heeft wel meer snelheid dan Perez, denk ik.
Dat heeft Bottas ook regelmatig gedaan hoor..quote:Op maandag 14 november 2022 08:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar Perez is wel veel beter dan Bottas. Bottas heeft nooit iemand opgehouden zoals perez dat deed
Het is allebei middelmaat.quote:Op maandag 14 november 2022 08:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Voor Leclerc zal het normaal gesproken weinig uitmaken of Perez voorbij Max was gegaan gisterenquote:Op maandag 14 november 2022 08:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er is iig niemand die er blij mee is met zijn actie... behalve Charles Leclerc dan. Die zal vandaag wel ff met Max in Monaco een flesje champagne leegdrinken
Die call gaat niet komen want Max is sowieso sneller.quote:Op maandag 14 november 2022 08:19 schreef opgebaarde het volgende:
Wordt volgend jaar genieten als Perez de call krijgt om Verstappen voorbij te laten. Gaat hij natuurlijk niet doen want dat heeft hij al vaker gedaan en de gunst niet een keer terug ontvangen.
Niet helemaal...quote:Op maandag 14 november 2022 00:39 schreef Peterselieman het volgende:
Tsunoda mocht zichzelf niet unlappen omdat de computer dacht dat hij dat al gedaan had. Tsunoda reed namelijk vlak achter de leider en ging de pits in voor banden. Op deze manier had hij zichzelf volgens de computer van een ronde ontdaan terwijl het in de praktijk niet zo was. Volgens de regels mag je dan niet nog een keer een ronde terugkrijgen ...
[..]
De FIA wil hier voorlopig niets aan doen
https://the-race.com/form(...)r-unlapping-anomaly/
Blijft een rare interpretatie van wie wel/niet mag unlappen, aangezien het in dit geval zorgde voor een 'ongeoorloofd' inhalen onder de gele vlag.quote:55.13 If the clerk of the course considers it safe to do so, and the message “LAPPED CARS
MAY NOW OVERTAKE” has been sent to all Competitors using the official messaging
system, all cars that have been lapped by the leader will be required to pass the cars on
the lead lap and the safety car.
This will only apply to cars that were lapped at the time they crossed the Line at the end
of the lap during which they crossed the first Safety Car line for the second time after the
safety car was deployed.
Jawel, maar ook bij Williams was Bottas al best snel.quote:Op maandag 14 november 2022 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Had ook met de auto te maken, die Benz was echt een kwalificatiebeest.
Al speelde er helemaal niets EN had Max zijn WDC's puur aan Perez te danken, toen de order kwam wist iedereen die deze sport een beetje volgt dat VER geen kadootjes weggeeft. Dat is gewoon niet zijn karakter. Nou dan mag je zeker van zijn team verwachten dat ze dit gewoom weten.quote:Op zondag 13 november 2022 23:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Overigens:
ALS het verhaal over Monaco klopt (waar ik vanuit ga)
ALS RBR van tevoren dit besproken heeft een Max heeft aangegeven geen plaats te zullen maken vanwege die actie van Perez
Dan is het ontzettend dom om het dan toch te gaan vragen in mijn optiek. Dan breng je Max in een positie waarin hij of alsnog plaats moet maken, waarvan hij gezegd heeft het niet te zullen doen, of je loopt het risico dat hij het niet doet en de focus op Monaco komt te liggen. Echt zeer onverstandig dus, je weet hoe Verstappen is.
Bij Mercedes doen ze dat 'anders'quote:Op maandag 14 november 2022 08:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Betere PRquote:Op maandag 14 november 2022 08:52 schreef RealistAtheist het volgende:
En waarom is Lewis daar eigenlijk zo populair?
Praktisch gezien ook niet te doen. Hij had tot de finishlijn kans om alo in te halen. Perez reed al een heel stuk erachter. Op het moment dat ie van zijn gas af kon gaan, was voorbij de finishlijn.quote:Op maandag 14 november 2022 08:56 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Al speelde er helemaal niets EN had Max zijn WDC's puur aan Perez te danken, toen de order kwam wist iedereen die deze sport een beetje volgt dat VER geen kadootjes weggeeft. Dat is gewoon niet zijn karakter. Nou dan mag je zeker van zijn team verwachten dat ze dit gewoom weten.
Onsympathiek als je het mij vraagt maar met zijn instelling kom je aantoonbaar heel wat verder in de successen.
En hij weet hoe het is om in sloppenwijken te leven en je omhoog te werken.quote:
Het ligt niet echt op straat, toch?quote:Op maandag 14 november 2022 09:06 schreef Tarado het volgende:
Maar dat geval Perez in Monaco, kan dat nog een staartje krijgen nu op straat ligt dat hij opzettelijk is gecrasht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |