De afvallige die het via de reguliere contacten en normale datingsites niet luktquote:Op zondag 13 november 2022 20:49 schreef britneycheers het volgende:
Wat voor type mannen komen hier op af?
Afvallige?quote:Op zondag 13 november 2022 20:53 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
De afvallige die het via de reguliere contacten en normale datingsites niet lukt
Veelal rijke mannen die geen tijd hebben voor uitgaan.quote:Op zondag 13 november 2022 20:49 schreef britneycheers het volgende:
Waar zou dat aan liggen?quote:Op zondag 13 november 2022 20:53 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
De afvallige die het via de reguliere contacten en normale datingsites niet lukt
Dat klinkt wel goedquote:Op zondag 13 november 2022 21:16 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Veelal rijke mannen die geen tijd hebben voor uitgaan.
Haastige types.quote:Op zondag 13 november 2022 20:49 schreef britneycheers het volgende:
Ook gedaan maar vaak toch vergist. Sommige mannen zijn uitstekende acteurs.quote:Op zondag 13 november 2022 21:45 schreef Muurbloem2001 het volgende:
Vroeger bij vrijwel elke date camde ik wel met ze van tevoren.. Minimaal wat bellen om een beetje een inschatting te kunnen doen
Nog niet de juiste vrouw gevonden: alleen nog maar profiteurs/oplichtsters of psychisch niet in ordequote:
Veel dames die al een kind hebben en iemand zoeken om voor ze te zorgen. Dat was iig mijn ervaring.quote:Op zondag 13 november 2022 22:52 schreef r_one het volgende:
[..]
Nog niet de juiste vrouw gevonden: alleen nog maar profiteurs/oplichtsters of psychisch niet in orde
Of nog studeren en niet rond kunnen komen.quote:Op zondag 13 november 2022 22:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Veel dames die al een kind hebben en iemand zoeken om voor ze te zorgen. Dat was iig mijn ervaring.
Mag je alles betalen.quote:Op zondag 13 november 2022 23:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Of nog studeren en niet rond kunnen komen.
Ik heb ook twee kinderen maar hoef geen geld/spullen/vaderfiguur. Ik weet mijzelf prima te redden en anders vraag ik advies op Fok!quote:Op zondag 13 november 2022 22:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Veel dames die al een kind hebben en iemand zoeken om voor ze te zorgen. Dat was iig mijn ervaring.
Wanneer ben je afgeschreven en wat is een normale manier?quote:Op maandag 14 november 2022 00:17 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Mannen die op de normale manier niet aan een vrouw kunnen komen, de afgeschreven mannen
Je bedoelt afgevallenquote:Op maandag 14 november 2022 00:17 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Mannen die op de normale manier niet aan een vrouw kunnen komen, de afgeschreven mannen
Dan klink je wel als een aantal van die vrouwen die ik tegen was gekomen. Heb ze niet uitgekozen zeg maar.quote:Op maandag 14 november 2022 00:23 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb ook twee kinderen maar hoef geen geld/spullen/vaderfiguur. Ik weet mijzelf prima te redden en anders vraag ik advies op Fok!
Waarom zoek je dan een man? Een vaderfiguur is wel belangrijk voor je kinderen.quote:Op maandag 14 november 2022 00:23 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb ook twee kinderen maar hoef geen geld/spullen/vaderfiguur. Ik weet mijzelf prima te redden en anders vraag ik advies op Fok!
Om nog meer kinderen mee te krijgen is mijn wens. En voor de gezelligheid. Ik heb geen behoefte aan samenwonen.quote:Op maandag 14 november 2022 08:51 schreef HSG het volgende:
[..]
Waarom zoek je dan een man? Een vaderfiguur is wel belangrijk voor je kinderen.
Maar je hebt er al twee en de wereld raakt een beetje vol.quote:Op maandag 14 november 2022 08:56 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Om nog meer kinderen mee te krijgen is mijn wens. En voor de gezelligheid. Ik heb geen behoefte aan samenwonen.
Er is genoeg keus voor vrouwen. De mannen bieden zich aan in overvloed. Als vrouw maakt het niet uit hoe je erruit ziet of hoe oud je bent.quote:Op maandag 14 november 2022 06:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan klink je wel als een aantal van die vrouwen die ik tegen was gekomen. Heb ze niet uitgekozen zeg maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |