Ik heb die NF niet gevolgd. Was het niet zo dat dit televoting niet heeft gewonnen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:17 schreef koffieleuk het volgende:
Damn, Spanje is een enorm eind gekomen als je die NF van dat jaar hebt gezien.
Moeten is een groot woord, maar ik denk niet dat het kwaad kan.quote:
Ik ben blij met Benidormfest!quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:17 schreef koffieleuk het volgende:
Damn, Spanje is een enorm eind gekomen sinds toen. Die NF, blatante corruptie
Weet ik zo niet meer hoe het precies zat, maar het ging niet helemaal lekker nee. NIet dat het andere nummer een hoogstandje was trouwens, maar wel beter.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb die NF niet gevolgd. Was het niet zo dat de televoting niet heeft gewonnen?
Absoluut, playlist van dit jaar staat nog regelmatig opquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben blij met Benidormfest!
quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb die NF niet gevolgd. Was het niet zo dat dit televoting niet heeft gewonnen?
quote:Since Manel Navarro and Mirela were tied at 58 points, the jury declared Navarro as the winner following a tie-break voting round. Two of the three jury members voted in favour of Manel Navarro
Enorm eens. Zeker in mijn top 10 ditquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:21 schreef NailQueen het volgende:
Ah kijk. Noorwegen. Een ondergewaardeerd optreden vind ik zelf. Verdiende meer aandacht.
Ja, dat gevoel zit mij ook wel in het achterhoofd bij dat nummer.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:23 schreef Sableheart het volgende:
Ik ben niet echt blij dat deze distortion was toegestaan. Het festival gaat steeds verder weg van live performance helaas, en daar was dit een slechte stap in.
Niets ten kwade van het nummer an sich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |