Goeie signature ouwe reus.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Els kan hier uit een bad vol mannen met vogels kiezen. Als je geen vogel hebt, sta je achter in de rij, denk ik.
Dit klopt, al heeft Els wel liever van die beesten die je hele huis onder poepen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Els kan hier uit een bad vol mannen met vogels kiezen. Als je geen vogel hebt, sta je achter in de rij, denk ik.
Verdrietig dat je daar dan met je Lidl vogel staat.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit klopt, al heeft Els wel liever van die beesten die je hele huis onder poepen.
@:Drizzt_Dourden is Els niks voor jou?
[ twitter ]
Er gaat NIKS boven een Lidl-vogel!quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verdrietig dat je daar dan met je Lidl vogel staat.
En toch laat je hem in een doos wachten tot de lente. Hard hoor, hard.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er gaat NIKS boven een Lidl-vogel!
Winterslaap noem je zoiets.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En toch laat je hem in een doos wachten tot de lente. Hard hoor, hard.
We zullen jou even laten winterslapen.quote:
Ik heb een extra stap gezet en draag er een Schultenbrau kersttrui bij.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We wachten op Niels.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een extra stap gezet en draag er een Schultenbrau kersttrui bij.
Al accepteer ik @:afcniels de overwinning van haar barkie hart zonder moeite.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zullen jou even laten winterslapen.
Tegen dit soort fashionista's ben ik niet opgewassen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
en draag er een Schultenbrau kersttrui bij.
Gewoon een leuk meisje. Snap die negativiteit hier nietquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit klopt, al heeft Els wel liever van die beesten die je hele huis onder poepen.
@:Drizzt_Dourden is Els niks voor jou?
[ twitter ]
Nu doe je het weer... Kom vechten dan.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We wachten op Niels.
Els lijkt een jaar of 16, ligt jou dat eigenlijk, LB?
Ik denk dat dit indoor heel mooi past bij knipperende kerstverlichting in veel kleurtjes.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geeneens uitgepakt? Gekkigheid. Die van mij staan nog altijd trouw door de tv.
Mijn hart kotst van alle haatreacties die ze over zich heen krijgt.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon een leuk meisje. Snap die negativiteit hier niet
Weer die PI die me in de war brengt.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mijn hart kotst van alle haatreacties die ze over zich heen krijgt.
Denk ik ook eerlijk. Ik overweeg een grote kamerplant te kopen en die te versieren om heel het jaar te kunnen genieten.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit indoor heel mooi past bij knipperende kerstverlichting in veel kleurtjes.
@Caland kan haar misschien wat support bieden hoe dit te handelen?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mijn hart kotst van alle haatreacties die ze over zich heen krijgt.
Dit weet ik door alle emoties niet meer, ik moest even mijn tranen drogen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie dat Ajax niet heel lekker gaat
Sterkte @:afcniels of was het enkel bij verlies?
Weddenschap? En nu?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit weet ik door alle emoties niet meer, ik moest even mijn tranen drogen.
Om een weddenschap te winnen, hoefden ze alleen nog maar van Emmen te winnen. #SCHREUDEROUT Ajax![]()
![]()
![]()
Dit denk ik nu, alleen Feyenoord = Ajax:
Ik denk dat ik maar bier ga drinken.quote:
Dat is altijd een goed idee.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar bier ga drinken.
Precies!quote:
Wat keek je dat je hem daarin hebt gesmeten?quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Die van mij staan nog altijd trouw door de tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |