SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeer vocale Trump hater - VEM2012
Waarmee ze weer eens toegeven dat het puur landje veroveren is en soevereiniteit van Oekraïne nooit als zodanig werd gezien, in ieder geval aan de top daar.quote:
Yep.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zit kern van waarheid in natuurlijk.
Ik denk meer dat ze de illusie hadden dat de schreeuwende GOP won, en er momentum kwam om de hulp af te bouwen.quote:
Binnen de Rupublikeinse partij is er ook veel steun voor bewapening van Oekraïne.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk meer dat ze de illusie hadden dat de schreeuwende GOP won, en er momentum kwam om de hulp af te bouwen.
En dat gaat dus niet gebeuren, dus trek om die reden maar terug.
Een mafiabaas van een goedlopende toko zijn is een stuk leuker dan wanneer je business aan het aftakelen is.quote:Op donderdag 10 november 2022 10:36 schreef capricia het volgende:
Wat een slecht toneelstuk.[ twitter ]
En wat zien ze er slecht uit. Die shoigu helemaal. Lijkt wel 10 jaar ouder in een half jaar geworden.
Dat slaat nergens op omdat de republikeinse partij de hulp ook voort wil zetten.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk meer dat ze de illusie hadden dat de schreeuwende GOP won, en er momentum kwam om de hulp af te bouwen.
En dat gaat dus niet gebeuren, dus trek om die reden maar terug.
Waarschijnlijk gaat Rusland weer een aanval uitvoeren met honderden raketten tegen civiele infrastructuur om het verlies in Kherson te maskeren.quote:Op donderdag 10 november 2022 10:44 schreef Slayage het volgende:
Klinkt aannemelijk. Het is de laatste tijd relatief rustig
[ twitter ]
Niet iedere republikein is een 76-jarige oranje kleuter of aanhanger daarvan.quote:Op donderdag 10 november 2022 10:35 schreef polderturk het volgende:
[..]
Binnen de Rupublikeinse partij is er ook veel steun voor bewapening van Oekraïne.
Ja, die volg ik al een tijd, zit meestal wel in de buurt met de voorspellingen.quote:Op donderdag 10 november 2022 10:34 schreef polderturk het volgende:
Wat vinden jullie van de voorspelling vam deze gepensioneerde 3-sterren generaal? Ik denk dat hij het beter weet dan Rob de Wijk.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |