quote:Op zondag 27 november 2022 22:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het idee van Eightyone is waarschijnlijk dan toch een van de beste opties, heb daarstraks ff gekeken naar opvallende nummers die laag stonden, zag o.a. het volgende:Dat is een mooi lijstje, waarvan ik de meeste nummers wel een overleving in de lijst gun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles daarvan zijn nummers waar ik op zou stemmen, maar er zullen uiteindelijk wel een aantal uit deze lijst op mn stemlijstje komen, vermoed ik
Heb de lijst overigens wel enigszins gefilterd, artiesten waar ik niks mee heb, of waar er al genoeg van in de lijst staat heb ik even overgeslagen.
Dat eerste heb ik ook, maar veel nummers waarvan ik weet dat ze toch wel hoog staan negeer ik vaak een beetje op mijn stemlijstje.quote:Op zondag 27 november 2022 22:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Probleem is vooral dat alles wat ik ECHT leuk vind en veel zelf draai geen kans maakt in de top2000, dus dan eindig je weer met een behoorlijk cliché lijst met klassiekers.
Zó eens!quote:Op zondag 27 november 2022 22:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Probleem is vooral dat alles wat ik ECHT leuk vind en veel zelf draai geen kans maakt in de top2000, dus dan eindig je weer met een behoorlijk cliché lijst met klassiekers.
Laat Rob de Nijs langer mee gaanquote:Op maandag 28 november 2022 07:53 schreef Koen66 het volgende:
zou deze week een goede week zijn voor een goede dodenbonus?
Poes van je grootje in de top 10!quote:Op maandag 28 november 2022 07:59 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Laat Rob de Nijs langer mee gaan
Laat Rob de Nijs langer mee gaan
Laat Rob de Nijs aub langer mee gaan
Santé, Suus & Freek! En Krezip! De Breij!!quote:Op maandag 28 november 2022 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wens deze week Chris Martin, Pascal Jakobsen en Eloi Youssef een extra uitstekende gezondheid toe!
Ik vraag me af hoe lang Suus & Freek uberhaupt nog relevant blijven, die komen op mij altijd over als zo'n groep die even een paar jaar te horen is en dan terecht vergeten wordtquote:Op maandag 28 november 2022 10:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Santé, Suus & Freek! En Krezip! De Breij!!
Goed idee, ik zie genoeg leuks staan in de onderste 200 van de lijst van '21quote:Op zondag 27 november 2022 22:51 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ga denk ik ook vooral een reddingsboeilijst maken dit jaar.
Wellicht ook handig om dan deze pagina erbij te pakken, daar staan namelijk alle nummers die vorig jaar uit de lijst verdwenen.quote:Op maandag 28 november 2022 10:48 schreef Berkery het volgende:
[..]
Goed idee, ik zie genoeg leuks staan in de onderste 200 van de lijst van '21
You called?quote:Op maandag 28 november 2022 12:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit jaar dus 24 uur lang publiek welkom in t cafe. Uitmelkgenot. Welke verloren zolderkamerautist gaat daar om half 5 s nachts staan?
Het zou jammerlijk zijn als je ontbreekt en ik hoop dat het snel weer zonniger wordt voor je.quote:Op maandag 28 november 2022 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben benieuwd in hoeverre ik kan luisteren en genieten van de muziek, overigens. Tis wel eens beter gegaan hier. Meeposten moet nog wel gaan, maar ik weet niet hoeveel.
quote:Op maandag 28 november 2022 12:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit jaar dus 24 uur lang publiek welkom in t cafe. Uitmelkgenot. Welke verloren zolderkamerautist gaat daar überhaupt staan?
quote:Op maandag 28 november 2022 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zou wel een flinke sprong zijn tov vorig jaar!
Mooi toch, lekker 24h per dag awkward mensjes kijkenquote:Op maandag 28 november 2022 12:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit jaar dus 24 uur lang publiek welkom in t cafe. Uitmelkgenot. Welke verloren zolderkamerautist gaat daar om half 5 s nachts staan?
Als er genoeg mensen ook zonder gerichte lobby los op stemmen zou het een keer goed moeten komen voor Emohemian Rhapsody in de T2000 zou je zeggen. Mits opgenomen in de keuzelijst natuurlijk..quote:Op maandag 28 november 2022 15:21 schreef Tussle266 het volgende:
De desorganisatie van die Zwarte Parade lobby is wel heel grappig. Volgens mij is het geeneens een gecoördineerde actie maar roepen een paar mensen gewoon los van elkaar hetzelfde.
van Inkelen in't echiequote:Op maandag 28 november 2022 12:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |