Maar dat lag sowieso niet aan Louis, aldus Louis.quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland wordt geen wereldkampioen.
U las het hier.
Valt van stoelquote:Op vrijdag 11 november 2022 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
U las het hier.
Alleen als ze het heel goed doen ligt het aan Louisquote:Op vrijdag 11 november 2022 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat lag sowieso niet aan Louis, aldus Louis.
Alleen als ze het heel goed doen ligt het aan Louisquote:Op vrijdag 11 november 2022 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat lag sowieso niet aan Louis, aldus Louis.
Met de immer zichzelf beklagende Courtois.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat zegt vooral wat over die bejaarde Belgen
Als ze het goed doen, ligt het aan Louis.quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen als ze het heel goed doen ligt het aan Louis
Zo gaat het altijd toch? WIJ winnen en ZIJ verliezen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ze het goed doen, ligt het aan Louis.
Als het niet goed gaat, ligt het niet aan Louis.
En Van Gerwen?quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
U las het hier.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd toch? WIJ winnen en ZIJ verliezen.
Lekker belangrijkquote:
TMI Louis TMIquote:
Ik ga hem meer minuten in actie zien dan Depayquote:
Dit is toch gewoon heerlijk. Bij mij kan die man echt weinig fout doen.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ach iedereen zijn eigen plezierquote:Op vrijdag 11 november 2022 13:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga hem meer minuten in actie zien dan Depay
Cillessen Min Min.quote:
Ik vind het ook fantastischquote:Op vrijdag 11 november 2022 13:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon heerlijk. Bij mij kan die man echt weinig fout doen.
Ik ben wel blij met de selectie van Frimpong trouwens. Die is nu al beter dan Dumfries. Zal wel niet gaan spelen, maar voor de toekomst wel echt een goede. Jammer dat het geen linksback is.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Er wordt naar gekeken!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |