Wie is uw Naaste?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is in elk geval geen naaste buur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder dan een handjevol pre-productiemodellen gaan ze met hun Su-57 de komende jaren niet komen en van de Su-75 is enkel en alleen een mock-up gebouwd.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kwam er trouwens laatst achter dat er meer landen zijn die de F35 hebben dan het aantal stealth vliegtuigen dat Rusland heeft.Van Russische stealth vliegtuigen hoeft men dus ook neit echt wakker te liggen.
Is er niet een giga wachtrij voor F35s zodat als NL vandaag besteld ze alsnog pas in 2028 ofzo geleverd worden?quote:
De meeste soldaten die de RF inzet zijn geen buur van Oekraïne.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is in elk geval geen naaste buur.
Is dat deze? Nog meer vrouwen die klagen dat hun echtgenoten afgeslacht worden.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
[ twitter ]
[..]
Bron: https://meduza.io/en/news(...)-svatove-combat-zone
Eh… en dan in Iran wel even de drone-fabrieken platbombarderen en de vervoermethodieken van de drones en raketten uitschakelen. Dat dus?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zou meer voor de positie van Israel kiezen. Woordelijke steun aan Oekraine. Maar verstandig blijven.
Helaas. Maar je moet keuze's maken. Deze oorlog kost ons teveel.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Eh… en dan in Iran wel even de drone-fabrieken platbombarderen en de vervoermethodieken van de drones en raketten uitschakelen. Dat dus?
Zeker, en als alle Russen nu snel opkankeren uit Oekraïne en Rusland voor honderden miljarden herstelbetalingen gaat doen dan kan het ook zeker snel afgelopen zijn!quote:Op donderdag 10 november 2022 19:11 schreef theunderdog het volgende:
Goed dat Amerika en Rusland in het geheim hebben onderhandeld om tot elkaar te komen. Het is tijd om een einde te maken aan deze onnodige oorlog. Waar niemand iets aan heeft
Nee, deze oorlog niet de goede kant op helpen kost ons te veel. Maar je hebt mijn post dus totaal niet begrepen met je "helaas", Israel helpt Oekraïne dus ook.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Helaas. Maar je moet keuze's maken. Deze oorlog kost ons teveel.
Klopt. Het heeft jullie hele olie- en gasverkoop naar Europa doen instorten. De industrie in je moederland gaat wegens gebrek aan reserveonderdelen en sancties naar de klote. Je landgenoten vluchten en masse of worden door Oekraïne verrot geschoten. Het is inderdaad een dure grap voor jullie.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En wat heeft dat er mee te maken?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel. Maar 'de EU' is geen harmonieuze eenheid.
Tsja, wanneer je zaken doet met een misdadig volk moet je niet vreemd opkijken wanneer je er op een dag achter komt dat ze dat alleen maar gedaan hebben om je uiteindelijk te kunnen chanteren. Niet meer doen dus.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoeveel heb je betaald dan?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Excuseert u mij, maar ik heb hierboven al aangetoond dat de russen ook door andere russen verrot worden geschoten. Oh en verkracht.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Klopt. Het heeft jullie hele olie- en gasverkoop naar Europa doen instorten. De industrie in je moederland gaat wegens gebrek aan reserveonderdelen en sancties naar de klote. Je landgenoten vluchten en masse of worden door Oekraïne verrot geschoten. Het is inderdaad een dure grap voor jullie.
Ok, mag je vinden. Doen we verder niets mee maar je mag het vinden.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoeveel dan?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is het Azov bataljon niet aardig uitgedund ondertussen?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:44 schreef polderturk het volgende:
Die Rob de Wijk is weer Kremlin propaganda aan het versprijden.
Hij doet vaak alsof hij anti-Poetin is, en dan komt hij met dit soort onzin. Hij moet de schijn hooghouden natuurlijk. Anders wordt hij niet meer uitgenodigd.
[ twitter ]
Realpolitiek bestaat nu eenmaal uit zaken doen met landen waar genoeg op aan te merken valt.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:46 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Tsja, wanneer je zaken doet met een misdadig volk moet je niet vreemd opkijken wanneer je er op een dag achter komt dat ze dat alleen maar gedaan hebben om je uiteindelijk te kunnen chanteren. Niet meer doen dus.
Ja klopt.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Realpolitiek bestaat nu eenmaal uit zaken doen met landen waar genoeg op aan te merken valt.
Jammer dat het niet ondertiteld is, die manier van er overheen praten met een andere stem vind ik best irritant. Bovendien geloof ik niet dat het overal klopt. Ik heb nu al zo vaak spasiby of spasiba gehoord dat ik weet dat dat bedankt betekent. Volgens de vertaler beginnen ze hun antwoord allebei met bedankt, maar ik hoor geen spasiba, bij geen van beiden.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:57 schreef AnneX het volgende:
Wat kijken de mensen verdrietig en moe.
https://edition.cnn.com/v(...)y-olena-zelenska.cnn
Dat is pas goed nieuws als ze niet meer terugschietenquote:Op donderdag 10 november 2022 22:34 schreef skysherrif het volgende:
Enorme slag om de arm, maar als die laatste berichten kloppen dat er duizenden russen nu achter zijn gebleven en ingesloten rond Kherson, wat een bizar goed nieuws zou dat zijn.
Nu is het nieuws van een Rus die dronken achter het stuur zichzelf kapotrijd niet heel erg ongeloofwaardig. Het lijkt me geen 'zelfmoord'quote:Op donderdag 10 november 2022 22:36 schreef polderturk het volgende:
Ennnnnnnn ....
Nog iemand de pijp uit.
[ twitter ]
dat ziet er raar uitquote:Op donderdag 10 november 2022 22:36 schreef polderturk het volgende:
Ennnnnnnn ....
Nog iemand de pijp uit.
[ twitter ]
Reaal politiek houdt in dit geval in een agressor niet belonen met landwinst, want dat leidt enkel tot meer agressie. Een chanteur niet belonen met het in de steek laten van de gechanteerde, want dan worden we allemaal gechanteerd. Reaal politiek is doorgaan met Oekraïne bijstaan en niet in de leugens van de Russische trollenfabrieken trappen?.(Waarbij ik me oprecht afvraag of jij niet het product van zo’n fabriek bent).quote:Op donderdag 10 november 2022 22:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Realpolitiek bestaat nu eenmaal uit zaken doen met landen waar genoeg op aan te merken valt.
Als het voltallige leger er nog was inderdaad, maar duizenden troepen die zijn achtergebleven terwijl de rest van de artillerie etc die hu nnormaal dekking zou moeten geven en hun officieren zijn gevlucht. Die wil je wel gevangennemen ondanks dat het iets meer levens zou kosten dan normaal.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:36 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat is pas goed nieuws als ze niet meer terugschieten
En ze kwamen al plaats te kort voor krijgsgevangenen…quote:Op donderdag 10 november 2022 22:34 schreef skysherrif het volgende:
Enorme slag om de arm, maar als die laatste berichten kloppen dat er duizenden russen nu achter zijn gebleven en ingesloten rond Kherson, wat een bizar goed nieuws zou dat zijn.
Ja, maar 3 op rij?quote:Op donderdag 10 november 2022 22:37 schreef zalkc het volgende:
[..]
Nu is het nieuws van een Rus die dronken achter het stuur zichzelf kapotrijd niet heel erg ongeloofwaardig. Het lijkt me geen 'zelfmoord'
Hebben de Amerikanen dat daadwerkelijk beloofd of is dit weer zo'n situatie als met die vermeende belofte om de NAVO niet naar het oosten uit te breiden (nooit beloofd maar om de een of andere reden hebben de Russen een terloopse opmerking die ooit ergens geuit is als een belofte opgevat).quote:
Zal wel weer zo'n krankzinnig dolkstootlegende-verhaaltje zijn.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:47 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hebben de Amerikanen dat daadwerkelijk beloofd of is dit weer zo'n situatie als met die vermeende belofte om de NAVO niet naar het oosten uit te breiden (nooit beloofd maar om de een of andere reden hebben de Russen een terloopse opmerking die ooit ergens geuit is als een belofte opgevat).
ja je tegenstander heeft er ook iets over te zeggen hoe georganiseerd je het kan doen.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:47 schreef Perrin het volgende:
Dit klinkt niet helemaal als een georganiseerde terugtrekking.
Mwoah, relatief gezien in de wereld is de EU zo ongeveer de meest harmonieuze eenheid tussen sovereine staten die ooit bestaan heeft de afgelopen tienduizend jaar. Het is maar wat je ' niet harmonieus' noemt.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel. Maar 'de EU' is geen harmonieuze eenheid.
Ik heb geen idee. Ik geloof wel echt dat er ee naanvankelijke deal was voor ongeveer 12 dorpen (de dorpen die we aan het begin van de middag zagen) om die in te nemen en de Russen daar kondne terugtrekken. WE hebben ook niet gezien dat daar voor gevochten is.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:47 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hebben de Amerikanen dat daadwerkelijk beloofd of is dit weer zo'n situatie als met die vermeende belofte om de NAVO niet naar het oosten uit te breiden (nooit beloofd maar om de een of andere reden hebben de Russen een terloopse opmerking die ooit ergens geuit is als een belofte opgevat).
Klopt, er is zeker wat op Oekraïne aan te merken.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 november 2022 22:47 schreef Perrin het volgende:
Dit klinkt niet helemaal als een georganiseerde terugtrekking.
Maar niet zo veel als de Russen ons hebben willen doen geloven.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Klopt, er is zeker wat op Oekraïne aan te merken.
Mocht het waar zijn, is in ieder geval duidelijk dat je dient te onderhandelen met de juiste partij in een conflictquote:Op donderdag 10 november 2022 22:47 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |