Neequote:Op zaterdag 12 november 2022 23:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een kwartier voor tijd, doe je dit altijd zo?
Check deze gastquote:Op zondag 13 november 2022 09:02 schreef Pisces29 het volgende:
Woordle 512 X/6
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟨🟩⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟩⬛🟩⬛
Woordle6 308 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛🟩⬛
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Faalhaas
Goeiemorgen
Echt nog nooit gedaan zoiets mijn grootste overstap ooit is van telefoonprovider geweest.quote:Op zondag 13 november 2022 12:59 schreef fetX het volgende:
Zorgpremie met 22e per maand omhoog volgend jaar![]()
Dat wordt weer overstappen @:coco
Ik eigenlijk ook niet, maar vind een stap van 22 een beetje overdreven.quote:Op zondag 13 november 2022 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt nog nooit gedaan zoiets mijn grootste overstap ooit is van telefoonprovider geweest.
Ben wel een beetje bang geworden om naar de jumbo te gaan want dat is dezelfde jumbo waar ik voor bepaalde producten naartoe gingquote:
quote:Op zondag 13 november 2022 15:21 schreef Scrummie het volgende:
Graag even stemmen allen
FB / FOK!verkiezingen 2022 - Stemtopic!
Leugenaar.quote:Op zaterdag 12 november 2022 15:47 schreef Scrummie het volgende:
Humorvolste user:: GGMM
Beste/leukste Frontpage-redactielid:: DJMO
Ik haat lijstjes maar als jij graag iets wil winnen kan ik best iets posten.quote:Op zondag 13 november 2022 15:21 schreef Scrummie het volgende:
Graag even stemmen allen
FB / FOK!verkiezingen 2022 - Stemtopic!
Het gaat niet om mij, het gaat om het team.quote:Op zondag 13 november 2022 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haat lijstjes maar als jij graag iets wil winnen kan ik best iets posten.
Teveel werk zonder een beloning.quote:Op zondag 13 november 2022 15:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij, het gaat om het team.
Wat een dolksteek in de rug van @Caland .quote:
quote:Op zondag 13 november 2022 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
De Vlambassadeur heeft The Iceman verslagen!
Bergkamp.quote:Op zondag 13 november 2022 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een bijnamenquote:Op zondag 13 november 2022 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
quote:
Er is een voetballer van Curaçao met de naam Rocky Siberië.quote:
Jammer dat hij niet meedoet op het WK, ik ben nu al fan.quote:Op zondag 13 november 2022 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er is een voetballer van Curaçao met de naam Rocky Siberië.
Tot zover mijn feitje van de dag. Als dit aanslaat wordt dit mijn "wat eten jullie?"
Ik leef puur via de telefoon en zelfs imugr werkt niet meerquote:Op zondag 13 november 2022 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet meedoet op het WK, ik ben nu al fan.
Wat gebruik jij om screenshots te uploaden, dat puush/sharex werkt niet meer bij mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |