Goeie ketel! Beter dan die kut waterkoker van inventum zonder enige emotiequote:
Die bovenstequote:Op zondag 13 november 2022 09:57 schreef marcb1974 het volgende:
Relaxing ............
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fundapareltje?
Maar wel zonne-energie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yin-yang ofzoo
[ afbeelding ]
Held
[ afbeelding ]
Prisha!quote:Op zondag 13 november 2022 10:23 schreef Prisha het volgende:
Good meurning![]()
Wat een prachtige dag was het gisteren, en het ziet er nu ook weer mooi uit. Heerlijk dat zonnetje
Die geur inderdaad. Alle zintuigen staan op scherp. Heerlijkquote:Op zondag 13 november 2022 10:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prisha!![]()
Het is een heerlijke herfst, gisteren een flink stuk wezen fietsen, ik vind dit weer echt een cadeautje en geniet er extra van. En de geur van herfst
Jouw naam is veranderdquote:Op zondag 13 november 2022 10:51 schreef Loveable het volgende:
Goede zonnig morgen deze morgen
[ twitter ]
Ik vind niks sneu voor Trump.quote:Op zondag 13 november 2022 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
Vinden jullie het ook zo sneu voor trump? Al zijn favo's verliezen
Wat gemeen van jou,quote:
quote:Op zondag 13 november 2022 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat gemeen van jou,
t is zo'n lieve, vriendelijke man die beste met iedereen voor heeft
Getrouwd?quote:
Ik zou bijna gaan huilenquote:Op zondag 13 november 2022 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
Ah dus toch nog mrsquote:
Die mag blij zijn dat ie niet allang achter slot en grendel zitquote:Op zondag 13 november 2022 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
Dan had ik het wel laten staan, maar ik vond mrs gewoon leuk.. maar wilde nu wat anders..quote:Op zondag 13 november 2022 12:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah dus toch nog mrsDacht dat het daar wellicht mee te maken had die wissel
Even denken...quote:Op zondag 13 november 2022 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
Gewoon in een fluitketel heurquote:Op zondag 13 november 2022 08:19 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
in een pot...thee zet je in een theePOT, water kook je in een ketel...
Mwa denk t niet..quote:Op zondag 13 november 2022 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
Zou die blauwe die hier soms komt ook gezwommen hebben?
https://www.ad.nl/nederla(...)-het-water~a2a8530b/
Die zat gewoon achter zijn toetsenbordquote:Op zondag 13 november 2022 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
Zou die blauwe die hier soms komt ook gezwommen hebben?
https://www.ad.nl/nederla(...)-het-water~a2a8530b/
quote:Op zondag 13 november 2022 13:30 schreef pullup het volgende:
Zo eentje postte FF ook laatst volgens mij![]()
[ afbeelding ]
Een eigenwijze
Dat zal hem lerenquote:
Die van mij is wel eens in bad gegleden. Nieuwsgierig, ik had zelf een paar krassen.quote:
Zie dat soort filmpjes wel eens voorbij komen.. zijn wel nieuwsgierige beestjes, sommige vinden water juist wel weer leuk..quote:Op zondag 13 november 2022 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Die van mij is wel eens in bad gegleden. Nieuwsgierig, ik had zelf een paar krassen.
Soms te nieuwsgierigquote:Op zondag 13 november 2022 18:04 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zie dat soort filmpjes wel eens voorbij komen.. zijn wel nieuwsgierige beestjes, sommige vinden water juist wel weer leuk..
Uit de kraan wel ja, verder niet hoorquote:Op zondag 13 november 2022 18:04 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zie dat soort filmpjes wel eens voorbij komen.. zijn wel nieuwsgierige beestjes, sommige vinden water juist wel weer leuk..
Nou check dit filmpje maarquote:Op zondag 13 november 2022 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Uit de kraan wel ja, verder niet hoor
Die van mij moeten er niks van hebben.quote:
Denk ook maar 1 op de 10 katten/poezenquote:Op zondag 13 november 2022 18:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Die van mij moeten er niks van hebben.
Ik zie puur overleven. Niet dat ze het leuk vindenquote:
Wij hadden waar we hiervoor woonden ook een kat die niets om water gaf. Sprong zo in de sloot als-ie de vissen zag zwemmen. Bijzonder grappig.quote:
Konijnen houden ook van water, die kunnen ook zwemmen.. Maar denk misschien ook meer uit noodquote:Op zondag 13 november 2022 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie puur overleven. Niet dat ze het leuk vinden
Bed net verschoond, kon weer opnieuw beginnenquote:Op zondag 13 november 2022 18:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij hadden waar we hiervoor woonden ook een kat die niets om water gaf. Sprong zo in de sloot als-ie de vissen zag zwemmen. Bijzonder grappig.
Minder grappig was dat hij ook de gewoonte had om door het slaapkamerraam weer naar binnen te kruipen om zich vervolgens uitgebreid te gaan wassen op ons bed.
Juistem.quote:Op zondag 13 november 2022 18:38 schreef Loveable het volgende:
[..]
Bed net verschoond, kon weer opnieuw beginnen![]()
Ik trap niet in die valquote:Op zondag 13 november 2022 19:13 schreef Domnivoor het volgende:
Hebben jullie al gestemd?
FB / FOK!verkiezingen 2022 - Stemtopic!
Neequote:Op zondag 13 november 2022 19:13 schreef Domnivoor het volgende:
Ik wel, voor zover ik het in kon vullenquote:Op zondag 13 november 2022 19:13 schreef Domnivoor het volgende:
Ohquote:Op zondag 13 november 2022 19:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik wel, voor zover ik het in kon vullen
Bij sommige vragen,weet ik niet wie ik in moet vullen.. dus die sla ik overquote:
Uhuuu.,,quote:Op zondag 13 november 2022 19:30 schreef Loveable het volgende:
[..]
Bij sommige vragen,weet ik niet wie ik in moet vullen.. dus die sla ik over
neequote:Op zondag 13 november 2022 20:02 schreef mario390 het volgende:
weet du in welke land bij de
badkamer de douche op 0,5 meter is?
ah doch ,dacht ik mequote:Op zondag 13 november 2022 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
ongelukje met Hamilton en 5 sec. straf
quote:Op zondag 13 november 2022 20:02 schreef mario390 het volgende:
Je moet wat terwijl je op dat antwoord wachtquote:
Welk land?quote:Op zondag 13 november 2022 20:02 schreef mario390 het volgende:
Welke vraag?quote:Op zondag 13 november 2022 21:00 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga gewoon elke keer mijn vraag quoten totdat ik antwoord heb
Smurfenlandquote:Op zondag 13 november 2022 20:02 schreef mario390 het volgende:
2 post boven dezequote:
Lilliputquote:Op zondag 13 november 2022 20:02 schreef mario390 het volgende:
Nein?quote:Op zondag 13 november 2022 20:02 schreef mario390 het volgende:
42quote:
Met tetten.quote:
Met plaatjes van Jopenquote:
Was het goed?quote:
Ik denk het jaquote:
Wat zijn pamen mario?quote:
Wel als de dame ligt.quote:
Palmen?quote:
Nee dat kan ik niet toestaanquote:Op zondag 13 november 2022 21:16 schreef pullup het volgende:
Laat me niet nog meer tetten hoeven posten mario
Ok okquote:
und?quote:
quote:Op zondag 13 november 2022 20:02 schreef mario390 het volgende:
Jeej dan had ik ieder geval al iets goedg eradenquote:
Nee ze hebben er ook palmen denk ikquote:
quote:Op zondag 13 november 2022 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Jeej dan had ik ieder geval al iets goedg eraden
Ow Palmenlandquote:Op zondag 13 november 2022 21:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ze hebben er ook palmen denk ik
Dan moet je nog goede schoonmaakdoekjes hebben voor alles boven je knieën met die douches op 50 cmquote:Op zondag 13 november 2022 21:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben een vakantie naar Palmen aan het boeken
Of liggend douchenquote:Op zondag 13 november 2022 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan moet je nog goede schoonmaakdoekjes hebben voor alles boven je knieën met die douches op 50 cm
Ja dat is wel beter dan.quote:
Het is inmiddels alweer even geleden natuurlijk, heb je wel al ideeën?quote:Op zondag 13 november 2022 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is wel beter dan.
Ik was laatst ook al even aan het zoeken maar heb nog niets besloten
Griekenlandquote:
Een eilandquote:Op zondag 13 november 2022 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inmiddels alweer even geleden natuurlijk, heb je wel al ideeën?
Ik heb wel al een lang weekend Milaan voor in juni geboekt, maar verder nog niets.
Is het Griekenland?quote:
Dat lijkt me ook wel een mooi eiland, een meisje die hier om de hoek in een restaurant werkte is een paar maanden geleden naar Malta is vertrokken voor haar stage dus ik zie telkens foto's van haar voorbijkomen, dat ziet er ook heel leuk uit.quote:
Ja zoiets gaat het worden. Moet ook niet al te ver vliegen zijnquote:Op zondag 13 november 2022 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel een mooi eiland, een meisje die hier om de hoek in een restaurant werkte is een paar maanden geleden naar Malta is vertrokken voor haar stage dus ik zie telkens foto's van haar voorbijkomen, dat ziet er ook heel leuk uit.
En er is nog geen massatourisme, ik ga die eilanden ook in gedachten houden. En we willen volgend jaar met de kinderen op vakantie, ja ja de kinderen willen het ook, het was hun ideequote:Op zondag 13 november 2022 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zoiets gaat het worden. Moet ook niet al te ver vliegen zijn
Haha ja voor van de zomer ga ik nog even nadenken. Wellicht naar Praag en dan terugfietsen of zoquote:Op zondag 13 november 2022 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En er is nog geen massatourisme, ik ga die eilanden ook in gedachten houden. En we willen volgend jaar met de kinderen op vakantie, ja ja de kinderen willen het ook, het was hun idee
Te heet om ergens naar toe te fietsen in ieder geval. Maar mooie fietsreis naar Praag, hoeveel denk je dan per dag te fietsen?quote:Op zondag 13 november 2022 21:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja voor van de zomer ga ik nog even nadenken. Wellicht naar Praag en dan terugfietsen of zo
Het was eigenlijk overal wel te heet afgelopen jaar
Ik doe meestal een km of 100 tegenwoordig. Vrij vroeg vertrekken en dan om een uur of 1/2 klaar. Dan kan ik nog wat anders toeristisch doen daarnaquote:Op zondag 13 november 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Te heet om ergens naar toe te fietsen in ieder geval. Maar mooie fietsreis naar Praag, hoeveel denk je dan per dag te fietsen?
Tettenquote:
Dan blijft het inderdaad leuk, ga je dan op de racefiets?quote:Op zondag 13 november 2022 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe meestal een km of 100 tegenwoordig. Vrij vroeg vertrekken en dan om een uur of 1/2 klaar. Dan kan ik nog wat anders toeristisch doen daarna
Ja met een heel kleine tas dan, paar shirtjes en wat toiletartikelenquote:Op zondag 13 november 2022 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan blijft het inderdaad leuk, ga je dan op de racefiets?
Dus dan slaap je deze keer niet in de tent. Je kan ook een karretje achter je fiets hangenquote:Op zondag 13 november 2022 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja met een heel kleine tas dan, paar shirtjes en wat toiletartikelen
Afgelopen jaar heb ik een e-bike geleend omdat ik met tent en al op pad wilde en dat is te zwaar op een racefiets
quote:Op zondag 13 november 2022 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus dan slaap je deze keer niet in de tent. Je kan ook een karretje achter je fiets hangen
Ja dat kan ook primaquote:Op zondag 13 november 2022 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus dan slaap je deze keer niet in de tent. Je kan ook een karretje achter je fiets hangen
Dat was niet echt wat ik bedoelde, ik denk dat pullup dan met zijn knieën in de problemen komtquote:
Mjah ik ben in de Alpen op een metertje of 2500 wel eens een knakker tegen gekomen die 2 kinderen mee had in een karretje achter zijn fietsquote:
Wel beter voor de stabiliteitquote:Op zondag 13 november 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was niet echt wat ik bedoelde, ik denk dat pullup dan met zijn knieën in de problemen komt
Zie daar maar eens 100 km op te fietsenquote:
Het is fijn hè met die ondersteuning, ik heb sinds een paar maanden ook een e-bike, voorheen fietste ik bijna nooit, maar nu dus veel vaker. Gisteren de twee meren hier rond gefietst, heerlijk!quote:Op zondag 13 november 2022 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat kan ook prima![]()
Vanuit Tjechie zal het wel makkelijk gaan ook maar vorig jaar maakte ik wat tochtjes in de Pyreneeën, Baskenland en dat was niet grappig meer zo steil af en toe voor met zoveel bagage.
Vond het wel handig met wat extra ondersteuning
Zo 1 dan?quote:Op zondag 13 november 2022 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Zie daar maar eens 100 km op te fietsen
Het is een echt fijne uitvindingquote:Op zondag 13 november 2022 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is fijn hè met die ondersteuning, ik heb sinds een paar maanden ook een e-bike, voorheen fietste ik bijna nooit, maar nu dus veel vaker. Gisteren de twee meren hier rond gefietst, heerlijk!
Op een dag?quote:Op zondag 13 november 2022 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een echt fijne uitvinding![]()
Op die van mij haalde ik ook gewoon 160 km van de zomer
Yesquote:
Dat is inderdaad een flinke afstand voor een dag, vooral in gebieden met niveauverschillen is die ondersteuning ideaal.quote:
Het was er zo een, hyper stevig, de fiets weegt met accu en al toch maar 22 kg en op de eco stand haal je dan 160 ongeveerquote:
OK mooi dingetje... maar je moet wel kamperen dan bij een stopcontact in de buurtquote:Op zondag 13 november 2022 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was er zo een, hyper stevig, de fiets weegt met accu en al toch maar 22 kg en op de eco stand haal je dan 160 ongeveer
[ afbeelding ]
Ik ga er zo een ook zelf aanschaffen want het was wel een topfiets
Hier in Nederland nog niet maar ik ga er dit jaar wel eentje aanschaffen dusquote:
Haha ja, niet in het wild inderdaad. Op de campings hebben ze wel een toiletblok met stopcontactenquote:Op zondag 13 november 2022 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
OK mooi dingetje... maar je moet wel kamperen dan bij een stopcontact in de buurt
Voor werk is nog wat andersquote:Op zondag 13 november 2022 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier in Nederland nog niet maar ik ga er dit jaar wel eentje aanschaffen dus
Maak ook echt veel km per week
Mooie pullupquote:Op zondag 13 november 2022 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was er zo een, hyper stevig, de fiets weegt met accu en al toch maar 22 kg en op de eco stand haal je dan 160 ongeveer
[ afbeelding ]
Ik ga er zo een ook zelf aanschaffen want het was wel een topfiets
Zoquote:Op zondag 13 november 2022 22:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier blijven moet ik du wat
zeigen
Ah ok... ik ging nog niet weg.. Maar doe maar geen tittenquote:Op zondag 13 november 2022 22:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier blijven moet ik du wat
zeigen
Niet?quote:Op zondag 13 november 2022 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok... ik ging nog niet weg.. Maar doe maar geen titten
Maar hij heeft de bron van alle fake gevonden?quote:
Geen idee...quote:Op zondag 13 november 2022 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar hij heeft de bron van alle fake gevonden?
Oops dat is niet zo leuk .... je woont ook vlak bij de grens ...quote:Op zondag 13 november 2022 22:41 schreef mario390 het volgende:
https://www.oe24.at/oeste(...)hrigen-ein/535886866
Waren ze wel eens thuis ?!quote:Op zondag 13 november 2022 23:05 schreef engine het volgende:
Mijn ouders rijden nog heel Europa door op de gewone fiets. Van hier naar Rome....naar Portugal....enz...Eerder ook van Thailand naar Vietnam. Hele reis door China op de fiets. Vind ik stoer![]()
Zelf een hekel aan fietsen
Altijdquote:
Ah ok ...quote:Op zondag 13 november 2022 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Altijd![]()
Maar m'n broertje en ik wonen ondertussen ook al wat jaartjes niet meer thuis.
Wie wordt wereldkampioen?quote:Op zondag 13 november 2022 23:16 schreef chufi het volgende:
Goed ... alle landen uitgevoetbald .. tijd voor het WK...
Oh, valt erg meequote:Op zondag 13 november 2022 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog niet naar de opstelling gekeken, maar dat speelt daar vermoedelijk ook
1 ? of 2quote:Op zondag 13 november 2022 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, valt erg mee
Dit is de WK-selectie van gastheer Qatar
Keepers
Saad Al Sheeb, Meshaal Barsham, Yousef Hassan
Verdedigers
Pedro Miguel, Musaab Khidir, Tarek Salman, Bassam Al-Rawi, Boualem Khoukhi, Abdelkarim Hassan, Homam Ahmed, Jassem Gaber
Middenvelders
Ali Asad, Assim Modibo, Mohammed Waad, Salem Al-Hajri, Moustafa Tarek, Karim Boudiaf, Abdelaziz Hatim, Ismaeel Mohammad
Aanvallers
Naif Al Hadhrami, Ahmed Alaaeldin, Hassan Al Haydos, Khalid Muneer, Akram Afif, Almoez Ali, Mohamed Muntari
klinkt zo als was dat de vliegtuigpilotenquote:Op zondag 13 november 2022 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, valt erg mee
Dit is de WK-selectie van gastheer Qatar
Keepers
Saad Al Sheeb, Meshaal Barsham, Yousef Hassan
Verdedigers
Pedro Miguel, Musaab Khidir, Tarek Salman, Bassam Al-Rawi, Boualem Khoukhi, Abdelkarim Hassan, Homam Ahmed, Jassem Gaber
Middenvelders
Ali Asad, Assim Modibo, Mohammed Waad, Salem Al-Hajri, Moustafa Tarek, Karim Boudiaf, Abdelaziz Hatim, Ismaeel Mohammad
Aanvallers
Naif Al Hadhrami, Ahmed Alaaeldin, Hassan Al Haydos, Khalid Muneer, Akram Afif, Almoez Ali, Mohamed Muntari
Die Pedro is Portugees blijkbaar, of was.quote:
zo danquote:Op zondag 13 november 2022 23:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
klinkt zo als was dat de vliegtuigpiloten
de in wtc gevliegen zijn
Ja die Pedro Miguel zou ik niet vertrouwenquote:Op zondag 13 november 2022 23:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
klinkt zo als was dat de vliegtuigpiloten
de in wtc gevliegen zijn
Hey Enginequote:
Hey Dotquote:Op maandag 14 november 2022 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Enginealles goed daar?
Ben je alweer in het buitenland?
Lekker dicht bij huis dusquote:Op maandag 14 november 2022 08:03 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dot![]()
Buitenland niet maar ik kijk nu uit over Rotterdam Airport. Weekje cursus hier.
Hoe is het met jou?
Ja en maar een weekje. Vrijdag weer thuisquote:Op maandag 14 november 2022 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dicht bij huis dus
Hier alles wel oke, alleen moe moe en moe
Hey meneerquote:
Gelukkig hoef je niet ver te reizen dat scheeltquote:Op maandag 14 november 2022 08:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en maar een weekje. Vrijdag weer thuis![]()
Lekker dutjes doen dan
Hey meneer glasquote:
Ja ook wel zin in. Beetje studerenquote:
Mogguh Domnivoor.quote:Op maandag 14 november 2022 08:45 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen gebrokenglas, engine, Dotteke, tong80, Chanel5, en @:iedereen ☕️
Vergeten jullie niet te stemmen?
Dank je welquote:Op maandag 14 november 2022 08:45 schreef Domnivoor het volgende:
Geen typefout. Ik vind het tof dat jij die meets organiseertquote:
Morguh Domnivoorquote:Op maandag 14 november 2022 08:45 schreef Domnivoor het volgende:
Morguh Marcquote:
Hoiquote:Op maandag 14 november 2022 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh MarcHoe is het aan die kant, nog steeds profijt van je operatie?
Fijn te lezen dat het geholpen heeft, wat een genot of niet.quote:Op maandag 14 november 2022 09:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Ja, lijkt nog steeds gewerkt te hebben
En hoe gaat het met jou? Valt de last mee?
Alles nog welquote:Op maandag 14 november 2022 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te lezen dat het geholpen heeft, wat een genot of niet.
Hier valt alles mee
Ja we moeten nemen zoals we het krijgenquote:
Probeer wel op jezelf te passen als het een beetje kan hequote:Op maandag 14 november 2022 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja we moeten nemen zoals we het krijgen
De rust is een beetje wedergekeerd. Hoef niet meer te klepperen naar het ziekenhuis.
Alleen is het hier in huis een drukke bedoeling en moet te veel doen voor wat mijn lijf aankan.
Maar soms kan het gewoon even niet anders.
Dus schouders er onder een gaan.
Probeer het wel, maar lukt niet altijd. Soms moeten dingen gewoon en kan het niet anders.quote:Op maandag 14 november 2022 09:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Probeer wel op jezelf te passen als het een beetje kan he
Mjah, daar verschillen wij een beetje van meningquote:Op maandag 14 november 2022 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Probeer het wel, maar lukt niet altijd. Soms moeten dingen gewoon en kan het niet anders.
Maar ik ben wel heel blij voor jou dat het beter gaat
Dit is een beetje zoals die olifant,quote:
Waarom dat?quote:Op maandag 14 november 2022 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
Wie begon er hier van de week over Duo Penotti?
quote:Op maandag 14 november 2022 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is een beetje zoals die olifant,
als je hem nu uitlacht heb je over een jaar een probleem
Omdat ik het nu zit te vretenquote:Op maandag 14 november 2022 13:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom dat?
Overigens niet te vreten zoete troep
quote:
Wilde het weer eens proberen,quote:
Ja Nutella vind ik dan weer net wel lekker overigensquote:Op maandag 14 november 2022 13:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wilde het weer eens proberen,
was wel zo slim de kleinste pot te nemen
Die is hier bijna op, wilde eigenlijk een ander meenemen,quote:Op maandag 14 november 2022 13:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja Nutella vind ik dan weer net wel lekker overigens
Nog even niet Mario...quote:Op maandag 14 november 2022 15:10 schreef mario390 het volgende:
nee in england vanaf 7.nov.
[ afbeelding ]
snoep ze ....quote:Op maandag 14 november 2022 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb de kruidnoten chocolade mix loterij gewonnenbijna geen wit en heelveel puur
1 x MTV wel, maar dat kijk ik nooitquote:Op maandag 14 november 2022 15:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je wel,bij de nederlandse zenders
Zij kijkt Netflix en zoquote:Op maandag 14 november 2022 15:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik snap niet wat je vragen willt
dann kenn je nur 1 mtv zenderquote:Op maandag 14 november 2022 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze zenden toch geen muziek uit op MTV
Ik heb wat zenders weggedaanquote:Op maandag 14 november 2022 15:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann kenn je nur 1 mtv zender
ik kenn 10 war ze nur muziek zenden
Zit niet meer in mn zender pakket ...quote:Op maandag 14 november 2022 15:30 schreef mario390 het volgende:
nederland heeft 2 - 3 mtv
mtv 80s europe, mtv 90s europe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |