SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ja, maar jij hebt de fipo, dus dat heft elkaar op.quote:
Mobiel op de iPad zie ik die niet…quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:51 schreef brother52 het volgende:
Het refrein outtro staat in mijn sig.
Oh ja, ik zie het nu. Had je sig al wel vaak gezien, maar legde nog steeds de relatie niet.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:51 schreef brother52 het volgende:
Het refrein outtro staat in mijn sig.
Ik heb op Losing my religion gestemd. Niet omdat ik het nu ooit nog luister, maar omdat ik me nog kan herinneren wat voor een impact dit nummer op me had toen het uitkwam.quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste die ik hoor waar ik niet zo enthousiast over ben.
Ik heb REM nooit begrepen…
Het is een beetje hit or miss met REM. Erg leuke liedjes gemaakt maar er zit ook bagger bij.quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste die ik hoor waar ik niet zo enthousiast over ben.
Ik heb REM nooit begrepen…
Ik krijg altijd de zenuwen van Michael Stipe…quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is een beetje hit or miss met REM. Erg leuke liedjes gemaakt maar er zit ook bagger bij.
Ze waren samen met the Pixies en Sonic Youth wel de grondleggers van de alternatieve rock.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:20 schreef brother52 het volgende:
Voor just me
Pavement - Cut Your Hair
Die geven vanavond een concert in Carré, zie ik net op de tijdlijn van een vriend van me…quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:20 schreef brother52 het volgende:
Voor just me
Pavement - Cut Your Hair
quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die geven vanavond een concert in Carré, zie ik net op de tijdlijn van een vriend van me…
quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:24 schreef brother52 het volgende:
[..]Helemaal gemist. Wist niet eens dat ze nog optreden.
84 euro... vind ik wel erg veel voor vergane glorie.quote:
Don't shoot the piano player…quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
84 euro... vind ik wel erg veel voor vergane glorie.
Ook fijn, maar ik stort langzaam in.quote:
Die kans is vrij groot, ik heb er ook nog steeds last van. Begin me de laatste paar weken weer langzaamaan wat fitter te voelen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook fijn, maar ik stort langzaam in.
Ben de laatste tijd behoorlijk vroeg moe, misschien toch nog een nasleep van de Krona.
Kan het niet echt verklaren…
Zou best kunnen, maar ik heb er ook wel last van en geen corona gehad. Ik wijt het aan de overgang naar de herfst.quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook fijn, maar ik stort langzaam in.
Ben de laatste tijd behoorlijk vroeg moe, misschien toch nog een nasleep van de Krona.
Kan het niet echt verklaren…
Ik twijfel er erg aan, omdat ik er verder maar heel weinig last van heb gehad…quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot, ik heb er ook nog steeds last van. Begin me de laatste paar weken weer langzaamaan wat fitter te voelen.
Ik neem nog een bak koffie…quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:46 schreef brother52 het volgende:
Hierna nog 3, dan gaat bij mij het licht ook wel zo'n beetje uit denk ik.
Geeft je wel de kans om even snel te testen of je het op je televisie kunt luisteren.quote:
Nu nog?quote:
Ken dit niet, maar het blijkt een Amerikaanse dame te zijn, terwijl ik een Nederlands accent meende te herkennen…quote:
Als ik er zin in heb (en meestal is dat het geval), kan ik 24/7 koffie drinken.quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nu nog?![]()
Na 19 uur drink ik door de week geen koffie meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |