quote:Op zondag 13 november 2022 00:43 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
Ik ben kennis van de vader van Y.
Hier geloof ik geen reet van.quote:Op zondag 13 november 2022 01:26 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
Ik heb namens familie van Y, de rechercheur mogen spreken en die geeft aan dat ze beiden morgen vrij zijn als er samen uitkomen.
Dit dus.quote:Op zondag 13 november 2022 08:11 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
[..]
Hier geloof ik geen reet van.
Neejoh dat kan toch niet, Y zal zoiets nooit doen want hij heeft een kantoorbaan.quote:Op zondag 13 november 2022 07:27 schreef kwiwi het volgende:
Y verwachtte al problemen en deed met een keukenmes in de hand de deur open? Of stond ie net in de gang vlees te snijden?
Raar verhaal dit.
Hele verhaal rammelt aan alle kanten en jij komt hiermee aanzetten...quote:Op zondag 13 november 2022 09:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ja ja X belt aan met toevallig een hamer in de hand.
Maar goed Nederlandse politie en Justitie moet je niet teveel van verwachten, vooral als je een ander kleurtje dan blank hebt valt mij op.
Hoe dit voorkomen? Financiën is geen punt.quote:Op zondag 13 november 2022 09:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ja ja X belt aan met toevallig een hamer in de hand.
Maar goed Nederlandse politie en Justitie moet je niet teveel van verwachten, vooral als je een ander kleurtje dan blank hebt valt mij op.
quote:Op zondag 13 november 2022 10:04 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
Hoe dit voorkomen? Financiën is geen punt.
Hoe rammelt het? Diegene belt aan met een hamer?quote:Op zondag 13 november 2022 09:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hele verhaal rammelt aan alle kanten en jij komt hiermee aanzetten...
Het gaat niet om wat er gebeurd is. Het gaat erom dat het zo ver is gekomen dat er iemand met een hamer bij je deur komt.quote:Op zondag 13 november 2022 10:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Hoe rammelt het? Diegene belt aan met een hamer?
Of rende naar de auto voor een hamer en sloeg dan toe? Hoe zie jij het voor je?
Logischer om na de eerste klap van een hamer je keuken in te rennen voor een mes.
Ik zal eens proberen om de sfeer te schetsen.quote:Op zondag 13 november 2022 01:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Misschien kan @:investeerdertje over bepaalde aspecten ook nog wat zeggen.
112 wie wilt u spreken? Politie brandweer of ambulance?quote:Op zondag 13 november 2022 00:17 schreef Gibraltar70 het volgende:
Case:
Persoon X komt bij persoon Y aan de deur. X vraagt of Y, de auto van hem heeft geraakt. Y zegt nee en vraagt hem om te vertrekken voor zijn deur. Hierop haalt X een hamer vanuit zijn rug en slaat op het hoofd van Y. Y heeft bloedend hoofd en ziet X nog steeds op hem inslaan en uit paniek pakt die een keukenmes en probeert hem weg te jagen.
Hierop komt politie en X wordt meegenomen. Y gaat naar spoedeisend en wordt behandeld na veel bloedverlies. X doet ook aangifte jegens Y en zegt dat is aangevallen met een mes. Hierop wordt Y ook aangehouden en in hechtenis genomen.
Het is volkomen logisch dat je dan naar een huis van bewaring gebracht gaat worden. En zoals trein al zegt, voorgeleid zal gaan worden aan de rechter commissaris.
De officier zegt dat X in zijn aangifte heeft aangegeven dat die is aangevallen door een mes en om die reden met een hamer heeft geslagen. En om die reden Y ook is aangehouden en in hechtenis is genomen.
Politie lijkt prima gehandeld te hebben. Twee verdachten aangehouden, allebei hebben ze strafbare feiten gepleegd. Uit zowel de WWM als Strafrecht, beiden minimaal poging tot zware mishandeling. Voorlopige hechtenis is toegestaan, dus twee kemphanen in een hok. Alle rust om het uit te zoeken en het onderzoeksbelang maakt dat getuigen (zoals een broertje) nu betrouwbaarder kunnen zijn.quote:Dit is toch de wereld op zijn kop? Dat iemand thuis wordt aangevallen en 14 hechtingen krijgt, had ook dood kunnen zijn, met een klauwhamer wordt aangevallen, nota bene poging tot doodslag, het slachtoffer daarvan ook in hechtenis wordt genomen. De politie heeft allerlei bloedsporen in het huis geconstateerd en de klauwhamer in beslag genomen.
Wat vinden jullie? Ik vrees dat beide aanklachten worden ingetrokken en dat hij hiermee wegkomt.
Soms is een buurman ook gewoon ronduit een teringmogool en kan het gebeuren dat hij wel met een hamer aan de deur komt. Je kan zelf prima heel netjes zijn, waar je buren dat niet zijn. Echt. Het bestaat.quote:Op zondag 13 november 2022 10:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het gaat niet om wat er gebeurd is. Het gaat erom dat het zo ver is gekomen dat er iemand met een hamer bij je deur komt.
TS vertelt hier niet het hele verhaal. Dat hoeft ook niet. Alle details hoeven we niet te weten dat kan hij beter vertellen aan de politie. Het is kennelijk zo ver geescaleerd dat er iemand bij je deur komt met een hamer...
Eeeeen laat je verhaal maar.quote:Op zondag 13 november 2022 01:26 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
Ik heb namens familie van Y, de rechercheur mogen spreken en die geeft aan dat ze beiden morgen vrij zijn als er samen uitkomen. Dat het buren zijn maakt het moeilijk gaf de rechercheur aan, omdat het risico op herhaling ook groot is. Tevens vind ik gek dat iemand die zoveel leed heeft verricht en met een klauwhamer is gaan inslaan op een jongen in zijn eigen woning, nog serieus wordt genomen in zijn aangifte. X is mentaal niet in orde, denk ik.
Dit bedoel ik. Als alle mensen redelijk waren, hadden we niet zoveel blauw nodig.quote:Op zondag 13 november 2022 10:30 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Soms is een buurman ook gewoon ronduit een teringmogool en kan het gebeuren dat hij wel met een hamer aan de deur komt. Je kan zelf prima heel netjes zijn, waar je buren dat niet zijn. Echt. Het bestaat.
Beetje selectief ben je wel in je reacties. Ergens zegt me dat x en y net zoveel aandeel in dit verhaal hebben.quote:Op zondag 13 november 2022 10:35 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Als alle mensen redelijk waren, hadden we niet zoveel blauw nodig.
Wil je iemand omkopen?quote:Op zondag 13 november 2022 10:04 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
Goede/betere advocaat.quote:Op zondag 13 november 2022 10:04 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
TS, hoe zit het?quote:Op zondag 13 november 2022 07:10 schreef Seven. het volgende:
En ik snap in jouw verhaal 1 aspect niet: lag dat keukenmes in de gang? Hoe kwam Y aan het keukenmes? Je spreekt alleen over bloedsporen in de gang, dus vandaar dat ik het me afvraag.
Heeft Y ook de auto van X geraakt?quote:Op zondag 13 november 2022 00:17 schreef Gibraltar70 het volgende:
Case:
Persoon X komt bij persoon Y aan de deur. X vraagt of Y, de auto van hem heeft geraakt. Y zegt nee en vraagt hem om te vertrekken voor zijn deur. Hierop haalt X een hamer vanuit zijn rug en slaat op het hoofd van Y. Y heeft bloedend hoofd en ziet X nog steeds op hem inslaan en uit paniek pakt die een keukenmes en probeert hem weg te jagen.
Hierop komt politie en X wordt meegenomen. Y gaat naar spoedeisend en wordt behandeld na veel bloedverlies. X doet ook aangifte jegens Y en zegt dat is aangevallen met een mes. Hierop wordt Y ook aangehouden en in hechtenis genomen.
De officier zegt dat X in zijn aangifte heeft aangegeven dat die is aangevallen door een mes en om die reden met een hamer heeft geslagen. En om die reden Y ook is aangehouden en in hechtenis is genomen.
Dit is toch de wereld op zijn kop? Dat iemand thuis wordt aangevallen en 14 hechtingen krijgt, had ook dood kunnen zijn, met een klauwhamer wordt aangevallen, nota bene poging tot doodslag, het slachtoffer daarvan ook in hechtenis wordt genomen. De politie heeft allerlei bloedsporen in het huis geconstateerd en de klauwhamer in beslag genomen.
Wat vinden jullie? Ik vrees dat beide aanklachten worden ingetrokken en dat hij hiermee wegkomt.
keuken met voordeur?quote:Op zondag 13 november 2022 13:50 schreef Fe2O3 het volgende:
Waarom heeft y een keukenmes naast de voordeur?
Ts reageert alleen als je zegt dat x levenslang achter slot en grendel moet en de politie discrimineert, gok ik.quote:
hier in de flat is dat vrij gebruikelijkquote:Op zondag 13 november 2022 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar in Nederland hebben we dat nog?
In Terwijde-West, Utrechtquote:Op zondag 13 november 2022 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar in Nederland hebben we dat nog?
Linkje?quote:Op zondag 13 november 2022 14:12 schreef bananen-plukker het volgende:
[..]
In Terwijde-West, Utrechtdaar is dit incident ook geweest.
Mocht dit topic niet compleet verzonnen zijn, dan is dit waarschijnlijk wat er daadwerkelijk gebeurd is. Hoe komt Yildrim anders aan een keukenmesje terwijl Xander hem de kop in slaat?quote:Op zondag 13 november 2022 00:43 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
De advocaat zegt dat X ook aangifte heeft gedaan van poging tot moord, omdat Y met mes hem heeft proberen weg te jagen. X sloeg steeds in op Y en Y heeft daarom overal blauwe plekken en bloedsporen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |