Die kunnen er niets mee.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:08 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Beter doen ze die F16s gewoon naar oekraine
Ja!!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 november 2022 19:08 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Eergister was Putin bij mij. Hij zit nog erg te twijfelen tussen meerdere scenario´s. Bijzondere man wel.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wanneer begint Rusland met de aftocht?
Moeten we eens tempo maken met opleiden.quote:
Het komt redelijk overeen als je de slachtoffercijfers die door Zelensky zijn gegeven (per dag) optelt. Dan zouden er in September, Oktober en begin November ongeveer 20.000 slachtoffers bijgekomen zijn per zijde.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:03 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet.
Rusland heeft 3,5 keer zoveel visueel geconfirmeerde verliezen van militair materieel.
Ik ga er dus vanuit dat Rusland ook veel meer verliezen van personeel heeft.
Als NL hun F16s naar OostEuropa doorschuift wat komt ervoor in de plaats? Meer F35s? Of nieuwe F16s?quote:Op donderdag 10 november 2022 19:08 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
In de comments wordt de info betwist . Mogelijk na de oorlog zullen we weten wat er echt is gebeurdquote:Op donderdag 10 november 2022 18:49 schreef Ulx het volgende:
Blijkbaar zijn er wel ATACMS geleverd. Het zal dezelfde variant zijn die Griekenland heeft.
[ twitter ]
Kan beide, vanaf 2023 is de F16 meen ik weer in productie.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:30 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Als NL hun F16s naar OostEuropa doorschuift wat komt ervoor in de plaats? Meer F35s? Of nieuwe F16s?
Ja, het deel van de wereld dat Rusland heet heeft zich met Oekrane bemoeid, wat buitengewoon onwenselijk is.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vanuit Oekraens perspectief geheel begrijpelijk, uiteraard. Maar dit is geen Oekrane vs Rusland meer. Een deel van de wereld heeft zich ermee bemoeid. Buitengewoon onwenselijk.
Volgens mij heeft NL er al een aantal die niks staan te doen.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:30 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Als NL hun F16s naar OostEuropa doorschuift wat komt ervoor in de plaats? Meer F35s? Of nieuwe F16s?
Het is ´onze´ oorlog niet.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, het deel van de wereld dat Rusland heet heeft zich met Oekrane bemoeid, wat buitengewoon onwenselijk is.
Duurt nog wel 10 jaar om al die zooi op te ruimen.quote:
Over welk deel van de wereld heb je het dan? Het westen dat Oekrane helpt? Of Iran en Belarus die Rusland helpen?quote:Op donderdag 10 november 2022 19:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vanuit Oekraens perspectief geheel begrijpelijk, uiteraard. Maar dit is geen Oekrane vs Rusland meer. Een deel van de wereld heeft zich ermee bemoeid. Buitengewoon onwenselijk.
En nu gesloopt door de Russenquote:LOSS
Milana Abdurashitova is a six-year-old Mariupol girl that in 2015, during the shellfire of the Vostochny microdistrict, lost her mother, who covered her daughter by herself. The child miraculously survived but lost a leg.
This girl has become a symbol of all-conquering mercy. Her story is one of hundreds of thousands of similar stories of a childhood broken due to the war in Eastern Ukraine.
It is symbolic that the artwork is located on Peace and Freedom Avenue. It is a constant reminder of how fragile human life is, how instantly it can get lost in the millstones of an armed conflict.
Mural author: Ukrainian artist Alexander Korban.
Mural "Milana" was opened in 2018 on the International Day of Peace.
https://mfs.digital/en/elementi-ploshh%D1%96/vtrata
Man zonder moreel kompas heeft immorele mening. Verrassend.quote:
1: Beide.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Over welk deel van de wereld heb je het dan? Het westen dat Oekrane helpt? Of Iran en Belarus die Rusland helpen?
Zonder westerse hulp zou Oekrane waarschijnlijk niet zo goed stand gehouden hebben, en daar zou de gemiddelde Oekraner ook niet verder mee geholpen zijn. Of je moet massa-executies, martelingen en het verlies van vrijheden als positief zien.
Kennen wij elkaar?quote:Op donderdag 10 november 2022 19:43 schreef OllieA het volgende:
[..]
Man zonder moreel kompas heeft immorele mening. Verrassend.
Dat is een valse tegenstelling. Het is niet zo dat het westen zich met elke oorlog, of geen enkele oorlog, moet bemoeien, zo werkt dat natuurlijk niet.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Beide.
2: Niet positief, uiteraard. Maar dat is oorlog helaas nooit. Ben jij van mening dat westerse landen zich met elke oorlog/invasie moeten bemoeien??
En daarom dus de hulp zodat Oekrane zich kan verdedigen.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Als Rusland 'wint' wel.
Ik weet niet zo goed wat je met deze opmerking wil.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De meeste Russen zijn gewoon in Rusland gebleven, hoor.
Nee. Maar je was zo aan het dwepen met mensenlevens. Vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat is een valse tegenstelling. Het is niet zo dat het westen zich met elke oorlog, of geen enkele oorlog, moet bemoeien, zo werkt dat natuurlijk niet.
Ik denk dat het goed is dat het westen Oekrane steunt, juist in deze oorlog is het wel duidelijk wie aan de goede en wie aan de slechte kant staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |