abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker donderdag 17 november 2022 @ 20:52:29 #51
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206713406
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 20:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat is er met Christina Applegate aan de hand :o

Zit nu het laatste seizoen van Death To Me te kijken. Lijkt wel of ze aan de prednison zit oid.
Zieke Christine Applegate emotioneel bij onthulling Walk of Fame-ster

Er is bij haar vorig jaar MS geconstateerd.
pi_206713839
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 20:52 schreef maily het volgende:

[..]
Zieke Christine Applegate emotioneel bij onthulling Walk of Fame-ster

Er is bij haar vorig jaar MS geconstateerd.
Och nee toch -O- Eerst kanker en nu MS. Wat een verdriet.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206715905
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206716113
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Any de Gràcia | Year of Grace - Spanje 2011 12 1:27 uur | Comedy, Drama, Feelgood
Er ontstaat een komische wilsstrijd wanneer een pompeuze kunstacademiestudent vriendschap sluit met een strijdlustige 60-jarige in ruil voor kost en inwoning.

Barcelona (un mapa) - Spanje 2007 14 1:30 uur | Drama
Een ouder echtpaar vraagt hun huurders een gebouw in Barcelona te ontruimen. In de gesprekken rond het eenzame leven van de bewoners komen geheimen naar voren.

The Cuphead Show! - VS P03 2022 6 - Netflix Original | Kinderserie
Volg de lotgevallen van de impulsieve Cuphead en zijn gemakkelijk over te halen broer Mugman in deze op het populaire computerspel gebaseerde animatieserie.

Élite - Spanje S06 2022 16 - Netflix Original | Misdaad, Mystery, Thriller
Als drie arbeiderskinderen zich inschrijven bij een exclusieve privéschool in Spanje, leidt de confrontatie tussen de arme en rijke studenten tot een moord.

Get Out - VS 2017 16 1:44 uur | Horror, Satire
Chris is bang om de ouders van zijn vriendin Rose te ontmoeten. Zijn zenuwen blijken terecht als de ontmoeting van ongemakkelijk tot angstaanjagend wordt.

Home Run - VS 2013 12 1:53 uur | Drama
Om van het drinken af te komen en als onderdeel van zijn ontwenningskuur wordt honkbalster Cory Brand coach van een Little League-team in zijn geboortestad.

The Hypnotist - VK 1957 12 1:25 uur | Misdaad, Mystery, Thriller
Een psychiater wordt verliefd op de verloofde van zijn patiënt, een ongelukkige testpiloot. Door middel van hypnose probeert hij de piloot zijn vrouw te laten doden.

Inside Job - VS S02 2021 12 - Netflix Original | Comedy
Hagedissenmensen? Echt. De maanlanding? Nep. Een vreemd genie en haar disfunctionele collega's hebben een dagtaak aan het beheer van de complotten in de wereld.

Instant Family - VS 2018 9 1:59 uur | Comedy, Feelgood
Een stel dat huizen aankoopt en doorverkoopt, weet zeker dat ze dit nieuwste project aankunnen: de adoptie van drie pleegkinderen. Maar ze lijken in niets op een gezin.

Life in Outer Space - Spanje 2015 AL 0:52 uur | Documentaire
Deze documentaire onderzoekt de toekomstige missies naar Mars en bekijkt recente bevindingen die suggereren dat er mogelijk leven bestaat in ons zonnestelsel en daarbuiten.

Le Monde de demain | Reign Supreme - Frankrijk S01 2022 14 - Netflix Original | Muziek
Van de achterbuurten tot de grootste zalen in Parijs: in deze serie worden twee tienervrienden gevolgd die uiteindelijk de pioniers van de Franse hiphop worden.

Postmark for Danger - VK 1955 12 1:21 uur | Drama, Misdaad, Mystery, Thriller
Een Londense kunstenaar onderzoekt de verdachte dood van zijn broer en een jonge actrice in Italië, maar zijn zoektocht naar antwoorden roept alleen maar meer vragen op.

La receta del equilibrio | The Recipe for Balance - Spanje 2020 AL 1:10 uur | Documentaire
Deze documentaire volgt het snelle culinaire leven van chef-kok Ricard Camarena en partner Mari Carmen Bañuls te midden van de onzekerheid die COVID-19 met zich meebrengt.

Re-emigrantes - Spanje 2016 16 1:23 uur | Comedy
Door zware tijden moet de familie Briones terugkeren naar hun oorspronkelijke woonplaats op het platteland, waar alle bewoners in harmonie leven en gelukkig zijn. Of toch niet?

Sluimerland - VS 2022 9 2:00 uur - Netflix Original | Avontuur, Familiefilm
Een avontuurlijk jong weesmeisje gaat samen met een boomlange rover op reis door een droomland, op zoek naar een kostbare parel waarmee haar grootste wens in vervulling zal gaan.

Somebody - Zuid-Korea S01 2022 16 - Netflix Original | Misdaad, Thriller
Een softwareontwikkelaar en haar vrienden raken verstrikt in een moordzaak waarbij haar dating-app is betrokken en een mysterieuze man die iets lijkt te verbergen.

This Is My Street - VK 1964 9 1:30 uur | Boek, Drama
In een pension begint een getrouwde vrouw een affaire met de huurder van haar moeder. Als hij haar niet meer wil zien, valt alles in duigen.

The Violence Action - Japan 2022 16 1:51 uur - Netflix Original | Actie, Misdaad
Overdag is ze een gewone, lieve studente, 's nachts is ze een parttime huurmoordenaar die op het punt staat geconfronteerd te worden met haar moeilijkste doelwit ooit.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206731114
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100% Coco New York - Nederland 2019 AL 1:21 uur | Boek, Comedy, Familiefilm, Feelgood
Een talentvolle tienerblogster verwacht een saaie zomer, maar mag voor een modecursus naar New York. Ze krijgt te kampen met stijlbewuste rivalen en liefdesperikelen.

Brasserie Valentijn - Nederland 2016 12 1:38 uur | Comedy, Romantisch
Het is 14 februari. Terwijl de mensen in haar restaurant van hun romantische etentje genieten, stuit Valentijn op een oude vlam die met haar een nieuw leven wil beginnen.

Dummie de Mummie - Nederland 2014 6 1:16 uur | Avontuur, Boek, Familiefilm
Goos ontdekt een levende mummie in zijn kamer en al snel zijn ze de beste vrienden. Maar als hij de magische scarabee verliest, moet Goos deze koste wat het wil vinden.

Dummie de Mummie 2 - Nederland 2015 6 1:17 uur | Avontuur, Boek, Familiefilm
Als Dummie ontdekt dat hij kan worden geholpen door een mysterieus beeldje dat de Sfinx van Shakaba wordt genoemd, gaan hij en Goos op zoek, op de bodem van de zee.

Dummie de Mummie en de tombe van Achnetoet - Nederland 2017 6 1:22 uur | Avontuur, Boek, Familiefilm
Een mummie heeft heimwee en wil het graf van zijn ouders bezoeken om afscheid te nemen. Met de hulp van zijn vrienden reist hij naar Egypte om hun oude tombe te vinden.

De gelukkige huisvrouw - Nederland 2010 12 1:37 uur | Boek, Drama
Lea leidt een luxeleventje dankzij het succes van haar man die makelaar is. Ze voelt zich klaar om moeder te worden. Totdat de baby geboren wordt...

Hartenstraat - Nederland 2014 12 1:25 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
In de Negen Straatjes in Amsterdam bloeit de liefde. Hopelijk ook voor een gescheiden traiteur en zijn nieuwe buurvrouw, een koppige fashionista die helaas niet vrij is.

De Hel Van '63 - Nederland 2009 12 1:48 uur | Drama
Ondanks het barre weer besluit het bestuur van het Friese Elfstedencomité, onder druk van de media, dat de Elfstedentocht doorgaat.

Holland: Natuur in de Delta - Nederland 2015 AL 1:36 uur | Documentaire
Geniet van de prachtige landschappen, de indrukwekkende fauna en de tijdloze natuurkrachten in het mooie, groene landschap van Nederland.

The Jonestown Haunting - VK 2020 16 1:19 uur | Horror, Thriller
Een overlevende van de Jonestown tragedie keert 10 jaar later terug naar de plek en stelt vast dat het oude huis van de sekte een broedplaats voor het bovennatuurlijke is geworden.

Komt een vrouw bij de dokter - Nederland 2009 12 1:53 uur | Drama, Duister, Romantisch
Als bij zijn mooie jonge vrouw borstkanker wordt geconstateerd, wordt een ambitieuze reclameman en rokkenjager gedwongen om zijn morele waarden bij te stellen.

Laal Singh Chaddha - India 2022 12 2:38 uur | Comedy, Romantisch
Een oprecht optimistische man vertelt over zijn leven, over de liefde en over belangrijke mijlpalen in de geschiedenis van India. Gebaseerd op 'Forrest Gump' uit 1994.

Making 1899 - Duitsland 2022 12 0:51 uur - Netflix Original | Documentaire
Neem een kijkje achter de scherm om te zien hoe de makers van 'Dark' de revolutionaire virtuele 'Volume'-technologie gebruikten om hun nieuwe mysterieserie op te nemen.

Mannenharten - Nederland 2013 9 1:37 uur | Comedy, Drama, Feelgood, Romantisch
Zes totaal verschillende mannen, van een nerd tot een luierik en een vrouwenversierder, nemen hun leven in handen en gaan op zoek naar geluk in de liefde.

De marathon - Nederland 2012 9 1:51 uur | Comedy, Drama
De Rotterdamse vrienden Gerard, Leo, Kees en Nico komen op het lumineuze idee zich te laten sponsoren en mee te doen aan de marathon van Rotterdam.

De Matchmaker - Nederland 2018 AL 1:32 uur | Comedy, Drama
Een fotograaf speelt koppelaar voor zijn alleenstaande moeder en zet voor haar een video op een datingsite die viraal gaat en voor hen beiden liefde brengt.

Midsommar - VS/Zweden 2019 16 2:27 uur | Horror
Een rouwende vrouw gaat met haar vriend en zijn collega's van de universiteit naar een afgelegen Zweeds dorpje dat niet zo'n idyllische leefgemeenschap is als het lijkt.

Moonrise Kingdom - VS 2012 12 1:33 uur | Comedy, Drama
Als de verliefde tieners Sam en Suzy van huis weglopen, is het eiland aan de Amerikaanse oostkust in rep en roer. Iedereen wordt gemobiliseerd om de twee op te sporen.

Penny's Shadow - Nederland 2011 6 1:39 uur | Drama, Familiefilm, Feelgood
Lisa is zeventien jaar en heeft een speciale band met paarden. Ze besluit om in het geheim een getraumatiseerde zwarte hengst te trainen.

Penoza: The Final Chapter - Nederland 2019 16 1:55 uur | Misdaad, Thriller
Als een misdaad in Canada naar de voortvluchtige drugskoningin Carmen leidt, wordt ze uitgeleverd aan Nederland. Daar wachten haar wraakzuchtige vijanden.

Pestkop - Nederland 2017 12 1:25 uur | Drama, Duister, Thriller
Wanneer een middelbare scholier een waarzegster bezoekt, wordt hij geconfronteerd met de gevolgen van zijn pestgedrag en de blijvende impact daarvan op zijn klasgenoten.

Sand Castle Tapes - België 2021 AL 0:52 uur | Concerten
De leden van de indiepopband Balthazar herenigen zich na de COVID-19 -lockdown om een nieuw album op te nemen in een oud kasteel.

Secrets of Squirrels - Duitsland 2017 9 0:50 uur | Documentaire
Observeer rode eekhoorns in hun leefomgeving - hoog in de boomtoppen - en ontdek hoe ze leuke fratsen uithalen, zich verbergen voor roofdieren en vechten om voedsel.

Singel 39 - Nederland 2019 9 1:28 uur | Comedy, Romantisch
Een hartchirurg die helemaal opgaat in haar carrière, raakt bevriend met een extraverte buurman, die haar doet inzien dat het in het leven om meer gaat dan werk.

Sneekweek - Nederland 2016 16 1:48 uur | Horror
Zes vrienden gaan op vakantie naar een villa aan het water, maar een geheim uit hun verleden verandert de trip al gauw in een ware nachtmerrie.

So Much About Digital - Oostenrijk 2018 AL 0:51 uur | Documentaire
Verdiep je in het debat over digitalisering! Nu de wereld steeds afhankelijker wordt van technologie, is de toekomst vol hoop of stevenen we af op een ramp?

Sogni di Grande Nord | Big North - Italië 2021 AL 1:22 uur | Documentaire
Schrijver en filmmaker Paolo Cognetti reist van zijn geboorteland Italië naar Alaska, waar hij de landschappen opzoekt die veel van zijn literaire helden hebben geïnspireerd.

Spijt! - Nederland 2013 9 1:29 uur | Boek, Drama
Een mollige jongen is het gepest beu en zoekt bondgenoten om hem te helpen zich te verdedigen, maar zal dat genoeg zijn?

Tuintje in mijn hart - Nederland 2017 6 1:41 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een man die al twintig jaar in Nederland woont, wordt teruggeroepen naar zijn geboorteland Suriname. Hier komt hij in de complexe dynamiek van zijn familie terecht.

Under the Queen's Umbrella - Zuid-Korea S01 2022 12 - Netflix Original | Historisch drama
Een temperamentvolle koningin probeert haar zonen in toom te houden om een van hen de volgende koning van Joseon te maken. Haar concurrenten proberen de troon te bemachtigen.

Vals - Nederland 2019 12 1:35 uur | Boek, Thriller
Een winters meidenweekendje in een afgelegen vakantiehuisje slaat om in een bloedstollende reddingsmissie als een van hen verdwijnt na een feestje met enkele jongens.

Voor elkaar gemaakt - Nederland 2017 12 1:32 uur | Boek, Comedy, Romantisch
Als een nonchalante vrijgezel onvruchtbaar wordt door een ondoordachte onenightstand, komt hij in contact met de ontvangster van een eerdere spermadonatie.

The Wolf of Wall Street - VS 2013 16 2:52 uur | Boek, Comedy, Drama
De brutale durfal en Wall Street-handelaar Jordan Belfort vergaart grote rijkdom. Zijn door bravoure en drugs gedreven levensstijl trekt de aandacht van de FBI.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206731258
Gisteren tweede aflevering van 1899 gekeken, vind het maar een vage serie of ligt het aan mij?
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  roze zaterdag 19 november 2022 @ 10:35:16 #57
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_206731279
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 10:33 schreef Loveable het volgende:
Gisteren tweede aflevering van 1899 gekeken, vind het maar een vage serie of ligt het aan mij?
Ik kon er ook niet helemaal goed in komen. Wel mooi gemaakt.
Your beauty never ever scared me.
pi_206731287
quote:
81s.gif Op zaterdag 19 november 2022 10:35 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik kon er ook niet helemaal goed in komen. Wel mooi gemaakt.
Dat wel inderdaad.. en ik ga hem ook wel verder kijken.. Want spannend is het ook wel weer
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  zaterdag 19 november 2022 @ 10:37:52 #59
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_206731300
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 10:33 schreef Loveable het volgende:
Gisteren tweede aflevering van 1899 gekeken, vind het maar een vage serie of ligt het aan mij?
Ik vond het wel goed. Beetje vaag wel, maar blijf wel kijken.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_206731323
quote:
4s.gif Op zaterdag 19 november 2022 10:37 schreef aloa het volgende:

[..]
Ik vond het wel goed. Beetje vaag wel, maar blijf wel kijken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_206731531
quote:
4s.gif Op zaterdag 19 november 2022 10:37 schreef aloa het volgende:

[..]
Ik vond het wel goed. Beetje vaag wel, maar blijf wel kijken.
Zit net de trailer te bekijken, lijkt wel The Langoliers on a boat ofzo?
pi_206731987
Die Penoza film is zo slecht :'( o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_206733613
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 11:49 schreef TLC het volgende:
Die Penoza film is zo slecht :'( o|O
Een beetje zoals de laatste seizoenen met de Mexicanen/het kartel……
Hangt iemand aan een haak en nooit wordt er meer over gesproken.
Het kinderleger
:7 :R
SOONY
pi_206735622
Leuk dat er een berg Nederlandse fims in staan, de Marathon is een aanrader Thanks @Aether
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206735728
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 16:28 schreef Soury het volgende:
Leuk dat er een berg Nederlandse fims in staan, de Marathon is een aanrader Thanks @:Aether
Die is geweldig goed O+ Al een keer of 3-4 gezien :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206735774
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 16:40 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Die is geweldig goed O+ Al een keer of 3-4 gezien :@
Ik heb "de gelukkige huisvrouw" gekeken. Ik ben geen fan van de boeken van Heleen van Rooyen. Best wel het kijken waard
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206735815
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 16:44 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik heb "de gelukkige huisvrouw" gekeken. Ik ben geen fan van de boeken van Heleen van Rooyen. Best wel het kijken waard
Heb ik destijds in de bios gezien.

Ben geen fan van van Rooyen zelf, kan het mens niet uitstaan, maar haar boeken las ik in 1 ruk uit. De film was ook echt goed gedaan ja!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206739658
Pepsi vind ik niet te hachelen, maar 'Pepsi, where is my jet ??!!' kijkt wel leuk weg :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Spellchecker zaterdag 19 november 2022 @ 23:41:36 #69
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206741468
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 16:28 schreef Soury het volgende:
Leuk dat er een berg Nederlandse fims in staan, de Marathon is een aanrader Thanks @:Aether
Dankzij dit topic net gekeken; geweldig! O+
pi_206741573
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 23:41 schreef maily het volgende:
Dankzij dit topic net gekeken; geweldig! O+
Eén van de weinige Nederlandse films die ik ook oprecht goed vond :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206741590
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 10:33 schreef Loveable het volgende:
Gisteren tweede aflevering van 1899 gekeken, vind het maar een vage serie of ligt het aan mij?
Van de makers van Dark, dus alles wat je ziet op voor- of achtergrond, qua kleuren, qua woorden etc heeft waarschijnlijk symboliek en betekenis :7 Ik kijk nu al uit naar de analytische podcasts die hopelijk komen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206741869
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 23:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Eén van de weinige Nederlandse films die ik ook oprecht goed vond :Y
Ik ben zelf dol op de Nederlandse romcoms. En ja, het zijn vaak dezelfde acteurs/actrices, nee het is geen hoogstaand acteerwerk.
Maar alles zit gewoon zo goed in elkaar dat het heerlijk wegkijkt met je verstand op nul.

Het enige jammmere wat ik altijd vind is dat bijna al die films zich in Amsterdam of Utrecht afspelen. Heb totaal niets met die steden.

De Marathon is dan wel geen romcom maar eindelijk eens iets wat zich in Rotterdam afspeelt _O_ O+
En heb inmiddels al een paar meer films gezien die zich afspeelden in Rotterdam of Den Haag O+

Ik denk dat ik morgen maar eens een dagje ga romcommen op Netflix/Videoland. Er staan er volgens mij weer een hoop op die ik nog niet gezien heb :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206743419
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do You Know This Voice? - VK 1964 14 1:16 uur | Boek, Misdaad
Nadat een eis om losgeld is geëindigd in de dood van een kind, speelt de moordenaar een kat-en-muisspel met de politie en een vermeende getuige.

Making ATHENA - Frankrijk 2022 12 0:37 uur - Netflix Original | Documentaire
Neem een exclusief kijkje achter de schermen met Romain Gavras en zijn team op het productieproces van zijn technisch verbluffende moderne tragedie.

No Trees in the Street - VK 1959 12 1:32 uur | Drama
In de Londense sloppenwijken van de jaren 30 probeert een tiener zijn heil te zoeken in de misdaad. Hij moet echter een hoge prijs betalen voor zijn keuze.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206743546
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 23:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Van de makers van Dark, dus alles wat je ziet op voor- of achtergrond, qua kleuren, qua woorden etc heeft waarschijnlijk symboliek en betekenis :7 Ik kijk nu al uit naar de analytische podcasts die hopelijk komen :+
Ah ok, weer wat geleerd en daar kom aan het eind van de serie dus pas achter? :@
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_206743750
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 23:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Van de makers van Dark, dus alles wat je ziet op voor- of achtergrond, qua kleuren, qua woorden etc heeft waarschijnlijk symboliek en betekenis :7 Ik kijk nu al uit naar de analytische podcasts die hopelijk komen :+
Nieuwe Netflix-serie '1899' niet zo complex als 'Dark': 'We moesten deze makkelijker maken'
https://www.filmvandaag.n(...)ze-makkelijker-maken
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206752227
quote:
6s.gif Op zondag 20 november 2022 11:04 schreef Aether het volgende:
Nieuwe Netflix-serie '1899' niet zo complex als 'Dark': 'We moesten deze makkelijker maken'
https://www.filmvandaag.n(...)ze-makkelijker-maken
Nou ja, van Dark heb ik 54 geniale podcasts (waarvan de meesten meer dan een uur) met duiding en achtergrondinfo geluisterd. Het mocht ook wel iets minder complex :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206752364
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 18:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nou ja, van Dark heb ik 54 geniale podcasts (waarvan de meesten meer dan een uur) met duiding en achtergrondinfo geluisterd. Het mocht ook wel iets minder complex :+
En de officiële website: https://dark.netflix.io
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206752519
quote:
88s.gif Op zondag 20 november 2022 19:03 schreef Aether het volgende:

En de officiële website: https://dark.netflix.io
Als basis is dat bijna een must om het te volgen :7 Maar er is zo-veel meer. Echt. Wow. Elk detail 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206754532
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 19:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Als basis is dat bijna een must om het te volgen :7 Maar er is zo-veel meer. Echt. Wow. Elk detail 8)7
Ook maar begonnen met 1899, sound samples lijken wel 1 op 1 overgenomen te zijn .
pi_206757052
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 21:26 schreef Kickinalfa het volgende:

Ook maar begonnen met 1899, sound samples lijken wel 1 op 1 overgenomen te zijn .
Ja, viel me ook al op dat er veel overeenkomsten zijn. Nu 3 afleveringen gezien. Vandaag denk ik weer 3.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206758423
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My Little Pony: Wees trouw aan jezelf - VS H03 2022 AL - Netflix Original | Kinderserie
Welkom terug in Equestria, een plek vol ponymagie. Met de vrienden Zipp, Sunny, Izzy, Pipp en Hitch heeft elke dag een nieuw avontuur in petto!

StoryBots: Antwoordtijd - VS S01 2022 AL - Netflix Original | Kinderserie
Heb je een vraag? De StoryBots hebben een antwoord! Ga met de nieuwsgierige vriendjes Beep, Boop, Bing, Bang en Bo op leuke avonturen om kennis te vinden voor kinderen als jij.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206759758
Ik was even vergeten hoe leuk de serie 'Dead To Me' is. Fijne humor. *O*
pi_206762744
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206771907
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Good Boys - VS 2019 12 1:29 uur | Comedy
Drie naïeve zesdeklassers mogen naar een groot feest. Ze spijbelen om een kapotte drone te vervangen en zich voor te bereiden op hun eerste zoen. Maar alles loopt faliekant mis.

Our Universe - VK S01 2022 9 - Netflix Original | Documentaire
Volg het wonderbaarlijke, miljarden jaren oude verhaal van ons universum en de onlosmakelijke band met het leven op aarde in deze meeslepende documentaireserie.

Trevor Noah: I Wish You Would - VS 2022 AL 1:08 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Emmy©-winnaar en comedian Trevor Noah bespreekt Duits leren, kwaadspreken over de doden, oordelen over mensen in horrorfilms, en Indiaas eten bestellen in Schotland.

[ Bericht 26% gewijzigd door Aether op 22-11-2022 08:34:25 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206785448
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood, Sex & Royalty - VK S01 2022 16 - Netflix Original | Documentaire
In deze sensuele serie, een moderne variant op het Britse koninklijke drama, staan de levens van de dodelijkste, sexyste en meest iconische monarchen uit de geschiedenis centraal.

Las crónicas del taco | Taco Chronicles - Mexico V03 2020 AL - Netflix Original | Documentaire
Veel van de populairste tacostijlen hebben een lange, veelal onbekende geschiedenis. Verken een aantal van deze stijlen in dit interessante, heerlijke voedselavontuur.

El Guau | Who's a Good Boy? - Mexico 2022 12 1:35 uur - Netflix Original | Comedy
Het buitenbeentje Chema wil het nieuwe meisje Claudia daten en nog voor de diploma-uitreiking zijn maagdelijkheid verliezen. Kan hij zijn droom waarmaken en toch zichzelf blijven?

Kerstmis op de maretakboerderij | Christmas on Mistletoe Farm - VK 2022 6 1:42 uur - Netflix Original | Familiefilm
Als een weduwnaar tijdens de kerst een boerderij erft, kan hij maar moeilijk wennen aan het dorpsleven. Maar zijn kinderen bedenken een plan om daar altijd te kunnen blijven.

Plan lekcji | Lesson Plan - Polen 2022 1:41 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad
Nadat een leraar overlijdt, neemt zijn vriend, een ex-agent, een baan aan op de school waar hij werkte om de confrontatie aan te gaan met de bende die hij verantwoordelijk acht.

The Swimmers - VK 2022 16 2:15 uur - Netflix Original | Drama
Dankzij hun moed en zwemtalent brengen twee jonge zussen de riskante reis van het door oorlog verscheurde Syrië tot aan de Olympische Spelen in Rio in 2016 tot een goed einde.

Wednesday - VS S01 2022 12 - Netflix Original | Comedy, Fantasy, Misdaad, Mystery
Wednesday Addams is slim, sarcastisch en een beetje dood vanbinnen. Ze onderzoekt een reeks moorden terwijl ze nieuwe vrienden en vijanden maakt op de Nimmermeer Academie.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206787136
It's Wednesday.
pi_206788187
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:08 schreef Jauke het volgende:
Ik was even vergeten hoe leuk de serie 'Dead To Me' is. Fijne humor. *O*
Seizoen 1 vond ik geweldig. Seizoen 2 niet zo tof maar het derde seizoen was weer helemaal top. Mooie mix van humor en drama en minder hysterisch als het tweede seizoen
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  roze woensdag 23 november 2022 @ 14:11:19 #88
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_206789669
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 11:09 schreef JDx het volgende:
It's Wednesday.
_O_ Zin in
Your beauty never ever scared me.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 23 november 2022 @ 20:17:18 #89
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_206795492
Ook zin aan Woensdag maar eerst nog even de pepsi docu afkijken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_206797306
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 09:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, viel me ook al op dat er veel overeenkomsten zijn. Nu 3 afleveringen gezien. Vandaag denk ik weer 3.
Is het tegenwoordig onmogelijk om 1 serie te maken zonder overal gay sex erin.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 23 november 2022 @ 23:06:01 #91
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_206798208
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:46 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Is het tegenwoordig onmogelijk om 1 serie te maken zonder overal gay sex erin.
Het is praktisch porno, in elke scène weer vier mannen die elkaar uitwonen!

/sarcasme
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_206798656
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 16:28 schreef Soury het volgende:
Leuk dat er een berg Nederlandse fims in staan, de Marathon is een aanrader Thanks @:Aether
Is alleen leuk voor Rotterdammers.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206799031
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 16:28 schreef Soury het volgende:
Leuk dat er een berg Nederlandse fims in staan, de Marathon is een aanrader Thanks @:Aether
Geweldige film inderdaad O+
pi_206799293
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
First Love - Japan S01 2022 12 - Netflix Original | Drama, Feelgood, Romantisch
Jong, vrij en smoorverliefd. Als tieners lag de wereld aan hun voeten. Het volwassen leven lijkt een stuk somberder. Het is alsof er een cruciaal puzzelstukje ontbreekt.

The Noel Diary - VS 2022 AL 1:39 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Feelgood, Romantisch
Een auteur moet zijn ouderlijke huis leegruimen en ontmoet een vrouw die haar biologische moeder zoekt. Een oud dagboek opent misschien de deur naar het verleden. En naar hun hart.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206799353
Aflevering 1 van 1899 gekeken. Was tof. Kreeg wel de tip om de gesproken taal naar ORIGINEEL te zetten. Nu had ik dat alles in het Engels was nagesynchroniseerd.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 24 november 2022 @ 11:41:22 #96
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_206801071
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 08:34 schreef Nielsch het volgende:
Aflevering 1 van 1899 gekeken. Was tof. Kreeg wel de tip om de gesproken taal naar ORIGINEEL te zetten. Nu had ik dat alles in het Engels was nagesynchroniseerd.
Top serie zit inmiddels aflevering 4 taal inderdaad op origineel zetten is veel beter vanwege deze serie laat ik Woensdag nog even wachten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 24 november 2022 @ 11:51:02 #97
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206801261
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 10:33 schreef Loveable het volgende:
Gisteren tweede aflevering van 1899 gekeken, vind het maar een vage serie of ligt het aan mij?
Ik ben nu ook bij de tweede aflevering. Vind het wel spannend, maar moet er nog even inkomen. Het is géén DARK.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  roze donderdag 24 november 2022 @ 11:51:34 #98
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_206801273
3 afleveringen gezien tot nu toe van Wednesday maar ik vind het wel leuk hoor. _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_206801295
quote:
2s.gif Op donderdag 24 november 2022 11:51 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik ben nu ook bij de tweede aflevering. Vind het wel spannend, maar moet er nog even inkomen. Het is géén DARK.
Geen honderdmiljoenmiljard keer "Kreislauf"? ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze donderdag 24 november 2022 @ 11:53:43 #100
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_206801304
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ook zin aan Woensdag maar eerst nog even de pepsi docu afkijken.
Pepsi, Where's My Jet? is ook goed. _O_
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')