Doe dat gewoon met je 'kliekje' in vbl.quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:34 schreef Scrummie het volgende:
We krijgen gewoon nog een normale FOK! poule, deze is er 1 van de SC. Zo erg is dat toch niet.
Of doe hetzelfde als @:onlogisch heeft gedaan, gebruik FOK! voor een poule op je werk, en sluit de SC users dan uit.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Doe dat gewoon met je 'kliekje' in vbl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was wel het plan maar er is al één zie ik.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Als het goed is komt user @:maxi-mus ook met een WK poultje die voor iedereen toegankelijk is
quote:Op woensdag 9 november 2022 09:15 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM
@:maxi-mus
@:Buitendam
@:fetX
@:Sked
@:GurneyIsBestOke
Kom op boys. Anders geef ik jullie spot weg aan @:AloaJe hebt me niet de makkelijkste potjes gegeven. Ik ben diepgravend onderzoek aan het doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2022 11:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Je hebt me niet de makkelijkste potjes gegeven. Ik ben diepgravend onderzoek aan het doen.
@aloa doe jij de eindstand groep A maar. Want @GGMM verzaakt.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:00 schreef GGMM het volgende:
Qatar - Ecuador - 0-0
Argentinië - Saudi Arabië - 2-0
Spanje - Costa Rica 4-0
Brazilië - Servië 1-1
quote:Op woensdag 9 november 2022 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Aloa doe jij de eindstand groep A maar. Want @:GGMM verzaakt.
gvdquote:Op woensdag 9 november 2022 13:23 schreef GGMM het volgende:
@:aloa loopt alleen maar te janken om het janken die heeft helemaal geen interesse joh
Hier de eindstand!
Nederland
Ecuador
Quatar
Senegal
Ik denk dat dat een grapje is omdat ik Tunisië had staan maar dat heb aangepast op aanwijzing van @Orientequote:Op woensdag 9 november 2022 13:25 schreef onlogisch het volgende:
Ligt Quatar trouwens naast Tunisïe?
@:Rambodirk
@:Coco
Graag duiding.
Ik bespaarde je een hoop schijtlollige grapjes van GGMM, onlo en co en dan schold je me gisteren helemaal de tyfus in.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een grapje is omdat ik Tunisië had staan maar dat heb aangepast op aanwijzing van @:oriente
Ik vind het niet zo'n leuk grapje eerlijk gezegd.
Nee dusquote:Op woensdag 9 november 2022 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een grapje is omdat ik Tunisië had staan maar dat heb aangepast op aanwijzing van @:oriente
Dat is correctquote:Op woensdag 9 november 2022 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook mongooltjes hebben recht op leven. Zelfs opperhoofd @Scrummiequote:Op woensdag 9 november 2022 13:25 schreef onlogisch het volgende:
Ligt Quatar trouwens naast Tunisïe?
@:Rambodirk
Graag duiding.
Kan gebeuren toch! Ik heb al sorry gezegd.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik bespaarde je een hoop schijtlollige grapjes van GGMM, onlo en co en dan schold je me gisteren helemaal de tyfus in.
Ik ga nu kijken.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:24 schreef onlogisch het volgende:
Nu is het wachten op @:Buitendam (Duitsland 2020)
Verklaarbaar waarom hij niet thuis geeft. Na zo'n flater in 2020 zou ik ook het gevoel hebben op eieren te lopen
Goed zo keihard ingrijpen skedraket!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 november 2022 08:53 schreef Sked het volgende:
Voor verdere discussie graag naar het feedbacktopic
Heb je mij nog?quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weiger mensen die ik op het internet heb leren kennen op whatsapp toe te voegen
Met uitzondering van @:charz
Waarom heb ik geen wedstrijd.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:03 schreef onlogisch het volgende:
Alle groepswedstrijden zijn ingevuld. Dank daarvoor.
Enkele wetenswaardigheden ;
• Van de openingswedstrijd wordt weinig verwacht
• De brilstand komt er maar 2 keer op voor
• User @:Buitendam laat Duitsland wéér verliezen
• User @:Caland denkt dat Giménez een hattrick maakt (de persoon die de topscorer mag voorspellen ; onthoud dit)
• De grootst voorspelde uitslag in de poulefase is Costa Rica - Duitsland (0-6)
Hieronder de 1/8ste finales gebaseerd op de eindstanden in de groepen.
[ afbeelding ]
Graag jullie voorspellingen.
@:Tarado
@:Sked
@:Gurneyisbestoke
@:GGMM
@:maxi-mus
@:fetX
@:Caland
Oh zo, oke, gelukkig.quote:Op donderdag 10 november 2022 10:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat we wel willen winnen Er is een kwartfinale voor jou
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |