Ja. Valt mij ook op. Koud.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:23 schreef Heph844 het volgende:
Wat een leeg verhaal zeg, echt geen enkele reflectie op eigen handelen.
En die verantwoordelijkheid neemt ze nog steeds niet. Ze legt het bij de kamer neerquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:26 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Volgens mij klaagde het MT dat ze haar verantwoordelijkheid niet nam. Dan moet je vooral nog eens gaan natrappen ja
Ben benieuwd straks, 76 zetels steunen haar en dan gaat ze vrolijk verder of wat is het idee?quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:27 schreef capricia het volgende:
[..]
En die verantwoordelijkheid neemt ze nog steeds niet. Ze legt het bij de kamer neer
Wilders snapt het dus ook niet...quote:
Zowaar eens eens met Wildersquote:
Zou ze weer zelf gaan voorzitten?quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:29 schreef Hanca het volgende:
De klacht is dat het te politiek is... moet je vooral een kameruitspraak vragen.
Het eerste debat over dit onderwerp was eigenlijk al een schande, nog een debat maakt het alleen maar erger.
Absoluut wel. Er is een onderzoek nodig naar klachten door ambtenaren over de top, inclusief de kamervoorzitter. Daar hebben de kamerleden verder niets over te vinden, die horen zich daar helemaal niet mee te bemoeien. En al helemaal niet de schandalige oproep te doen dat klokkenluiders genegeerd moeten worden en mensen met klachten gewoon in de kou moeten blijven staan.quote:
Volgens mij is haar redenatie: we wilden het buiten de politiek houden, dat is niet gelukt, dus laten we het nu ook maar volledig de politiek in trekken.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:29 schreef Hanca het volgende:
De klacht is dat het te politiek is... moet je vooral een kameruitspraak vragen.
Het eerste debat over dit onderwerp was eigenlijk al een schande, nog een debat maakt het alleen maar erger.
Zeer mee eens. Het is geen 'meeste stemmen gelden' als het om sociale veiligheid gaat.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Absoluut wel. Er is een onderzoek nodig naar klachten door ambtenaren over de top, inclusief de kamervoorzitter. Daar hebben de kamerleden verder niets over te vinden, die horen zich daar helemaal niet mee te bemoeien. En al helemaal niet de schandalige oproep te doen dat klokkenluiders genegeerd moeten worden en mensen met klachten gewoon in de kou moeten blijven staan.
Why? Waarom zou hij een goede voorzitter zijn of dat ambiėren?quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:34 schreef capricia het volgende:
Laatse post van vorig deel:
Zet de nestor er maar voorlopig neer. Als vervanger voor Bergkamp, want ik zie dit niet meer goedkomen.
Kees vd Staaij lijkt me de beste optie, voor nu. Als ie wil natuurlijk.
Van der Staaij moet een fractie leiden en een campagne voor de Provinciale Staten doen en is daarnaast ook nog eens de fractievoorzitter die de meeste debatten doet (na de eenpersoonsfracties, natuurlijk). Dat gaat hem echt niet worden.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:34 schreef capricia het volgende:
Zet de nestor er maar voorlopig neer. Als vervanger voor Bergkamp, want ik zie dit niet meer goedkomen.
Staaij? Heeft die ooit voorgezeten dan? Bosma is veel beter dan.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:34 schreef capricia het volgende:
Rust herstellen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Why? Waarom zou hij een goede voorzitter zijn of dat ambiėren?
Bosma zit in het presidium dat hier zo'n puinhoop van heeft gemaakt, zit in exact hetzelfde schuitje als Bergkamp.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Staaij? Heeft die ooit voorgezeten dan? Bosma is veel beter dan.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Zeer mee eens. Het is geen 'meeste stemmen gelden' als het om sociale veiligheid gaat.
Ligt er maar aan hoe je het bekijkt. Zoals het nu is aangepakt heeft het iedereen die erbij betrokken was + nog wat extra personen alleen maar (meer) schade toegebracht.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Absoluut wel. Er is een onderzoek nodig naar klachten door ambtenaren over de top, inclusief de kamervoorzitter. Daar hebben de kamerleden verder niets over te vinden, die horen zich daar helemaal niet mee te bemoeien. En al helemaal niet de schandalige oproep te doen dat klokkenluiders genegeerd moeten worden en mensen met klachten gewoon in de kou moeten blijven staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |