een tegenaanval?quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Lijkt me ook voor Oekraïne lastig te verdedigen als de Russen een tegenaanval doen.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:03 schreef capricia het volgende:
Tjesus.
[..]Bruutste wat ik vandaag gezien hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke gek gaat er in godsnaam bij zo'n orkest? Over oorlogsmisdaden gesproken.
Vakman pur sang
Wagner deed dit in Syrië ook, de Hammer of Vengeance. Op handen, voeten of hoofden.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bruutste wat ik vandaag gezien heb
Slechte Recruitement reclamequote:Op zaterdag 12 november 2022 23:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Wagner deed dit in Syrië ook, de Hammer of Vengeance. Op handen, voeten of hoofden.
Ziek hè.
Tja, weten ze in Rusland wel wat ze te wachten staat als die Wagner koekenbakker Putins stoel overneemtquote:
Russische schepen wellicht? Als ze die nog hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2022 23:36 schreef capricia het volgende:
[..]
een tegenaanval?
Waar vandaan precies? Er lopen weinig wegen en dat wordt wel een heel lange aanvoerlijn, en onder het bereik van de Oekraïense HIMARs.
Moeten de Russen zich nog meer uitstrekken over de frontlinie.
Die Prigozhin..wat een engnek. Ja.quote:Op zondag 13 november 2022 00:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tja, weten ze in Rusland wel wat ze te wachten staat als die Wagner koekenbakker Putins stoel overneemt.
Dit is een beetje het terrein:quote:Op zondag 13 november 2022 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Russische schepen wellicht? Als ze die nog hebbenOf artillerie. Ik had verwacht dat Rusland nu Kherson zou gaan bestoken.
nou je zoekt het ook wel een beetje op.quote:Op zondag 13 november 2022 00:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Die Prigozhin..wat een engnek. Ja.
Staat die Shoigu toch een treedje minder laag op mijn persoonlijke ladder.
Ik ga niet klikken.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Wagner deed dit in Syrië ook, de Hammer of Vengeance. Op handen, voeten of hoofden.
Ziek hè.
Lees het maar. De spoiler met het commentaar van Wagner. Want voor het filmpje moet je daarna nog doorklikken.quote:
Ja, had het gelezen. Die gasten zijn een stel psychos die het geluk hebben een uniform te dragen zodat ze wegkomen met dit soort shit. The absolute worst in war.quote:Op zondag 13 november 2022 00:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Lees het maar. De spoiler met het commentaar van Wagner. Want voor het filmpje moet je daarna nog doorklikken.
Ga niet zomaar zo'n filmpje hier posten.
Russkiy mir.quote:Op zondag 13 november 2022 00:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, had het gelezen. Die gasten zijn een stel psychos die het geluk hebben een uniform te dragen zodat ze wegkomen met dit soort shit. The absolute worst in war.
Wagner mag van mij helemaal naar de tering gebombardeerd worden. Tot de laatste man.quote:Op zondag 13 november 2022 00:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Russkiy mir.
Of Pax Russica.
Wagner is ook onderdeel van de Russische cultuur.
Ik ken dat filmpje helaasquote:Op zaterdag 12 november 2022 23:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Ziek hè.
En die baas van Wagner, Yevgeny Prigozhin, is momenteel de tegenkracht tegen Shoigu.quote:Op zondag 13 november 2022 00:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ken dat filmpje helaas
Syrische deserteur of zo, bewerkt met voorhamers
Arme drommel.
Wagner doet niks onder voor IS vwb wreedheid
Teringlijers
Die gasten gun je de meest verschrikkelijke dood.quote:Op zondag 13 november 2022 00:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wagner mag van mij helemaal naar de tering gebombardeerd worden. Tot de laatste man.
Die gast zit onder de SS en nazi tattoosquote:Op zondag 13 november 2022 00:57 schreef capricia het volgende:
[..]
En die baas van Wagner, Yevgeny Prigozhin, is momenteel de tegenkracht tegen Shoigu.
Prigozhin wil heel graag Shoigu buiten werking stellen en zelf minister van defensie worden. Of hoger. De plek van Poetin innemen.
Ontzettend ziek land is dat.
Kan me niet voorstellen dat hij die positie kan krijgen. Gast is een fucking psycho. Denk dat zelfs voor Russische politici dat een stap te ver is.quote:Op zondag 13 november 2022 00:57 schreef capricia het volgende:
[..]
En die baas van Wagner, Yevgeny Prigozhin, is momenteel de tegenkracht tegen Shoigu.
Prigozhin wil heel graag Shoigu buiten werking stellen en zelf minister van defensie worden. Of hoger. De plek van Poetin innemen.
Ontzettend ziek land is dat.
Ik hoop het maar ik sta echt nergens meer van te kijken in Rusland. Je merkt sowieso dat de hardliners steeds meer macht krijgen.quote:Op zondag 13 november 2022 01:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hij die positie kan krijgen. Gast is een fucking psycho. Denk dat zelfs voor Russische politici dat een stap te ver is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |