Van de meesten weet ik het ook niet. En dat veel mensen elkaars verjaardag niet weten vind ik ook wel logisch.quote:Op zondag 13 november 2022 19:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik onthou echt van niemand uit de SC wanneer ze precies jarig zijn
Dus donderdag jarig geweest? Goede datum dan hoorquote:
Ik ook hoorquote:Op zondag 13 november 2022 19:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik onthou echt van niemand uit de SC wanneer ze precies jarig zijn
Ik hoef het ook niet per se hoorquote:Op zondag 13 november 2022 19:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee ik hoef geen verjaardags TTDe reden dat ik het zei is juist dat ik het zelf nogal suf vind om te vragen
Ramde HAM nou VER eraf?quote:Op zondag 13 november 2022 19:16 schreef molloot200 het volgende:
Wat gebeurt hier allemaal deze race
quote:Op zondag 13 november 2022 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De stewards vinden andersom.
quote:
Ik kan moeilijk iets anders bewerenquote:Op zondag 13 november 2022 19:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van de meesten weet ik het ook niet. En dat veel mensen elkaars verjaardag niet weten vind ik ook wel logisch.
Jij kan het niet zijn, jij hebt nooit ongeluk met treinen.quote:Op zondag 13 november 2022 19:41 schreef H_T het volgende:
Raad eens wie er op een station is met een algehele stroomstoring?
Een treinreiziger.quote:Op zondag 13 november 2022 19:41 schreef H_T het volgende:
Ah nee dat is echt klote.quote:Op zondag 13 november 2022 19:42 schreef H_T het volgende:
Volgens het omroepbericht duurt het tot ongeveer 21:45. Feest!
En hoe lang duurt het dan nog voordat je thuis bentquote:Op zondag 13 november 2022 19:42 schreef H_T het volgende:
Ai. Sterkte. Hopelijk nog veel batterij op je mobiel en muziek mee of zo?quote:Op zondag 13 november 2022 19:42 schreef H_T het volgende:
41%. Met een beetje zuinig doen kom ik een eindquote:Op zondag 13 november 2022 19:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ai. Sterkte. Hopelijk nog veel batterij op je mobiel en muziek mee of zo?
Half uurtje trein, kwartiertje lopen. Zo maar eens uitzoeken of er een bus gaatquote:Op zondag 13 november 2022 19:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
En hoe lang duurt het dan nog voordat je thuis bent
Nou heb ik gelukkig wel een van de betere stations om op gestrand te zijn. Met een Akkrum was ik nog veel verder van huis, op meerdere manierenquote:
quote:Op zondag 13 november 2022 19:41 schreef H_T het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |