Die man is denk ik nog gevaarlijker dan Poetinquote:Op vrijdag 11 november 2022 06:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Die progyzhin gaat de macht grijpen
Het gevecht gaat verder binne het Kremlin
Poetin is dement
Wat stond er ?quote:
Dat kan de EU toch op zich nemen? Mag je overigens POW onder bewaring van een ander land geven?quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:44 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
POW's zijn beter wisselgeld dan doden. Maar in de tussentijd moet je ze wel voeren en huisvesten.
Iets anders:
Hoeveel artillerie heeft RUS eigenlijk gereed staan op de left bank
RIPquote:Op vrijdag 11 november 2022 01:25 schreef slashdotter3 het volgende:
Auw!
https://www.reddit.com/r/(...)ted_by_mortar_round/
Russian soldier obliterated by mortar round dropped by drone
Willoze initiatiefloze zombies, bijna zonder uitzondering.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:20 schreef MatthijsDJ het volgende:
Man man dit moet toch reden zijn om voor het Russische volk een revolutie te starten... je kind zal er maar bij zitten..
Dan zou je Geneefse conventie moeten doorlezen; wat ik snel vind isquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat kan de EU toch op zich nemen? Mag je overigens POW onder bewaring van een ander land geven?
Degenen, die dat niet zijn, zijn het land al ver voor februari dit jaar ontvlucht.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Willoze initiatiefloze zombies, bijna zonder uitzondering.
Nee, dan neem je deel aan de gevechten, als je als 3de land POW's van een van de vechtende partijen gaat handlen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat kan de EU toch op zich nemen? Mag je overigens POW onder bewaring van een ander land geven?
40.000 in die Kherson regio.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:38 schreef StateOfMind het volgende:
Da's pech, brug weg.
Hoeveel Russen zitten er nou in de val eigenlijk?
'Russische terugtrekking duurt minimaal een week' - https://nos.nl/l/2451554#UPDATE-container-65324239quote:Russische terugtrekking duurt minimaal een week'
Het gaat minstens een week duren voordat Rusland zich heeft teruggetrokken uit de stad Cherson. Dat heeft de Oekraïense minister van Defensie Reznikov gezegd in een interview met Reuters.
"Het is niet zo eenvoudig om deze troepen in één of twee dagen uit Cherson terug te trekken. Het duurt minimaal een week", zei hij. Rusland heeft nog steeds 40.000 militairen in de regio. Uit inlichtingen blijkt dat de meeste troepen nog in en rond de stad verblijven, zei Reznikov.
Allemaal in de val?quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:39 schreef capricia het volgende:
[..]
40.000 in die Kherson regio.
Aldus Rusland.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:35 schreef ExTec het volgende:
Die brug is definitief weg, nu.
[ twitter ]
Geloof ik niet, als dat in handen van UKR zou vallen dan is het het einde van Poetin, ik geloof eerder 4.000 en dat de Russen straks claimen 90% te hebben gered.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:39 schreef capricia het volgende:
[..]
40.000 in die Kherson regio.
Aldus Rusland.
Ik reken op de helft. 20.000.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:41 schreef zalkc het volgende:
[..]
Geloof ik niet, als dat in handen van UKR zou vallen dan is het het einde van Poetin, ik geloof eerder 4.000 en dat de Russen straks claimen 90% te hebben gered.
Dan moet je die troep niet meer delenquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:41 schreef polderturk het volgende:
Mijn vertrouwen in de bronnen van İsa wordt steeds minder.
[ twitter ]
De "schone" oorlog.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat was PR technisch wel een blamage voor de VS idd.
Maakte de schone oorlog toch weer smerig.
Maar gaat het nou om 100.000 houwitzers, of 100.000 stuks munitie?quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:45 schreef Aether het volgende:
VS koopt artillerie Zuid-Korea voor Oekraïne
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-65325715
De VS koopt 100.000 stuks houwitserartillerie van Zuid-Koreaanse fabrikanten om die vervolgens aan Oekraïne te leveren. De VS en Zuid-Korea werken al enige tijd aan de deal, melden Amerikaanse regeringsfunctionarissen aan persbureau AP.
De deal moet de zorgen wegnemen binnen het Amerikaanse leger, waar gevreesd werd dat aanhoudende leveringen van houwitsermunitie van het Pentagon aan Oekraïne de Amerikaanse voorraden zouden aantasten.
Yep, elke dode Rus is er een die jou nooit meer aan kan vallenquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:49 schreef Aurelius het volgende:
Oh man, wat hoop ik dat die achtergebleven Russen helemaal weggevaagd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |