abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206658435
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 10:17 schreef recursief het volgende:
Om even daarop door te gaan: De crypocommunity kent een groot aantal libertarische anarchisten met een bijna religieus/dogmatisch wantrouwen tegen alles dat riekt naar overheid. Daar komen dit soort plaatjes vandaan. En wat gesuggereerd wordt, namelijk dat de (democratische) overheid of de mysterieuze "deep state" eigenlijk de "evil powers" achter FTX zijn, dat is een met nul feiten onderbouwde samenzweringstheorie. Dezelfde mensen die dot suggereren, onder wie Kim DotCom, roepen ook dat SBF vrijuit zal gaan omdat hij een hele grote donor van de Biden-campagne was. En als ze ongelijk krijgen en SBF krijgt 10 keer levenslang dan kan ik je op een briefje geven dat dezelfde mensen gaan roepen dat dat is omdat "SBF teveel wist".
SBF heeft miljoenen in de democratische partij gepompt daar komen die verhalen vandaan. Nu haal jij zelf Kim Dotcom er weer bij.
pi_206658448
Don't trust, verify.

Typisch dat mensen die dat altijd roepen ook met dit soort onverifieerbare feitenvrije bullshit komen.
graag verwijderen
pi_206658451
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 10:03 schreef recursief het volgende:

[..]
Niet deze shit he. Ik heb gisteren al genoeg deep-state gelul van Kim DotCom en consorten gehoord, inclusief iemand die even achteloos riep dat het een strijd tussen "De Chinezen en de Joden" was. Hou dit soort verdachtmakingen ajb buiten dit topic.
Wat heeft dit in hemelsnaam met deep state-speculatie te maken? Zou je rondom het Icesave-debacle ook niet mogen onderzoeken wat politici wisten en kritische vragen stellen over hun eigen rol? Juist omdat de roep om regulering als een rode draad door de huidige perikelen heen loopt, is het des te belangwekkender om belangen van politici en ook de rol van de SEC te bekijken.

En ik vond het zelf wel aardig om te weten dat Caroline Ellison met SBF heeft gedate. Dat wist ik niet en zuiver lijkt het me niet. Zoiets speelde ook bij Theranos.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 13 november 2022 @ 10:24:25 #254
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206658463
Niet zo gek dat ze deze wetteloze tak van speculeren willen reguleren. Massa's hebberige mensen worden erin gezogen en van al hun geld ontdaan.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_206658466
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 10:19 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
SBF heeft miljoenen in de democratische partij gepompt daar komen die verhalen vandaan. Nu haal jij zelf Kim Dotcom er weer bij.
Ik heb gisteren uren (de hele dag) naar dat geleuter op Twitter geluisterd. Daar heeft o.a. Kim DotCom dit soort uitspraken gedaan. Wel interessant want hij weet feitelijkheden op onnavolgbare wijze te mixen met complotgelul. Hij is een van de aanjagers van dit soort bullshit.

[ Bericht 0% gewijzigd door recursief op 13-11-2022 10:31:45 ]
graag verwijderen
pi_206658498
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 10:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Wat heeft dit in hemelsnaam met deep state-speculatie te maken? Zou je rondom het Icesave-debacle ook niet mogen onderzoeken wat politici wisten en kritische vragen stellen over hun eigen rol? Juist omdat de roep om regulering als een rode draad door de huidige perikelen heen loopt, is het des te belangwekkender om belangen van politici en ook de rol van de SEC te bekijken.

En ik vond het zelf wel aardig om te weten dat Caroline Ellison met SBF heeft gedate. Dat wist ik niet en zuiver lijkt het me niet. Zoiets speelde ook bij Theranos.
Dat plaatje dat jij post, laat banden tussen mensen zien (feit). De bewering (wait till you see who is really behind FTX) suggereert dat er iets is dat geheim moet blijven. En wordt vooral gebruikt voor de suggestie dat het FTX-debacle een opzetje is van de "werkelijke machthebbers op deze aarde" (aka deep-state) om regulatie er door te drukken zodat ze hun macht kunnen behouden. Een klassieke conspiracy.
graag verwijderen
pi_206658524
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 10:24 schreef recursief het volgende:

[..]
Ik heb gisteren uren (de hele dag) naar dat geleuter op Twitter geluisterd. Daar heeft o.a. Kim DotCom dit soort uitspraken gedaan. Wel interessant want hij weet feitelijkheden op onnavolgbare wijze te mixen met complotgelul. Hij is een van de aanjagers van dit soort bullshit b
SBF stond erom bekend te lobbyen in Washington en te doneren aan politici om DeFi te reguleren terwijl hij met z'n eigen gecentraliseerde exchange mogelijk crimineel bezig was. Ik vind het tamelijk naïef om te denken dat meer vermenging met politiek voor zuivere praktijken gaat zorgen, maar het is je goed recht om daarin te geloven.

Mensen die dit soort verbanden naar voren brengen bij voorbaat als complotdenkers bestempelen en zeggen dat het om onverifeerbare onzin gaat, vind ik daarentegen dubieus en van hetzelfde niveau als het geroeptoeter van complotdenkers. En ik stel het zeker niet op prijs dat ik daarvan beschuldigd word terwijl je me op dit forum niet op BNW-geïnspireerde postings zult betrappen.
pi_206658546
quote:
13s.gif Op zondag 13 november 2022 10:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
SBF stond erom bekend te lobbyen in Washington en te doneren aan politici om DeFi te reguleren terwijl hij met z'n eigen gecentraliseerde exchange mogelijk crimineel bezig was. Ik vind het tamelijk naïef om te denken dat meer vermenging met politiek voor zuivere praktijken gaat zorgen, maar het is je goed recht om daarin te geloven.

Mensen die dit soort verbanden naar voren brengen bij voorbaat als complotdenkers bestempelen en zeggen dat het om onverifeerbare onzin vind, vind ik daarentegen dubieus en van hetzelfde niveau als het geroeptoeter van complotdenkers. En ik stel het zeker niet op prijs dat ik daarvan beschuldigd word terwijl je me op dit forum niet op BNW-geïnspireerde postings zult betrappen.
Nou heb je het over wat anders. Een lobby is niet hetzelfde als een complot.
graag verwijderen
pi_206658552
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 10:36 schreef recursief het volgende:

[..]
Nou heb je het over wat anders. Een lobby is niet hetzelfde als een complot.
Jij bent degene die over een complot begint. Waar het hart vol van is...
pi_206658569
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 10:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Jij bent degene die over een complot begint. Waar het hart vol van is...
Dat plaatje, akkoord. Met de quote van Ran Neuner erbij ("Wait until you here who is behind FTX") vind ik het dubieus.

[ Bericht 0% gewijzigd door recursief op 13-11-2022 21:26:05 ]
graag verwijderen
pi_206658581
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 10:39 schreef recursief het volgende:

[..]
Dat plaatje, akkoord. Met de quote van Ray Neuner erbij ("Wait until you here who is behind FTX") vind ik het dubieus.
Wait until you hear which exchanges are also insolvent.
  zondag 13 november 2022 @ 10:41:35 #262
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206658585
quote:

[..]
Dat plaatje, akkoord. Met de quote van Ray Neuner erbij ("Wait until you here who is behind FTX") vind ik het dubieus.
Dat zijn complotwappie-termen idd.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_206658589
quote:

[..]
Het riekt naar belangenverstrengeling en manipulatie. En ik snap ook wel dat daar onderzoek voor nodig is. Ik snap alleen niet waarom je hier wel zou mogen speculeren over bijv. geld wegsluizen en een vlucht van SBF en niet over dubieuze banden.
pi_206658618
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 10:41 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Wait until you hear which exchanges are also insolvent.
Omdat er oplichters en/of incompetente ondernemers achter zitten. Punt. Maar nee, dat moet volgens een deel van CT opzet zijn van "de echte machthebbers" die crypto als een bedreiging voor hun macht over "het volk" zien.

[ Bericht 1% gewijzigd door recursief op 13-11-2022 10:56:04 ]
graag verwijderen
pi_206658639
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 10:44 schreef recursief het volgende:

[..]
Omdat er oplichters en/of incompetente onder emers achter zitten. Punt. Maar nee, dat moet volgens een deel van CT opzet zijn van "de echte machthebbers" die crypto als een bedreiging voor hun macht over "het volk" zien.
Niemand die het weet, jij dus ook niet.
pi_206658654
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 10:46 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Niemand die het weet, jij dus ook niet.
Feitelijk weet ik ook niet of de achterkant van de maan van groene kaas gemaakt is.
graag verwijderen
pi_206658727
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 10:47 schreef recursief het volgende:

[..]
Feitelijk weet ik ook niet of de achterkant van de maan van groene kaas gemaakt is.
Wel fijn dat er wetenschappers zijn die zich daarmee bezighouden, en journalisten die als vierde macht fungeren en politieke besluitvorming controleren. Want ervan uitgaan dat machtsmisbruik, belangenverstrengeling en corruptie in de politiek niet bestaan is net zo onhoudbaar als overal een complot in zoeken.

't Zal de libertarische anarchist in me zijn die zich zo genuanceerd uitlaat.
pi_206658824
quote:
3s.gif Op zondag 13 november 2022 10:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Want ervan uitgaan dat machtsmisbruik, belangenverstrengeling en corruptie in de politiek niet bestaan
Dat beweer ik ook niet he, en ging het daar maar over.
graag verwijderen
pi_206658994
Net maar wat geld opgenomen van mn crypto.com kaart, just in case.
pi_206659058
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 11:22 schreef weetjewel5 het volgende:
Net maar wat geld opgenomen van mn crypto.com kaart, just in case.
Verstandig, ik denk dat dat morgen niet meer kan ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206659073
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 10:17 schreef recursief het volgende:
Om even daarop door te gaan: De crypocommunity kent een groot aantal libertarische anarchisten met een bijna religieus/dogmatisch wantrouwen tegen alles dat riekt naar overheid. Daar komen dit soort plaatjes vandaan. En wat gesuggereerd wordt, namelijk dat de (democratische) overheid of de mysterieuze "deep state" eigenlijk de "evil powers" achter FTX zijn, dat is een met nul feiten onderbouwde samenzweringstheorie. Dezelfde mensen die dat suggereren, onder wie Kim DotCom, roepen ook dat SBF vrijuit zal gaan omdat hij een hele grote donor van de Biden-campagne was. En als ze ongelijk krijgen en SBF krijgt 10 keer levenslang dan kan ik je op een briefje geven dat diezelfde mensen gaan roepen dat dat is omdat "SBF teveel wist".
Dat is niet mijn observatie, de meeste Crypto Libertaristen zijn niet zo zeer tegen het beleid van de overheid maar tegen het beleid van de centrale banken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206659156
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 11:31 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat is niet mijn observatie, de meeste Crypto Libertaristen zijn niet zo zeer tegen het beleid van de overheid maar tegen het beleid van de centrale banken.
Ja ook de centrale bank, dat is waar. Maar eigenlijk ook iedere machthebber die ze naar hun gevoel beperkt in hun autonomie. Er is ook een grote groep overigens die pleit voor regulatie, niet zozeer van crypto alswel van allerlei business rondom crypto, juist om omvallende exchanges en Bitconnectachtige scams te voorkomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door recursief op 13-11-2022 12:57:14 ]
graag verwijderen
pi_206659620
Dit is precies 2018, crypto is kut gaat kapot JULLIE RAKEN ALLES KWIJT DEZE KEER ECHT!!!!
Beter koopmoment ga je waarschijnlijk niet krijgen.
blablablabla
pi_206660034
twitter
graag verwijderen
pi_206660408
Ik heb anderhalf jaar terug wat geld in crypto gezet maar we zitten nu geloof ik al ruim een jaar in de berenmarkt. Mijn geld is sindsdien gehalveerd. Vorige week eindelijk weer eens een noemenswaardige stijging maar direct ook weer een daling. Ik wil best nog een tijdje HODL maar met alle negatieve geluiden ben ik het spelletje aardig zat aan het worden :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')