Nou, ga hem maar even melken dan.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:13 schreef Horzula het volgende:
Prostaat ´melken´ schijnt dit tegen te gaan.
Wat heeft een vriend hiermee te maken?quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:16 schreef Horzula het volgende:
[..]
Japanse vrouwen zouden dit traditioneel voor hun echtgenoten doen.
Heb zelf al een vriend.
Niet een collega?quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:16 schreef Horzula het volgende:
[..]
Japanse vrouwen zouden dit traditioneel voor hun echtgenoten doen.
Heb zelf al een vriend.
Die ´melkt´ mijn prostaat af een toe.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:17 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Wat heeft een vriend hiermee te maken?
Kanker in het algemeen komt steeds meer voorquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Prostaatkanker lijkt ook steeds populairder te worden
Is altijd al erg populair geweest. Mijn vader was een trendsetter, die is er zelfs aan overledenquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nog even en het haalt zelfs de grafkanker in qua populariteit.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik steek straks weer even een Amsterdammertje in mijn hol! Alles om deze verschrikkelijke ziekte tegen tequote:Op dinsdag 8 november 2022 13:13 schreef Horzula het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:58 schreef Marsenal het volgende:
Waarom worden hier alle kritische vragen over zijn vaccinatie weg gemodereerd?!?
Of gewoon de vergrijzing en langere levensverwachting.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kanker in het algemeen komt steeds meer voor
Iets met nano plastic in ons bloed ofzo.
Is dat ook echt zo dan?quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:13 schreef Horzula het volgende:
Of het nou echt of niet is, op Reddit waren er in ieder geval een hoop mannen die vermeldden dat zo een prostaat speeltje de nummer 1 sextoy is om te kopen.quote:
Ik wil ook wel eens zo'n ding kopen. Heb eea ook op Reddit gelezen. Maar het is wel heel erg wennen en oefenen. Sommige hebben pas na een jaar een hands free orgasm.quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:08 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Of het nou echt of niet is, op Reddit waren er in ieder geval een hoop mannen die vermeldden dat zo een prostaat speeltje de nummer 1 sextoy is om te kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |