Ik bespaarde je een hoop schijtlollige grapjes van GGMM, onlo en co en dan schold je me gisteren helemaal de tyfus in.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een grapje is omdat ik Tunisië had staan maar dat heb aangepast op aanwijzing van @:oriente
Ik vind het niet zo'n leuk grapje eerlijk gezegd.
Nee dusquote:Op woensdag 9 november 2022 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een grapje is omdat ik Tunisië had staan maar dat heb aangepast op aanwijzing van @:oriente
Dat is correctquote:Op woensdag 9 november 2022 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook mongooltjes hebben recht op leven. Zelfs opperhoofd @Scrummiequote:Op woensdag 9 november 2022 13:25 schreef onlogisch het volgende:
Ligt Quatar trouwens naast Tunisïe?
@:Rambodirk
@:Coco
Graag duiding.
Kan gebeuren toch! Ik heb al sorry gezegd.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik bespaarde je een hoop schijtlollige grapjes van GGMM, onlo en co en dan schold je me gisteren helemaal de tyfus in.
Ik ga nu kijken.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:24 schreef onlogisch het volgende:
Nu is het wachten op @:Buitendam (Duitsland 2020)
Verklaarbaar waarom hij niet thuis geeft. Na zo'n flater in 2020 zou ik ook het gevoel hebben op eieren te lopen
Goed zo keihard ingrijpen skedraket!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 november 2022 08:53 schreef Sked het volgende:
Voor verdere discussie graag naar het feedbacktopic
Heb je mij nog?quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weiger mensen die ik op het internet heb leren kennen op whatsapp toe te voegen
Met uitzondering van @:charz
Waarom heb ik geen wedstrijd.quote:Op donderdag 10 november 2022 09:03 schreef onlogisch het volgende:
Alle groepswedstrijden zijn ingevuld. Dank daarvoor.
Enkele wetenswaardigheden ;
• Van de openingswedstrijd wordt weinig verwacht
• De brilstand komt er maar 2 keer op voor
• User @:Buitendam laat Duitsland wéér verliezen
• User @:Caland denkt dat Giménez een hattrick maakt (de persoon die de topscorer mag voorspellen ; onthoud dit)
• De grootst voorspelde uitslag in de poulefase is Costa Rica - Duitsland (0-6)
Hieronder de 1/8ste finales gebaseerd op de eindstanden in de groepen.
[ afbeelding ]
Graag jullie voorspellingen.
@:Tarado
@:Sked
@:Coco
@:Gurneyisbestoke
@:GGMM
@:maxi-mus
@:fetX
@:Caland
Oh zo, oke, gelukkig.quote:Op donderdag 10 november 2022 10:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat we wel willen winnen Er is een kwartfinale voor jou
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |