Levensgevaarlijk dat Zalensky daar rondloopt. Het gebied is onvoldoende veilig, je hoort ineens twee van die vrouwen vanaf dat balkon hem toeroepen/zwaaien. Tenzij dat dat van te voren is georkestreerd lijkt mij dit erg onverstandig.quote:
Vandaag zelensky zelf:quote:Op maandag 14 november 2022 06:27 schreef Korenfok het volgende:
[..]
echt gelooof je dit soort getrol nu zelf of ben je een russische spreekpop?
Peskov zijn dochter krijgt een warme poes van Tsjetsjenen waarvan ze de mannen zo bewonderd "als echte mannen" en heeft voor Kadyrov gekookt waarna haar vader sindsdien een persoonlijke vete heeft met Kadyrov....."hoe kan zijn dochter nou op die onbeschaafde tsjetsjenen vallen". Vernederend voor hem. En zijn 21-jarige zoon ontwijkt mobilisatie. Toch leuk om te benoemen.quote:
En Poetin zelf durft niet eens zijn bunkertje uit.quote:Op maandag 14 november 2022 11:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
RUSSIA STRONG!
Maar de president van Oekraine van wat zij als hun territoir beschouwen afhouden kunnen ze niet
Daarom lopen er ook veel beveiligers, politie en leger, om hem heen. Met, viel met op, Amerikaanse M4'squote:Op maandag 14 november 2022 11:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk dat Zalensky daar rondloopt. Het gebied is onvoldoende veilig, je hoort ineens twee van die vrouwen vanaf dat balkon hem toeroepen/zwaaien. Tenzij dat dat van te voren is georkestreerd lijkt mij dit erg onverstandig.
Net terug uit het ziekenhuisquote:Op maandag 14 november 2022 11:26 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Daar zit ie hoor, met z'n shirtje van een Westers merk, Westerse telefoon, Westers horloge..
Heb je weinig aan als er een granaat wordt geschoten vanaf honderden/duizenden meters.quote:Op maandag 14 november 2022 11:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daarom lopen er ook veel beveiligers, politie en leger, om hem heen. Met, viel met op, Amerikaanse M4's
Maar dat heeft niets te maken met vrouwen op het balkon.quote:Op maandag 14 november 2022 11:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je weinig aan als er een granaat wordt geschoten vanaf honderden/duizenden meters.
Het is zeker onveilig. Maar een echte kerel durft natuurlijk wel iets.quote:Op maandag 14 november 2022 11:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk dat Zalensky daar rondloopt. Het gebied is onvoldoende veilig, je hoort ineens twee van die vrouwen vanaf dat balkon hem toeroepen/zwaaien. Tenzij dat dat van te voren is georkestreerd lijkt mij dit erg onverstandig.
Een toevalstreffer kan hem ook in Kyiv fataal worden.quote:Op maandag 14 november 2022 11:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je weinig aan als er een granaat wordt geschoten vanaf honderden/duizenden meters.
Zelensky kan zelf prima het gevaar inschatten.quote:Op maandag 14 november 2022 11:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De meesten buiten de grootste steden leven een ouderwets leven naar onze maatstaven.quote:Op maandag 14 november 2022 11:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die lui leven echt op een andere planeet lijkt het. Water dat uit een kraan komt, toiletten voor katten....wat een decadentie.
Zeker, en da's het risico wat hij accepteert. En dat is het verschil tussen een echte leider zijn, of een gargoyle die permanent in z'n bunker leeft.quote:Op maandag 14 november 2022 11:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En geef hem eens ongelijkquote:Op maandag 14 november 2022 11:26 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Daar zit ie hoor, met z'n shirtje van een Westers merk, Westerse telefoon, Westers horloge..
Hij is komiek, natuurlijk kan hij dat niet.quote:Op maandag 14 november 2022 11:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zelensky kan zelf prima het gevaar inschatten.
wacht waar zegthij wat precies? Je loopt te trollen.quote:Op maandag 14 november 2022 11:27 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Vandaag zelensky zelf:
Zelensky in bevrijd Cherson: 'We zijn klaar voor vrede'
De Oekraïense president Zelensky heeft een bezoek gebracht aan de zuidelijke havenstad Cherson, die vorige week na een maandenlange Russische bezetting werd heroverd door het leger van Oekraïne. "We gaan vooruit", zei Zelensky tegen Oekraïense militairen in de stad. "We zijn klaar voor vrede, vrede voor heel ons land."
Zelensky bedankte in Cherson ook de NAVO en andere bondgenoten voor hun steun in de oorlog tegen Rusland. Volgens hem zijn de mobiele raketinstallaties die de Verenigde Staten aan Oekraïne hebben geleverd van doorslaggevende betekenis geweest.
True.quote:Op maandag 14 november 2022 11:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zeker, en da's het risico wat hij accepteert. En dat is het verschil tussen een echte leider zijn, of een gargoyle die permanent in z'n bunker leeft.
Gewoon even AP debunken, met hun walgelijke fake news. Ik kan het waarderen.quote:Op maandag 14 november 2022 11:26 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Hij wás komiek. Inmiddels is hij al een paar jaar president van zijn land waarvan 8 maanden in oorlogstijd. Natuurlijk heeft hij mensen die hem adviseren, maar om hem nu nog als komiek af te schilderen, vind ik ook wat onzinnig.quote:Op maandag 14 november 2022 11:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij is komiek, natuurlijk kan hij dat niet.
Ik neem aan dat hij daar mensen voor heeft.
Fake News? Hij is weer terug uit het ziekenhuis, waar hij wel degelijk geweest is.quote:Op maandag 14 november 2022 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon even AP debunken, met hun walgelijke fake news. Ik kan het waarderen.
Debunken? Hij was net terug van het ziekenhuis.quote:Op maandag 14 november 2022 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon even AP debunken, met hun walgelijke fake news. Ik kan het waarderen.
Nee dat is in deze relevant. Komieken hebben geen verstand van veiligheidssituaties, projectmanagers bij ProRail ook niet, historici ook niet. Het is niet zo dat omdat je president bent je ineens wel iets zinnigs kunt zeggen over de veiligheid en de operationele militaire omstandigheden. Dat argument gaat op voor de militaire top, niet voor Zelensky. Die ongetwijfeld kundige adviseurs heeft terzake.quote:Op maandag 14 november 2022 11:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij wás komiek. Inmiddels is hij al een paar jaar president van zijn land waarvan 8 maanden in oorlogstijd. Natuurlijk heeft hij mensen die hem adviseren, maar om hem nu nog als komiek af te schilderen, vind ik ook wat onzinnig.
Dat filmpje is zowel tragisch als hilarisch, hoe ze daar allemaal hun emmertjes water uit de put halen, denkend dat ze in het beloofde land wonen.quote:Op maandag 14 november 2022 11:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
De meesten buiten de grootste steden leven een ouderwets leven naar onze maatstaven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |