De link tussen die plaatjes en dat programma.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
Hij is kees kankerkachel. Meer weet ik ook niet.
Welke link?
Mja, je kan net zo goed zeggen dat het Jan Lul vd Biertent uit Schubbekuttenveen is. Weet ik net zo veel aanquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Naam: Cees van de Velden
Alias: Kees Kankerkachel
Leeftijd: Begin 60
Burgerlijke staat: Getrouwd
Beroep: Pallets sorteren
Hobby's: Darts kijken met vriend Huubke, broer Ruud vervelen of naar die gruwelijk natte Spoanse op de hoek.
Ter info.
Hey hey, niet zo hé jij.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:36 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja, je kan net zo goed zeggen dat het Jan Lul vd Biertent uit Schubbekuttenveen is. Weet ik net zo veel aan
probleemwijken kwam uit 2005quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:53 schreef marc0871 het volgende:
Maar ik kijk ook al sinds 2010 geen of nauwelijks tv meer.
quote:Jaren na de uitzendingen blijft het programma populair. Het woord kankerkachel, een uitspraak van de bewoner Kees in de uitzending over de wijk Woensel in Eindhoven, is een meme geworden op het FOK!forum en andere media. In 2005 deden gebruikers van het forum een poging om het woord kankerkachel het woord van het jaar te maken.[7] Hoewel het woord na vele stemmen op nummer 1 stond heeft de organisatie van Het Woord Van Het Jaar het woord verwijderd. Ook populair blijft Willem uit de Graafsewijk die de oorzaak van zijn financiële problemen afdeed met de zin: "Het is de schuld van de Rabobank". De foto met ondertiteling wordt geregeld gebruikt in discussies waar mensen klagen over schulden.
SBS keek ik al langer niet, hèquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:47 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
probleemwijken kwam uit 2005
onder een steen leven
[..]
Ja? En? Dus?quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Hey hey, niet zo hé jij.
Je weet nu hoe het zit dus volgende keer verwachten we meer van je.
Absoluut noemenswaardig. #kankerkachelquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:47 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
onder een steen leven
[..]
Nooit naar gekeken gelukkigquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:47 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
onder een steen leven
[..]
Man man man, jij hebt wat gemist.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wie de goede man is, of waar ik hem van zou moeten kennen.
Tv programma over probleemwijken lees ik?
Nooit gezien.
Het is dat het met het internet meekwam, dat ik nog eens journaal keek of een motorrace. Voor de rest boeide het me niks.
Nu alleen nog internet op mijn telefoon en ik vergeet vaker dan niet om zelfs nog journaal te kijken.
En ik zie een logo van SBS?
Die zender vond ik in hun eerste half jaar al niks.
En het werd er niet beter op.
Ik bedoel; als je leukste programma Wegmisbruikers of Smaakpolitie is...
quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wie de goede man is, of waar ik hem van zou moeten kennen.
Tv programma over probleemwijken lees ik?
Nooit gezien.
Het is dat het met het internet meekwam, dat ik nog eens journaal keek of een motorrace. Voor de rest boeide het me niks.
Nu alleen nog internet op mijn telefoon en ik vergeet vaker dan niet om zelfs nog journaal te kijken.
En ik zie een logo van SBS?
Die zender vond ik in hun eerste half jaar al niks.
En het werd er niet beter op.
Ik bedoel; als je leukste programma Wegmisbruikers of Smaakpolitie is...
Er zijn maar weinig mensen die deze reactie zouden plaatsen... wie ben jij?quote:
Wappiewijken zou een mooie opvolger zijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:33 schreef tjoptjop het volgende:
Als er nou één serie vraagt om een nieuwe versie is het deze wel![]()
Al zal het nu wel wappie-galore worden
Ideetje: als je niet weet waar het over gaat, misschien niet direct reageren? En eerst ff de Google aanslingeren?quote:
Ruud is ergens in de 70 nu als ik het goed heb. Denk dat die gewoon lekker hele dagen siësta houdt.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:15 schreef Harvest89 het volgende:
Hoe gaat het met zijn broer Ruud?
Nog steeds in "antiek" handelen, sjekkies draaien, en lekker hele dagen slapen op de bank?
Zou lachen zijn als ie opeens CEO is geworden van een groot bedrijf of zo.
Maar toch grotere kans dat die gauw naar de hemel is gegaan.
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 9 november 2022 08:35 schreef LooneyTroons het volgende:
[..]
Ideetje: als je niet weet waar het over gaat, misschien niet direct reageren? En eerst ff de Google aanslingeren?
Nog 5 of 10 minuten en dan ga ik boven liggen sloapenquote:Op woensdag 9 november 2022 08:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ruud is ergens in de 70 nu als ik het goed heb. Denk dat die gewoon lekker hele dagen siësta houdt.
Wel elke maand in een ander bed, anders krijg je de kriebelziekte.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:15 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Nog 5 of 10 minuten en dan ga ik boven liggen sloapen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |