eens. Leed gisteren 2x balverlies waaruit de doelpunten ontstonden.quote:Op donderdag 10 november 2022 10:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Timber is op dit moment vrij matig, dus ik zou toch voor De Ligt of De Vrij gaan op rechts
Jaaaasaaaa Yats god, valt wel mee 0-4 verliezen van Sparta.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:48 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het gekke, dat valt dus nog mee. Het zit Vitesse dit jaar vooral vaak net tegen. Maar in principe had je tegen RKC en Volendam verdiend te winnen en tegen Utrecht en Fortuna een punt verdiend ipv een nederlaag. Dan had je nu gewoon 17 punten gehad en kort achter de subtop gestaan...
Daar is ook genoeg kritiek op toch?quote:Op donderdag 10 november 2022 10:50 schreef LordVoldermort het volgende:
Schreuder is natuurlijk een drama, maar waarom is er zo weinig kritiek op het beleid? Bassy is een grote clown, 2e divisie Engeland speler. En Brobby voor 20 miljoen terughalen is natuurlijk ook lachwekkend.
Mwah. lees vooral Schreuder out, wat ook terecht is. Maar het is ook een bizar slechte transferperiode geweest voor Ajax. Achteraf altijd makkelijk praten natuurlijk.quote:Op donderdag 10 november 2022 10:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar is ook genoeg kritiek op toch?
Sorry hoor, dan nog zit er in deze selectie genoeg kwaliteit om kampioen te worden. Allemaal stuk voor stuk spelers die prima individuele kwaliteiten hebben.quote:Op donderdag 10 november 2022 10:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Mwah. lees vooral Schreuder out, wat ook terecht is. Maar het is ook een bizar slechte transferperiode geweest voor Ajax. Achteraf altijd makkelijk praten natuurlijk.
De simpele oplossing zoeken. De vrije man vinden, vleugels benutten, ruimtes creëren en benutten. Gewoon alles wat er in de afgelopen jaren, zelfs onder Bosz, bij de vleet werd gedaan.quote:Op donderdag 10 november 2022 10:53 schreef TheVulture het volgende:
TImber wordt trouwens ook onzeker gemaakt door Schreuder, die moet telkens de meubelen redden als Bassey, Blind of Rensch/Sanchez wat laat lopen. Lijkt alsof hij zichzelf teveel wil compenseren, met name in aanvallend opzicht met dat indribbelen continue. Hou het gewoon simpel...
Bassey, wat een aankoopquote:Op donderdag 10 november 2022 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je zal Bassey eerder moeten afremmen. Hij wil te veel doen waar hij niet voor geschikt is. Dat is ook de taak van een coach.
Matige selectie ben ik niet met je eens, minder dan vorig seizoen wel, als Schreuder nou eens begint om te kijken naar de kwaliteiten die hij wel heeft in de selectie ipv proberen zo te voetballen als Ten Hag de afgelopen jaren zijn we al een stuk verder.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:48 schreef Houniet het volgende:
Typisch weer doorsnee Ajax publiek he, hard schreeuwen, niets onderbouwen.
SCHREUDER OUT!!!!!!!!!!1111
Wie moet dan de trainer worden? Er is geen tovenaar in de wereld he, of je moet vol zijn van Harry Potter. Je hebt gewoon een matige selectie met voetballers die asociaal veel geld verdienen en de bal niet kunnen spelen naar hetzelfde shirt.
Bayern stond vorig jaar halverwege 7de, gewoon kampioen geworden. Rustig blijven. Maar nee, wij in Zuid Oost staan 1 punt achter de koploper en de Arena staat in de fik en iedereen moet eruit. Wat een kansloos gebeuren zeg.
Wie moet er dan trainer worden? Zeg het maar jongens. Kijken of hij het wel aan de praat krijgt zonder de 4 vertrokken basisspelers.
Waaruit blijkt dat Schreuder dit tactisch inzicht heeft?quote:Op donderdag 10 november 2022 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Matige selectie ben ik niet met je eens, minder dan vorig seizoen wel, als Schreuder nou eens begint om te kijken naar de kwaliteiten die hij wel heeft in de selectie ipv proberen zo te voetballen als Ten Hag de afgelopen jaren zijn we al een stuk verder.
Beginnen met de punt naar voren te spelen ipv naar achteren, dan bouw je toch wat meer zekerheid in, ook gisteren zie je ondanks het slechte spel dat er voldoende kansen gecreëerd worden dus dat is het probleem niet, de kansen weggeven wel.
Dat gaan we zien, niet vergeten dat Ajax goed begon hè, was de beste seizoenstart sinds 1945 of zo dus het zit er wel in, wat er in de ploeg geslopen is qua onzekerheden weet ik niet, die pakken slaag tegen Napoli en mindere mate Liverpool hebben er blijkbaar meer ingehakt dan wij ons kunnen voorstellen.quote:Op donderdag 10 november 2022 11:26 schreef papert het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat Schreuder dit tactisch inzicht heeft?
Dat is precies wat ik zeg. Elk vertrekpunt voor Feyenoord is slechter. Toch hebben ze minder verliespunten dan Ajax. Channant.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord heeft dan ook dat niveau nooit gehaald.
Beste start wellicht, maar misschien speelt ook mee dat tegenstanders na die start hebben gezien waar de zwaktes van dit Ajax liggen en daar volop gebruik van maken.quote:Op donderdag 10 november 2022 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat gaan we zien, niet vergeten dat Ajax goed begon hè, was de beste seizoenstart sinds 1945 of zo dus het zit er wel in, wat er in de ploeg geslopen is qua onzekerheden weet ik niet, die pakken slaag tegen Napoli en mindere mate Liverpool hebben er blijkbaar meer ingehakt dan wij ons kunnen voorstellen.
Die blessuretijd sloeg nergens op inderdaad, dat zie je alleen als een speler minutenlang is behandeld met een blessure of als de VAR heel lang nodig heeft gehad om ergens een beslissing over te nemen.. dat was nu niet het geval, volgens mij hebben we alleen een beetje tijdrekken van Reiziger gehadquote:Op donderdag 10 november 2022 11:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beste start wellicht, maar misschien speelt ook mee dat tegenstanders na die start hebben gezien waar de zwaktes van dit Ajax liggen en daar volop gebruik van maken.
Maar goed, dat die wedstrijd gisteren niet gewonnen werd is natuurlijk ook gewoon bizar gelet op het aantal gemiste kansen. Speel je die pot 100x dan win je hem 99x. Zeker met een halve wedstrijd extra aan blessuretijd.
Die actie vlak voor tijd gisteren met die vreemde draai op de middenstip die bijna fataal werdquote:Op donderdag 10 november 2022 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je zal Bassey eerder moeten afremmen. Hij wil te veel doen waar hij niet voor geschikt is. Dat is ook de taak van een coach.
Untill Ajax scores. Tegen PSV was het ook al wat overdreven die 7 minuten. Tegen Emmen zullen ze er wel 9 bijtrekken als het nodig is.quote:Op donderdag 10 november 2022 11:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die blessuretijd sloeg nergens op inderdaad, dat zie je alleen als een speler minutenlang is behandeld met een blessure of als de VAR heel lang nodig heeft gehad om ergens een beslissing over te nemen.. dat was nu niet het geval, volgens mij hebben we alleen een beetje tijdrekken van Reiziger gehad
Als dat tijdrekken voortaan op deze manier wordt afgestraft, vind ik dat prima.quote:Op donderdag 10 november 2022 11:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die blessuretijd sloeg nergens op inderdaad, dat zie je alleen als een speler minutenlang is behandeld met een blessure of als de VAR heel lang nodig heeft gehad om ergens een beslissing over te nemen.. dat was nu niet het geval, volgens mij hebben we alleen een beetje tijdrekken van Reiziger gehad
KNJB KNJB KNJBquote:Op donderdag 10 november 2022 11:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Untill Ajax scores. Tegen PSV was het ook al wat overdreven die 7 minuten. Tegen Emmen zullen ze er wel 9 bijtrekken als het nodig is.
Bassie is natuurlijk gehaald om veronderstelde snelle ontwikkeling en potentie, niet om direct perfect te zijn. Dat is misschien iets te snel om die al volledig af te schrijven. Maar De_Brob die maar niet fit te krijgen is voor zo’n zak geld terughalen….quote:Op donderdag 10 november 2022 10:50 schreef LordVoldermort het volgende:
Schreuder is natuurlijk een drama, maar waarom is er zo weinig kritiek op het beleid? Bassy is een grote clown, 2e divisie Engeland speler. En Brobby voor 20 miljoen terughalen is natuurlijk ook lachwekkend.
Laten we in mei nog eens kijken, vorig seizoen stond Feyenoord bovenaan na 13 wedstrijden, gewoon het kampioenschap weggegooid dus en dat met die wondertrainer.quote:Op donderdag 10 november 2022 11:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zeg. Elk vertrekpunt voor Feyenoord is slechter. Toch hebben ze minder verliespunten dan Ajax. Channant.
Vooral dat Brobbey zo lastig fit te krijgen is voor 90 minuten is gek.quote:Op donderdag 10 november 2022 10:50 schreef LordVoldermort het volgende:
Hij schijnt heel goed koffie te kunnen maken. Daarnaast maakt hij zijn auto 3 keer per week schoon.quote:Op donderdag 10 november 2022 11:18 schreef papert het volgende:
Kan er iemand ook iets noemen dat Schreuder goed heeft gedaan?
Ik ben niet zo van de complotten, maar die 8 minuten kwam helemaal vanuit het niets. Is er al een verklaring gegeven?quote:Op donderdag 10 november 2022 11:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Untill Ajax scores. Tegen PSV was het ook al wat overdreven die 7 minuten. Tegen Emmen zullen ze er wel 9 bijtrekken als het nodig is.
Begrijp ik maar ze lieten een heel aardig niveau zien met veel beweging, ruimtes voor elkaar creëren, goeie combinaties, dat is nu helemaal weg, het is veel te statisch en dan nog had je gisteren moeten winnen.quote:Op donderdag 10 november 2022 11:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beste start wellicht, maar misschien speelt ook mee dat tegenstanders na die start hebben gezien waar de zwaktes van dit Ajax liggen en daar volop gebruik van maken.
Maar goed, dat die wedstrijd gisteren niet gewonnen werd is natuurlijk ook gewoon bizar gelet op het aantal gemiste kansen. Speel je die pot 100x dan win je hem 99x. Zeker met een halve wedstrijd extra aan blessuretijd.
Op zich prima, alleen moet je dat dan wel vaker doen.quote:Op donderdag 10 november 2022 12:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de complotten, maar die 8 minuten kwam helemaal vanuit het niets. Is er al een verklaring gegeven?
CL finalequote:Op donderdag 10 november 2022 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten we in mei nog eens kijken, vorig seizoen stond Feyenoord bovenaan na 13 wedstrijden, gewoon het kampioenschap weggegooid dus en dat met die wondertrainer.
8 Minuten voor wat dan? Tijdrekken? Dan moet men bij de KNVB dat uitspreken, want nu sloeg het totaal nergens op om dat bij Ajax te doen. Zelf alle commentatoren op de radio en tv vonden het belachelijk.quote:Op donderdag 10 november 2022 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich prima, alleen moet je dat dan wel vaker doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |