Nou, ga hem maar even melken dan.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:13 schreef Horzula het volgende:
Prostaat ´melken´ schijnt dit tegen te gaan.
Wat heeft een vriend hiermee te maken?quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:16 schreef Horzula het volgende:
[..]
Japanse vrouwen zouden dit traditioneel voor hun echtgenoten doen.
Heb zelf al een vriend.
Niet een collega?quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:16 schreef Horzula het volgende:
[..]
Japanse vrouwen zouden dit traditioneel voor hun echtgenoten doen.
Heb zelf al een vriend.
Die ´melkt´ mijn prostaat af een toe.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:17 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Wat heeft een vriend hiermee te maken?
Kanker in het algemeen komt steeds meer voorquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Prostaatkanker lijkt ook steeds populairder te worden
Is altijd al erg populair geweest. Mijn vader was een trendsetter, die is er zelfs aan overledenquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nog even en het haalt zelfs de grafkanker in qua populariteit.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik steek straks weer even een Amsterdammertje in mijn hol! Alles om deze verschrikkelijke ziekte tegen tequote:Op dinsdag 8 november 2022 13:13 schreef Horzula het volgende:
Prostaat ´melken´ schijnt dit tegen te gaan.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:58 schreef Marsenal het volgende:
Waarom worden hier alle kritische vragen over zijn vaccinatie weg gemodereerd?!?
Of gewoon de vergrijzing en langere levensverwachting.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kanker in het algemeen komt steeds meer voor
Iets met nano plastic in ons bloed ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |