abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206648244


Welkom! In dit topic kan een verscheidenheid aan onderwerpen rond worden besproken rondom de Amerikaanse politiek door een BNW-lens. Met andere woorden, het uitgangspunt is hier in principe het gebruik van alternatieve bronnen.

Bestaat de ‘deep state’? Houdt de politieke elite een bewijs achter voor het bestaan van buitenaards leven? Zit er een kern van waarheid in de vermeende complottheorie QAnon? Is er gefraudeerd in de recente verkiezingen van 2020? Zijn de Democraten bezig met het importeren van heel nieuw kiesleger door allerlei illegale migranten een verblijfsvergunning te geven? Worden kinderen op Amerikaanse scholen nu wel of niet geïndoctrineerd met CRT? En zijn de Republikeinen nu allemaal niet meer dan racisten zoals veel mainstream media vaak melden? Bespreek het hier!
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206652252
twitter

:D
pi_206656741
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 00:04:06 #4
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206656757
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2022 00:00 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Is de U.S. Trump moe? Serieuze vraag hoor, denk namelijk met een serieuze leider de republikeinen heel wat meer schade hadden kunnen toebrengen deze verkiezingen.
Lach met een schone bips
pi_206656849
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Is de U.S. Trump moe? Serieuze vraag hoor, denk namelijk met een serieuze leider de republikeinen heel wat meer schade hadden kunnen toebrengen deze verkiezingen.
Oh absoluut. Wat dat betreft is Trump een zegen :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 00:19:40 #6
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206656851
quote:
84s.gif Op zondag 13 november 2022 00:18 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Oh absoluut. Wat dat betreft is Trump een zegen :D
En daar zijn wij het een keer eens :)
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 00:25:34 #7
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206656895
quote:
84s.gif Op zondag 13 november 2022 00:18 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Oh absoluut. Wat dat betreft is Trump een zegen :D
Maar aangezien jij er veel meer over weet dan ik, als DeSantis nu de voorman was geweest waren de verkiezingen dan heel anders geweest?
Lach met een schone bips
pi_206656912
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maar aangezien jij er veel meer over weet dan ik, als DeSantis nu de voorman was geweest waren de verkiezingen dan heel anders geweest?
Denk het niet. Tenslotte gaat het om beleidspunten en die van de Republikeinen zijn vnl belastingverlaging en het afbreken van de sociale zekerheden.

En zo'n sterke leider is DeSantis helemaal niet.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 00:33:11 #9
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206656951
quote:
85s.gif Op zondag 13 november 2022 00:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Denk het niet. Tenslotte gaat het om beleidspunten en die van de Republikeinen zijn vnl belastingverlaging en het afbreken van de sociale zekerheden.

En zo'n sterke leider is DeSantis helemaal niet.
Misschien heb jij gelijk hoor, maar wat ik her en der wel lees is dat ze DeSantis langzaamaan als vaandeldrager naar voren schuiven. Zullen ze ook niet doet als ie een politiek lichtgewicht is toch?
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 00:37:35 #10
236264 crew  capricia
pi_206656977
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Misschien heb jij gelijk hoor, maar wat ik her en der wel lees is dat ze DeSantis langzaamaan als vaandeldrager naar voren schuiven. Zullen ze ook niet doet als ie een politiek lichtgewicht is toch?
De beste man is een zwaargewicht in Florida. Of dat ook aanslaat bij de rest van republikeins minnend Amerika, is nog een vraag. :)

Wat zowel de Democraten als de Republikeinen naarstig zoeken, is iemand die hoog opgeleid is en ook de arbeider (Jan met de pet) aan kan spreken.
En daarbij ook nog prachtige vlammende speeches kan houden.

Maar dat soort mensen zijn dun gezaaid. :D
Definitely not CIA
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 00:39:06 #11
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206656987
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 00:37 schreef capricia het volgende:

[..]
De beste man is een zwaargewicht in Florida. Of dat ook aanslaat bij de rest van republikeins minnend Amerika, is nog een vraag. :)
Daarom vraag ik het ook aan @Kijkertje zij is veel meer ingelezen dan ik daarin :) Blijf het interessant vinden die verkiezingen daar.
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 00:41:31 #12
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206657002
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 00:37 schreef capricia het volgende:

[..]
De beste man is een zwaargewicht in Florida. Of dat ook aanslaat bij de rest van republikeins minnend Amerika, is nog een vraag. :)

Wat zowel de Democraten als de Republikeinen naarstig zoeken, is iemand die hoog opgeleid is en ook de arbeider (Jan met de pet) aan kan spreken.
En daarbij ook nog prachtige vlammende speeches kan houden.

Maar dat soort mensen zijn dun gezaaid. :D

Ik ken er hier wel een paar :+
Lach met een schone bips
pi_206657011
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Daarom vraag ik het ook aan @:Kijkertje zij is veel meer ingelezen dan ik daarin :) Blijf het interessant vinden die verkiezingen daar.
DeSantis heeft heel erg zijn best gedaan om een soort Trump 2.0 te worden maar ik denk niet dat hij dezelfde cultachtige aantrekkingskracht heeft die Trump had. Zoals @capricia zegt in Florida doet hij het heel goed maar in de rest van de VS is daar nog geen sprake van.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 00:43:03 #14
236264 crew  capricia
pi_206657013
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Daarom vraag ik het ook aan @:Kijkertje zij is veel meer ingelezen dan ik daarin :) Blijf het interessant vinden die verkiezingen daar.
Hij is bij de covid-periode flink tekeer gegaan tegen de lockdown die in een aantal andere staten was. Dat moet mensen hier wel aanspreken, denk ik?

Maar, sinds ik hem volg, is dat wel zijn enige wapenfeit tot nu toe.
Definitely not CIA
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 00:46:03 #15
236264 crew  capricia
pi_206657023
quote:
6s.gif Op zondag 13 november 2022 00:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
DeSantis heeft heel erg zijn best gedaan om een soort Trump 2.0 te worden maar ik denk niet dat hij dezelfde cultachtige aantrekkingskracht heeft die Trump had. Zoals @:capricia zegt in Florida doet hij het heel goed maar in de rest van de VS is daar nog geen sprake van.
Ik moet hem nog de Midwest zien overtuigen. De cowboys en zogenaamde rednecks.

Maar goed. Ook de Democraten hebben geen echt bijzonder overtuigende rising star op dit moment.
Definitely not CIA
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 00:46:12 #16
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206657024
quote:
6s.gif Op zondag 13 november 2022 00:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
DeSantis heeft heel erg zijn best gedaan om een soort Trump 2.0 te worden maar ik denk niet dat hij dezelfde cultachtige aantrekkingskracht heeft die Trump had. Zoals @:capricia zegt in Florida doet hij het heel goed maar in de rest van de VS is daar nog geen sprake van.
Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik persoonlijk als je kijkt "DeSantis vs Trump" dat ik op gevoel veel eerder voor DeSantis zou gaan. Ik vind die man gewoon meer integer over komen dan Trump (in hoeverre politici dan ook integer zijn). Maar zou op gevoel voor DeSantis gaan.
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 00:49:41 #17
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206657040
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 00:43 schreef capricia het volgende:

[..]
Hij is bij de covid-periode flink tekeer gegaan tegen de lockdown die in een aantal andere staten was. Dat moet mensen hier wel aanspreken, denk ik?

Maar, sinds ik hem volg, is dat wel zijn enige wapenfeit tot nu toe.
Dit klopt wat je zegt, en zijn C19 aanpak is dan ook wel van mijn kant een dikke +

En dat schept ook geen subjectief perspectief van mijn kant over hem, Trump of Biden aangezien wanneer C19 eraan te pas komt ik eigenlijk totaal obejctief niet kan zijn. Dus I rest my case hierover.
Lach met een schone bips
pi_206657044
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 00:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik persoonlijk als je kijkt "DeSantis vs Trump" dat ik op gevoel veel eerder voor DeSantis zou gaan. Ik vind die man gewoon meer integer over komen dan Trump (in hoeverre politici dan ook integer zijn). Maar zou op gevoel voor DeSantis gaan.
Wat dat betreft is hij idd meer een doorsnee conservatieve politicus maar daar zijn er zoveel van.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 00:53:21 #19
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206657061
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2022 00:50 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Wat dat betreft is hij idd meer een doorsnee conservatieve politicus maar daar zijn er zoveel van.
Jouw voorspelling dan? Gaan DeSantis mee doen? Of laat hij het aan Trump? En als DeSantis het doet, gaan ie winnen van Trump?`

Ik hoop het wel eerlijk gezegd, nog 4 jaar Trump met zijn gekke gezicht trek ik ook niet (persoonlijke mening)
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 00:53:58 #20
236264 crew  capricia
pi_206657065
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 00:49 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dit klopt wat je zegt, en zijn C19 aanpak is dan ook wel van mijn kant een dikke +

En dat schept ook geen subjectief perspectief van mijn kant over hem, Trump of Biden aangezien wanneer C19 eraan te pas komt ik eigenlijk totaal obejctief niet kan zijn. Dus I rest my case hierover.
Snap ik.

De vraag blijft of ie grote groepen Amerikanen aan kan spreken zoals Trump dat wel kon.
Maar denk zelf dat Trump geen echte optie meer is voor de Republikeinen. (Al verbaast mij niets meer)
Definitely not CIA
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 00:55:34 #21
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206657079
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 00:53 schreef capricia het volgende:

[..]
Snap ik.

De vraag blijft of ie grote groepen Amerikanen aan kan spreken zoals Trump dat wel kon.
Maar denk zelf dat Trump geen echte optie meer is voor de Republikeinen. (Al verbaast mij niets meer)
Trump en gevolg.... Ik hoop dat jij gelijk hebt wat dit aangaat :)
Lach met een schone bips
pi_206657081
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 00:53 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Jouw voorspelling dan? Gaan DeSantis mee doen? Of laat hij het aan Trump? En als DeSantis het doet, gaan ie winnen van Trump?`

Ik hoop het wel eerlijk gezegd, nog 4 jaar Trump met zijn gekke gezicht trek ik ook niet (persoonlijke mening)
Geen idee of hij mee gaat doen. De kans wordt wel steeds groter maar dat levert tevens het probleem op dat Trump zich niet laat afschepen en dat is een probleem voor de republikeinen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 00:57:38 #23
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206657090
quote:
6s.gif Op zondag 13 november 2022 00:55 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Geen idee of hij mee gaat doen. De kans wordt wel steeds groter maar dat levert tevens het probleem op dat Trump zich niet laat afschepen en dat is een probleem voor de republikeinen.
Dus in korte termen, jij voorziet weer een shitshow?
Lach met een schone bips
pi_206657098
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 00:57 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dus in korte termen, jij voorziet weer een shitshow?
Ik doe niet graag voorspellingen maar wat dat betreft verheug ik me nu al *O*
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 01:00:23 #25
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206657103
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2022 00:59 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik doe niet graag voorspellingen maar wat dat betreft verheug ik me nu al *O*
Going to get me popcorn ready *O*
Lach met een schone bips
pi_206657160
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 00:53 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Jouw voorspelling dan? Gaan DeSantis mee doen? Of laat hij het aan Trump? En als DeSantis het doet, gaan ie winnen van Trump?`

Ik hoop het wel eerlijk gezegd, nog 4 jaar Trump met zijn gekke gezicht trek ik ook niet (persoonlijke mening)
Dat DeSantis een gooi gaat doen naar het presidentkandidaatschap is ongeveer 100% zeker. Hij heeft nu het momentum en het is niet bepaald een type dat nog eens vier jaar af gaat wachten om ruimte te geven aan anderen :')

Of het 'm lukt? Da's altijd afwachten, hij start van pole position nu, maar dat is geen garantie voor het winnen van de race. Er gebeuren zo vaak gekke dingen in de primaries.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206657200
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 01:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Dat DeSantis een gooi gaat doen naar het presidentkandidaatschap is ongeveer 100% zeker. Hij heeft nu het momentum en het is niet bepaald een type dat nog eens vier jaar af gaat wachten om ruimte te geven aan anderen :')

Of het 'm lukt? Da's altijd afwachten, hij start van pole position nu, maar dat is geen garantie voor het winnen van de race. Er gebeuren zo vaak gekke dingen in de primaries.
Hij heeft nu een momentum in Florida. In de rest van de VS is de steun voor de Republikeinen dik tegengevallen. Het plan om in de swing states en het Congres alle belangrijke posities over te nemen om de verkiezingen van 2024 naar hun hand te zetten is jammerlijk mislukt. Daar zijn allemaal Democraten verkozen.

Reminder van wat de verwachtingen waren:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 01:22:35 #28
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206657236
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 01:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Dat DeSantis een gooi gaat doen naar het presidentkandidaatschap is ongeveer 100% zeker. Hij heeft nu het momentum en het is niet bepaald een type dat nog eens vier jaar af gaat wachten om ruimte te geven aan anderen :')

Of het 'm lukt? Da's altijd afwachten, hij start van pole position nu, maar dat is geen garantie voor het winnen van de race. Er gebeuren zo vaak gekke dingen in de primaries.
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 01:16 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Hij heeft nu een momentum in Florida. In de rest van de VS is de steun voor de Republikeinen dik tegengevallen. Het plan om in de swing states en het Congres alle belangrijke posities over te nemen om de verkiezingen van 2024 naar hun hand te zetten is jammerlijk mislukt. Daar zijn allemaal Democraten verkozen.

Reminder van wat de verwachtingen waren:

[ twitter ]
Het blijft intrigerend, voor mijn gevoel blijf ik erbij dan DeSantis het moet gaan doen. Sowieso omdat iets met "the orange man" dat moet je ook geen 4 jaar willen :) En Biden? Wil je dat nog 4 jaar? Dat is soms ook wel een beetje beschamend.

@Kijkertje Jij bent echt een U.S. volger, als je democraat of republikein pet afzet. Kan een Joe Biden nog 4 jaar?

Dit is een vraag aan kijkertje en serieus bedoeld, dus geen BS op de vraag of op het antwoord.
Lach met een schone bips
pi_206657250
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 01:16 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Hij heeft nu een momentum in Florida. In de rest van de VS is de steun voor de Republikeinen dik tegengevallen. Het plan om in de swing states en het Congres alle belangrijke posities over te nemen om de verkiezingen van 2024 naar hun hand te zetten is jammerlijk mislukt. Daar zijn allemaal Democraten verkozen.

Reminder van wat de verwachtingen waren:

[ twitter ]
Hij heeft het fantastisch gedaan in Florida. Terwijl de rest tegenviel. Dat maakt hem automatisch de kroonprins van de Republicans.

Als het tussen hem en Trump gaat zet ik al mijn geld op DeSantis.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206657262
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 01:22 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
[..]
Het blijft intrigerend, voor mijn gevoel blijf ik erbij dan DeSantis het moet gaan doen. Sowieso omdat iets met "the orange man" dat moet je ook geen 4 jaar willen :) En Biden? Wil je dat nog 4 jaar? Dat is soms ook wel een beetje beschamend.

@:kijkertje Jij bent echt een U.S. volger, als je democraat of republikein pet afzet. Kan een Joe Biden nog 4 jaar?

Dit is een vraag aan kijkertje en serieus bedoeld, dus geen BS op de vraag of op het antwoord.
Biden kan nu eigenlijk al niet, en Trump kon ook eigenlijk al niet, en Reagan eigenlijk ook niet. Dat is de VS, daar worden nogal eens mensen president die eigenlijk niet kunnen. Komt door dat debiele winner takes all.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 01:29:11 #31
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206657269
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 01:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Biden kan nu eigenlijk al niet, en Trump kon ook eigenlijk al niet, en Reagan eigenlijk ook niet. Dat is de VS, daar worden nogal eens mensen president die eigenlijk niet kunnen. Komt door dat debiele winner takes all.
Ik zou over dit @Kijkertje eerlijke en open mening willen horen :)
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 13 november 2022 @ 01:31:56 #32
485843 crew  Jippie
pi_206657279
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 01:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Biden kan nu eigenlijk al niet, en Trump kon ook eigenlijk al niet, en Reagan eigenlijk ook niet. Dat is de VS, daar worden nogal eens mensen president die eigenlijk niet kunnen. Komt door dat debiele winner takes all.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 01:33:40 #33
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206657285
quote:
2s.gif Op zondag 13 november 2022 01:31 schreef Jippie het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier loopt alles heerlijk :) Dus Come on people! Talk!
Lach met een schone bips
pi_206657294
quote:
2s.gif Op zondag 13 november 2022 01:31 schreef Jippie het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206657311
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 01:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Hij heeft het fantastisch gedaan in Florida. Terwijl de rest tegenviel. Dat maakt hem automatisch de kroonprins van de Republicans.

Als het tussen hem en Trump gaat zet ik al mijn geld op DeSantis.
Dat kan je wel doen maar schieten de republikeinen daarmee op?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206657316
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2022 01:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat kan je wel doen maar schieten de republikeinen daarmee op?
Wat kan mij dat hoeren? :+ Als ik er maar geld mee win. :T
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206657328
quote:
12s.gif Op zondag 13 november 2022 01:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Wat kan mij dat hoeren? :+ Als ik er maar geld mee win. :T
Als opvolger van Trump maakt DeSantis wel de meeste kans ja. Daar kan je je geld wel op inzetten :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206657334
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 01:22 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
[..]
Het blijft intrigerend, voor mijn gevoel blijf ik erbij dan DeSantis het moet gaan doen. Sowieso omdat iets met "the orange man" dat moet je ook geen 4 jaar willen :) En Biden? Wil je dat nog 4 jaar? Dat is soms ook wel een beetje beschamend.

@:kijkertje Jij bent echt een U.S. volger, als je democraat of republikein pet afzet. Kan een Joe Biden nog 4 jaar?

Dit is een vraag aan kijkertje en serieus bedoeld, dus geen BS op de vraag of op het antwoord.
Als Biden verder geen gezondheidsproblemen krijgt kan hij best nog 4 jaar maar op zo'n leeftijd wordt het risico wel groter natuurlijk.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 01:53:12 #39
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206657344
quote:
6s.gif Op zondag 13 november 2022 01:50 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Als Biden verder geen gezondheidsproblemen krijgt kan hij best nog 4 jaar maar op zo'n leeftijd wordt het risico wel groter natuurlijk.
Hij ziet er nu ook vaak niet heel lekker uit toch?
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 01:54:07 #40
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206657348
quote:
12s.gif Op zondag 13 november 2022 01:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Wat kan mij dat hoeren? :+ Als ik er maar geld mee win. :T
Waar kan ik inzetten?
Lach met een schone bips
pi_206657354
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2022 01:48 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Als opvolger van Trump maakt DeSantis wel de meeste kans ja. Daar kan je je geld wel op inzetten :Y
Dat dus. Als ik me een tweestrijd tussen die twee voorstel in de primaries zie ik echt een slachtpartij voor me voor ome Donald. DeSantis maakt gehakt van die opa in een directe confrontatie.

Trumps dreigement richting hem "I know things about him that nobody knows, maybe his wife." is ook zo loos als iets. Als Trump íéts bewezen heeft is dat het Republikeinse kiezers echt geen zak uitmaakt hoeveel schandalen er aan je kleven, als je maar gewoon zegt wat ze willen horen. :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206657361
quote:
6s.gif Op zondag 13 november 2022 01:50 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Als Biden verder geen gezondheidsproblemen krijgt kan hij best nog 4 jaar maar op zo'n leeftijd wordt het risico wel groter natuurlijk.
Kom op, het is nou toch eigenlijk al echt niet te doen? :D

Kijk, alle respect voor de ouderen hoor. Maar je levert gewoon cognitief heel snel in als je boven een bepaalde leeftijd komt. Als je hem nou al bezig ziet, wat moet dat dan wel niet worden als hij boven de 80 komt, dan gaat het doorgaans pas echt hard achteruit.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206657362
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 01:54 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Waar kan ik inzetten?
Amerikaanse bookies? :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 02:01:01 #44
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206657367
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 01:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Amerikaanse bookies? :P
Ja dat is toch ook kut, hebben we geen FOK! Biden pool?
Lach met een schone bips
pi_206657371
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 02:01 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ja dat is toch ook kut, hebben we geen FOK! Biden pool?
Fok mag geen gokspellen aanbieden vrees ik :@
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206657372
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 01:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Kom op, het is nou toch eigenlijk al echt niet te doen? :D

Kijk, alle respect voor de ouderen hoor. Maar je levert gewoon cognitief heel snel in als je boven een bepaalde leeftijd komt. Als je hem nou al bezig ziet, wat moet dat dan wel niet worden als hij boven de 80 komt, dan gaat het doorgaans pas echt hard achteruit.
Ouder worden gaat altijd gepaard met het afnemen van cognitieve functies? :D

Je bent iemand die denkt dat Biden aan het dementeren is?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 02:06:21 #47
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206657381
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 02:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Fok mag geen gokspellen aanbieden vrees ik :@
Moeten we wat aan veranderen ;) Zou zo'n mooie pool zijn...

Maar zonder gekheid, Biden of Trump? lui zo oud? echt?
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 02:06:59 #48
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206657385
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2022 02:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ouder worden gaat altijd gepaard met het afnemen van cognitieve functies? :D

Je bent iemand die denkt dat Biden aan het dementeren is?
Ik denk dat wel eigenlijk... so don't shoot me.
Lach met een schone bips
pi_206657393
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2022 02:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ouder worden gaat altijd gepaard met het afnemen van cognitieve functies? :D
Ja, boven een bepaalde leeftijd is dat onvermijdelijk. Dat heet 'ouder worden' :T

quote:
Je bent iemand die denkt dat Biden aan het dementeren is?
Nee. Nou is dementie ook een glijdende schaal, maar medisch gezien is hij daar waarschijnlijk nog laaaaaaaang niet. Maar hij is verre van messcherp meer. Wat doodnormaal is voor iemand tegen de 80 aan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 02:15:12 #50
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206657402
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 02:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ja, boven een bepaalde leeftijd is dat onvermijdelijk. Dat heet 'ouder worden' :T
[..]
Nee. Nou is dementie ook een glijdende schaal, maar medisch gezien is hij daar waarschijnlijk nog laaaaaaaang niet. Maar hij is verre van messcherp meer. Wat doodnormaal is voor iemand tegen de 80 aan.
Je ziet aan Biden dat ie toch wel vormen van Parkinson heeft, helaas herken ik dat vanwege mijn moeder. In beperkte gevallen komt daar Parkinson dementie bij. Dit is anders dan normale dementie en zullen de komende dagen nog wel wat users hun ervaringen over geven.

Gekke is wel, bij deze Parkinson Dementie dat je wel nog wil maar niet kan, dat je weet dat je achteruit gaat maar er niet aan toe wil geven. Heel triest, en ik zeg ook niet dat JB dit definitief heeft, maar herken de dingen wel.
Lach met een schone bips
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')