@RensAjacied tracht ook een poging zie ik wat de doorslag gaf Caland toch de like je te gevenquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Straks tikt hij de 1.000 likes aan, zou dat genoeg zijn voor vette sponsorcontracten?
Op zich is het wel vrij lullig om niet te worden geselecteerd omdat je een lul bent.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:rensajacied tracht ook een poging zie ik wat de doorslag gaf Caland toch de like je te geven
Ik vrees toch voor een Enke 2.0 met het hele kind gebeuren te spanje erbijquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op zich is het wel vrij lullig om niet te worden geselecteerd omdat je een lul bent.
Iedere lul kan twitterenquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Straks tikt hij de 1.000 likes aan, zou dat genoeg zijn voor vette sponsorcontracten?
Ja, dit is echt wel waar.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Het keepers zijn bijzondere wezenscliche blijkt toch weer gegrond.
Wow, wat een jaloezie!quote:
Wordt het tijd voor een eckte fotoquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
13 eindscore. En jij?quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
4Er kwam opeens nog een groep van ZEVEN kinderen langs. De teller staat dus op 11
![]()
Iets meer dan 20, al was er aan het einde een groep van 4 zingende volwassenen zonder lampionnen, ik weet niet of die wel meetellen.quote:
Nee, Niels, je eigen vrienden die aanbellen tellen niet mee.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iets meer dan 20, al was er aan het einde een groep van 4 zingende volwassenen zonder lampionnen, ik weet niet of die wel meetellen.
OK.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haat kinderen echt gepassioneerd
quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iets meer dan 20, al was er aan het einde een groep van 4 zingende volwassenen zonder lampionnen, ik weet niet of die wel meetellen.
Nou nou nouquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haat kinderen echt gepassioneerd
Wat? Als ik ze hoor schreeuwen in een supermarkt of iets dergelijks moet ik mij haast inhouden om ze niet terug te geven aan de "hemel"quote:
Jeetje wat een agressiequote:Op vrijdag 11 november 2022 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat? Als ik ze hoor schreeuwen in een supermarkt of iets dergelijks moet ik mij haast inhouden om ze niet terug te geven aan de "hemel"
Is ook wel erg irritant, van die mensen die hun kinderen niet dusdanig kunnen opvoeden dat ze zich normaal gedragen in een supermarkt. Gelukkig kom ik het niet vaak tegen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat? Als ik ze hoor schreeuwen in een supermarkt of iets dergelijks moet ik mij haast inhouden om ze niet terug te geven aan de "hemel"
Nee ze voetballen volgend weekend ook nog gewoon en vliegen dan op zondagavond naar Qatar om dat potje de dag erop te spelen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is het dit weekend het laatste competitie voetbal voor het WK?
Volgens mij wel, ze vertrekken dacht ik aankomende week naar Qatar.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is het dit weekend het laatste competitie voetbal voor het WK?
Oh dan zullen ze erg moe zijn danquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ze voetballen volgend weekend ook nog gewoon en vliegen dan op zondagavond naar Qatar om dat potje de dag erop te spelen.
tenminste een eerlijk antwoord.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ze vertrekken dacht ik aankomende week naar Qatar.
Tussen die twee groepswedstrijden in Qatar in is toch een midweekse bekerronde?quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ze voetballen volgend weekend ook nog gewoon en vliegen dan op zondagavond naar Qatar om dat potje de dag erop te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |