En laat ie toevallig zelf in de top3 staanquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:56 schreef DKUp het volgende:
George naait even iedereen behalve de top drie
Blimey!quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:56 schreef Peterselieman het volgende:
Sorry Russell, maar als je zo aan het knoeien bent dan mag je wat mij betreft vanuit de pits starten
Had hij al vliegend rondje?quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:54 schreef opgebaarde het volgende: Wel mooi: rode vlag veroorzaken en toch P3 starten
Klein beetje eigen schuld, toch? Ik begrijp niet dat hij geen afstand van Leclerc nam.quote:
Nee, miezert een beetje in de pitstraat zei 'ie.quote:
Dat was nog niet zo erg. Die donut daarna was gewoon dom.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:56 schreef PirE het volgende:
We zijn bijna einde seizoen en meneer Russell weet nog steeds niet hoe breed zijn auto is.
Als dit FP2 zou zijn was het al helemaal ruk geweest, dus tsja.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:56 schreef mikieu het volgende:
Mooi man, jammer dat t weer nergens om gaat.
Preciesquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
En laat ie toevallig zelf in de top3 staan
Het moet soms meezitten in het leven.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:57 schreef SiGNe het volgende:
Magnussen heeft geluk met de oorlog in Oekraïne.. Daardoor moest Mazepin vervang worden immers.
Dat kost hem zijn rondje en het was de vraag of zijn volgende ronde wel sneller zou zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Klein beetje eigen schuld, toch? Ik begrijp niet dat hij geen afstand van Leclerc nam.
Nop, spanning opbouwen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als dit FP2 zou zijn was het al helemaal ruk geweest, dus tsja.
Nee, Leclerc was zo traag dat hij altijd de pineut zou zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Klein beetje eigen schuld, toch? Ik begrijp niet dat hij geen afstand van Leclerc nam.
In de out lap had hij al afstand moeten pakken. Maar als het team hem niets gezegd heeft kan hij daar ook niet veel aan doen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat kost hem zijn rondje en het was de vraag of zijn volgende ronde wel sneller zou zijn.
Je moet meteen snel gaan, anders heb je de banden niet op tempratuurquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:00 schreef Mano_ het volgende:
[..]
In de out lap had hij al afstand moeten pakken. Maar als het team hem niets gezegd heeft kan hij daar ook niet veel aan doen.
Inhalen dan. Er achter blijven is gegarandeerd een verpoepte tijd.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je moet meteen snel gaan, anders heb je de banden niet op tempratuur
Ik wil weten wat ie zegt tijdens dat gesprek.. hij lacht in elk geval flinkquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:01 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Hopelijk heeft netflix een camera op Steiner.
Hij had zich toch 3 seconden kunnen laten terugzakken voordat hij aan zijn vliegende ronde begon? Dat doen ze altijd, dus ik snap niet dat hij dat nu niet deed.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat kost hem zijn rondje en het was de vraag of zijn volgende ronde wel sneller zou zijn.
Is hem ook gegund, nu nog dikke punten finish.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik wil weten wat ie zegt tijdens dat gesprek.. hij lacht in elk geval flink
Waar moet je heen anders?quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:02 schreef Perox het volgende:
LEC moet echt effe nadenken of hij nog wel voor Ferrari wil rijden.
Ja natuurlijk, het is zelfs niet aannemelijk dat hij punten pakt zondag. Morgen misschien.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:03 schreef StephanL het volgende:
Max haalt Magnussen bij de eerste mogelijkheid in
MB heeft een bejaarde coureur die wellicht wat meer tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waar moet je heen anders?
Slimme marketing zet, laat dat maar aan Lewis over. Wel leuk voor publiek natuurlijk, dus wat dat betreft wel netjes van hem.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:04 schreef Zorro het volgende:
Och Hamilmans gaat nog even popiejopie doen
Ik ben ook geen fan, maar Hamilton is nog altijd een betere coureur dan Leclerc.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:05 schreef tripel7 het volgende:
[..]
MB heeft een bejaarde coureur die wellicht wat meer tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden.
De camera's van de F1 hebben terecht oog voor Haasquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Slimme marketing zet, laat dat maar aan Lewis over. Wel leuk voor publiek natuurlijk, dus wat dat betreft wel netjes van hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |