De afvallige die het via de reguliere contacten en normale datingsites niet luktquote:Op zondag 13 november 2022 20:49 schreef britneycheers het volgende:
Wat voor type mannen komen hier op af?
Afvallige?quote:Op zondag 13 november 2022 20:53 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
De afvallige die het via de reguliere contacten en normale datingsites niet lukt
Veelal rijke mannen die geen tijd hebben voor uitgaan.quote:Op zondag 13 november 2022 20:49 schreef britneycheers het volgende:
Waar zou dat aan liggen?quote:Op zondag 13 november 2022 20:53 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
De afvallige die het via de reguliere contacten en normale datingsites niet lukt
Dat klinkt wel goedquote:Op zondag 13 november 2022 21:16 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Veelal rijke mannen die geen tijd hebben voor uitgaan.
Haastige types.quote:Op zondag 13 november 2022 20:49 schreef britneycheers het volgende:
Ook gedaan maar vaak toch vergist. Sommige mannen zijn uitstekende acteurs.quote:Op zondag 13 november 2022 21:45 schreef Muurbloem2001 het volgende:
Vroeger bij vrijwel elke date camde ik wel met ze van tevoren.. Minimaal wat bellen om een beetje een inschatting te kunnen doen
Nog niet de juiste vrouw gevonden: alleen nog maar profiteurs/oplichtsters of psychisch niet in ordequote:
Veel dames die al een kind hebben en iemand zoeken om voor ze te zorgen. Dat was iig mijn ervaring.quote:Op zondag 13 november 2022 22:52 schreef r_one het volgende:
[..]
Nog niet de juiste vrouw gevonden: alleen nog maar profiteurs/oplichtsters of psychisch niet in orde
Of nog studeren en niet rond kunnen komen.quote:Op zondag 13 november 2022 22:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Veel dames die al een kind hebben en iemand zoeken om voor ze te zorgen. Dat was iig mijn ervaring.
Mag je alles betalen.quote:Op zondag 13 november 2022 23:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Of nog studeren en niet rond kunnen komen.
Ik heb ook twee kinderen maar hoef geen geld/spullen/vaderfiguur. Ik weet mijzelf prima te redden en anders vraag ik advies op Fok!quote:Op zondag 13 november 2022 22:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Veel dames die al een kind hebben en iemand zoeken om voor ze te zorgen. Dat was iig mijn ervaring.
Wanneer ben je afgeschreven en wat is een normale manier?quote:Op maandag 14 november 2022 00:17 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Mannen die op de normale manier niet aan een vrouw kunnen komen, de afgeschreven mannen
Je bedoelt afgevallenquote:Op maandag 14 november 2022 00:17 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Mannen die op de normale manier niet aan een vrouw kunnen komen, de afgeschreven mannen
Dan klink je wel als een aantal van die vrouwen die ik tegen was gekomen. Heb ze niet uitgekozen zeg maar.quote:Op maandag 14 november 2022 00:23 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb ook twee kinderen maar hoef geen geld/spullen/vaderfiguur. Ik weet mijzelf prima te redden en anders vraag ik advies op Fok!
Waarom zoek je dan een man? Een vaderfiguur is wel belangrijk voor je kinderen.quote:Op maandag 14 november 2022 00:23 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb ook twee kinderen maar hoef geen geld/spullen/vaderfiguur. Ik weet mijzelf prima te redden en anders vraag ik advies op Fok!
Om nog meer kinderen mee te krijgen is mijn wens. En voor de gezelligheid. Ik heb geen behoefte aan samenwonen.quote:Op maandag 14 november 2022 08:51 schreef HSG het volgende:
[..]
Waarom zoek je dan een man? Een vaderfiguur is wel belangrijk voor je kinderen.
Maar je hebt er al twee en de wereld raakt een beetje vol.quote:Op maandag 14 november 2022 08:56 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Om nog meer kinderen mee te krijgen is mijn wens. En voor de gezelligheid. Ik heb geen behoefte aan samenwonen.
Er is genoeg keus voor vrouwen. De mannen bieden zich aan in overvloed. Als vrouw maakt het niet uit hoe je erruit ziet of hoe oud je bent.quote:Op maandag 14 november 2022 06:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan klink je wel als een aantal van die vrouwen die ik tegen was gekomen. Heb ze niet uitgekozen zeg maar.
Wtfquote:Op maandag 14 november 2022 08:56 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Om nog meer kinderen mee te krijgen is mijn wens. En voor de gezelligheid. Ik heb geen behoefte aan samenwonen.
Dus wacht.. jullie willen geen vrouw met kroost omdat jullie niet willen opdraaien voor iemand anders zijn DNA.quote:Op maandag 14 november 2022 06:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan klink je wel als een aantal van die vrouwen die ik tegen was gekomen. Heb ze niet uitgekozen zeg maar.
En ook hierquote:Op maandag 14 november 2022 08:56 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dan ken jij de man niet goed genoeg.quote:Op maandag 14 november 2022 08:58 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Er is genoeg keus voor vrouwen. De mannen bieden zich aan in overvloed. Als vrouw maakt het niet uit hoe je erruit ziet of hoe oud je bent.
O nee hoor. Maar bij de vrouwen die ik toen tegenkwam had ik vooral het beeld dat ze een vent zochten om voor haar en haar kinderen te zorgen, ook al zeiden ze van niet. En met de pohi van TS geloof ik niet dat ze geen geld e.d. wil.quote:Op maandag 14 november 2022 09:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus wacht.. jullie willen geen vrouw met kroost omdat jullie niet willen opdraaien voor iemand anders zijn DNA.
Maar als de vrouw dan aangeeft dat ze jullie daarvoor niet nodig heeft is het ook niet goed?
Genoeg keus maar niemand kunnen vinden. Dan ben je ook geen catch.quote:Op maandag 14 november 2022 08:58 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Er is genoeg keus voor vrouwen. De mannen bieden zich aan in overvloed. Als vrouw maakt het niet uit hoe je erruit ziet of hoe oud je bent.
Aha ok, dan heb ik je post verkeerd begrepen. Mijn excusesquote:Op maandag 14 november 2022 09:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O nee hoor. Maar bij de vrouwen die ik toen tegenkwam had ik vooral het beeld dat ze een vent zochten om voor haar en haar kinderen te zorgen, ook al zeiden ze van niet. En met de pohi van TS geloof ik niet dat ze geen geld e.d. wil.
Als ik in de kroeg een leuke vrouw was tegengekomen en later bleek dat ze kinderen had, had ik daar geen problemen mee gehad. Maar niet dat ze me pas zien staan op het moment dat het toch wel lastig rondkomen is.
Ja, dat is niet echt de betekenis van ‘afvallige’. Dat is iemand die van zijn geloof is gevallen: “iem. die de zaak waarvoor hij stond ontrouw is geworden”. Dat kan ik dan toch niet rijmen met jouw uitleg.quote:Op maandag 14 november 2022 00:17 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
En voor de kinderalimentatie, natuurlijk!quote:Op maandag 14 november 2022 08:56 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Teruglezend snap ik dat ook wel hoor.quote:Op maandag 14 november 2022 09:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Aha ok, dan heb ik je post verkeerd begrepen. Mijn excuses
Maak maar is voor de gein een nep profiel aan met een foto van een 70-jarige vrouw. De reacties stromen binnen. Van jong tot oud.quote:Op maandag 14 november 2022 09:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Genoeg keus maar niemand kunnen vinden. Dan ben je ook geen catch.
En volgens mij ben je aan het trollen.
Ik weet alleen maar wat ik meemaak. Dat is dat mannen vrij makkelijk zijn in het kiezen van een vrouw.quote:
Dat is het probleem als je kinderen hebt. Dan kan je niet wekelijks een concert bezoeken etc. Daarom zitten datingsites vol alleenstaande moeders denk ik.quote:Op maandag 14 november 2022 08:58 schreef HSG het volgende:
[..]
Maar je hebt er al twee en de wereld raakt een beetje vol.
Maar als je toch een man zoekt...wat is er mis mee om het op de ouderwetse manier te doen. Gewoon contact maken met iemand in bijvoorbeeld een leuke gezellig kroeg, bij een feestje, een café of tijdens een concert.
Een 70-jarige vindt wel snel iemand en jij niet?quote:Op maandag 14 november 2022 11:14 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Maak maar is voor de gein een nep profiel aan met een foto van een 70-jarige vrouw. De reacties stromen binnen. Van jong tot oud.
Sorry maar ik heb ook wel de nodige eisen en ik heb ook vrouwen in mijn leven afgewezen. Een paar waren ontzettend knap maar als je na 5 minuten al door hebt hoe vreselijk ze zijn qua persoon dan heb ik er al geen zin in.quote:Op maandag 14 november 2022 11:16 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik weet alleen maar wat ik meemaak. Dat is dat mannen vrij makkelijk zijn in het kiezen van een vrouw.
Maar je orienteert je op speeddaten. Heb je daar wel ineens tijd voor?quote:Op maandag 14 november 2022 11:18 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dat is het probleem als je kinderen hebt. Dan kan je niet wekelijks een concert bezoeken etc. Daarom zitten datingsites vol alleenstaande moeders denk ik.
Kent u die legendes in noordelijke landen zoals Noorwegen? Daar wonen figuurtjes in het bos die overdag in stenen veranderen. Denk daar eens aan voor je je verbaast hier over uitingen in postsquote:
Zou het trouwens gewoon doen, je kan wel 123 reacties van Fokkers lezen maar de enige manier om het te ervaren is om het zelf te ervaren, en dan het liefst zonder al die 123 reacties van mensen die je eigenlijk toch niet kent maar die dan wel gaan meewegen in je ervaring. En dan blijkt het kut te zijn, niet omdat het evenement tegen viel, maar vanwege de negatieve reacties op FOK!ers die nog nooit hebben gespeeddatet.quote:Op zondag 13 november 2022 20:49 schreef britneycheers het volgende:
Wat kan ik van zo een avond verwachten?
Ik heb niet veel eisen. Ik vind het belangrijk dat iemand ambities heeft in het leven. Daarnaast vind ik het belangrijk dat iemand gezond leeft en een fit lichaam heeft en daar aan werkt.quote:Op maandag 14 november 2022 11:32 schreef HSG het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb ook wel de nodige eisen en ik heb ook vrouwen in mijn leven afgewezen. Een paar waren ontzettend knap maar als je na 5 minuten al door hebt hoe vreselijk ze zijn qua persoon dan heb ik er al geen zin in.
Dan ben ik wel benieuwd naar wat voor type man jij op valt want als de vorige met jouw ervaring zo makkelijk zijn....
[..]
Maar je orienteert je op speeddaten. Heb je daar wel ineens tijd voor?
Ja ik ga zeker wat vriendinnen meevragen. Mocht het dan niks zijn dan hebben we nog een leuke “girls night”.quote:Op maandag 14 november 2022 11:46 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Zou het trouwens gewoon doen, je kan wel 123 reacties van Fokkers lezen maar de enige manier om het te ervaren is om het zelf te ervaren, en dan het liefst zonder al die 123 reacties van mensen die je eigenlijk toch niet kent maar die dan wel gaan meewegen in je ervaring. En dan blijkt het kut te zijn, niet omdat het evenement tegen viel, maar vanwege de negatieve reacties op FOK!ers die nog nooit hebben gespeeddatet.
Gewoon doen. Of niet.
En wat heb jij als vrouw aan jouw potentiele kandidaat te bieden?quote:Op maandag 14 november 2022 11:46 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb niet veel eisen. Ik vind het belangrijk dat iemand ambities heeft in het leven. Daarnaast vind ik het belangrijk dat iemand gezond leeft en een fit lichaam heeft en daar aan werkt.
Zeker. Dat maakt ook niet uit. Als je maar een doel hebt. Denk aan jezelf verbeteren, mooie reizen maken, carrière, studie etc.quote:Op maandag 14 november 2022 11:52 schreef HSG het volgende:
[..]
En wat heb jij als vrouw aan jouw potentiele kandidaat te bieden?
Verder wat zie jij als ambitie? Iemand die loonwerker, loodgieter, rietdekker of schilder wil worden heeft ook ambitie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |