3.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:34 schreef 3rr0r het volgende:
Wie heeft al kinderen aan de deur gehad om te bedelen voor snoep?
Ik dacht dat jij ook iemand uit de bewoonde, beschaafde wereld was.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:34 schreef 3rr0r het volgende:
Wie heeft al kinderen aan de deur gehad om te bedelen voor snoep?
Zijn er dan plekken waar men er niet aan doet in Nederland?quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook iemand uit de bewoonde, beschaafde wereld was.
4quote:
Gebieden waar alleen vrekken wonen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zijn er dan plekken waar men er niet aan doet in Nederland?
Regio Den Haag niet in ieder geval als goed protestanten.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zijn er dan plekken waar men er niet aan doet in Nederland?
Als er snoep te halen valt boeit dat die kinderen geen ene reet denk ik.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Regio Den Haag niet in ieder geval als goed protestanten.
Zo rechtstreeks in je mondje zeker, ouwe vreetzak.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Snoep is echt tering ranzig ik zou enkel rondjes lopen als ik saus zou krijgen.
Ik had deze, hier zijn kinderen echt gek op!quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Snoep is echt tering ranzig ik zou enkel rondjes lopen als ik saus zou krijgen.
Jaquote:Op vrijdag 11 november 2022 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo rechtstreeks in je mondje zeker, ouwe vreetzak.
Nee oke snap ik zeer gul van je ook maar Sint Maarten nooit actief meegemaakt. Zingen die kutkinderen dan ook echt een liedje?quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had deze, hier zijn kinderen echt gek op!
[ afbeelding ]
Jep.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee oke snap ik zeer gul van je ook maar Sint Maarten nooit actief meegemaakt. Zingen die kutkinderen dan ook echt een liedje?
Ja, ze zingen ook nog en ze hebben een zelfgemaakte lampion bij zich.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee oke snap ik zeer gul van je ook maar Sint Maarten nooit actief meegemaakt. Zingen die kutkinderen dan ook echt een liedje?
Ik lig weer in de clinch met die PI, maar praat vooral verder.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, ze zingen ook nog en ze hebben een zelfgemaakte lampion bij zich.
Met Halloween zingen ze ook niet, dacht ik, dit is echt veel leuker.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, ze zingen ook nog en ze hebben een zelfgemaakte lampion bij zich.
Daar doen ze hier niet echt aan, ze komen in ieder geval niet langs de deur.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met Halloween zingen ze ook niet, dacht ik, dit is echt veel leuker.
Daar draait het dan ook om het verkleden zodat je schrikt.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met Halloween zingen ze ook niet, dacht ik, dit is echt veel leuker.
Tot ze horen/uitvinden van zijn fokaccountquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:16 schreef Scrummie het volgende:
@:caland staat nu ook op fcupdate.nl
Die man is een wereldster aan het worden.
Ik las fuckdate.nl Tijd voor nieuwe lenzen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:16 schreef Scrummie het volgende:
Caland is voor alles in. Als je z’n AirPods maar met rust laat.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las fuckdate.nl Tijd voor nieuwe lenzen.
Dat zou wel leuk zijn eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot ze horen/uitvinden van zijn fokaccount
Heb je daar ook voetstapreviews?quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las fuckdate.nl Tijd voor nieuwe lenzen.
Straks tikt hij de 1.000 likes aan, zou dat genoeg zijn voor vette sponsorcontracten?quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:16 schreef Scrummie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |