Toen was het niveau verschil ook niet zo groot als nu.quote:Op maandag 26 december 2022 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien Suarez? Maar ik kwam ook zo’n beetje bij Van Nistelrode uit ja.
Kwalificeren voor Europees voetbal of zo.quote:Op maandag 26 december 2022 23:31 schreef ISVV het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die bonussen, maar dan vind ik het totaalbedrag nog steeds maar mwah. Hopelijk zijn die bonussen gebaseerd op een x-aantal gespeelde wedstrijden.
Buiten het feit dat hij 3 knappe goals heeft gemaakt, heeft hij verder echt niet bijzonder gespeeld op het WK. In sommige wedstrijden was hij toch ook onzichtbaar naast z’n goal?quote:Op maandag 26 december 2022 22:46 schreef Zorro het volgende:
Dit zijn bedragen die ik had verwacht VOOR het WK en bij een zomertransfer.
Niet na een belangrijke rol op het WK en midden in het seizoen.
Trauner ligt eruit bij Feyenoord he, dus plek 3quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:04 schreef tompsv18 het volgende:
PSV is weer het lachertje met dit soort bedragen. Wat een schande. Weg kampioenschap ook, plek 4 here we coming.
Kudus zal volgende week wel voor meer verkocht worden iddquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:04 schreef tompsv18 het volgende:
PSV is weer het lachertje met dit soort bedragen. Wat een schande. Weg kampioenschap ook, plek 4 here we coming.
Dus eigenlijk meldt je dat ie naar ManCity moet ?quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:10 schreef hhh38 het volgende:
Deze transfer kwam vrijwel uit het niets
Liverpool is geen topclub @:ZKA
Lozano voor 45. Dus Gakpo zal wel voor 50 weggaan dan. Depay voor 'n stuk minder, 30 of zo.quote:Op maandag 26 december 2022 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Brands meldt een recordtransfer, dan zal het toch wel boven de 50 moeten liggen? Of voor hoeveel gingen Depay en Lozano weg
Vraag is natuurlijk of je MET Gakpo het kampioenschap wel gewonnen zou hebben. Nu heb je wat miljoenen om het verschil CL/EL op te vangen. Als Ajax in de winterstop wat miljoenen pompt in die selectie mag je gewoon weer blij zijn met plek 2. Feyenoord zie ik nog wel wegzakken.quote:
dit idd. Prima bedrag voor psv. Moet nog maar zien of ie het gaat redden daar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 08:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Prima prijs volgens mij, goede deal.
Als iedereen fit is gaat ie banken, al gun ik het hem van harte natuurlijk. Hij had beter naar Villareal of West Ham kunnen gaan, maar goed, dat kan over twee jaar ook nog.quote:Op dinsdag 27 december 2022 09:15 schreef Malavita het volgende:
[..]
dit idd. Prima bedrag voor psv. Moet nog maar zien of ie het gaat redden daar.
Inderdaad, je hoopt toch op een verrassing uit Zuid-Amerika of een goede Mexicaan of zo. Maar het zal wel veel te veel lappen voor die Karlsson worden, daar word ik nou ook niet echt blij van.quote:Op dinsdag 27 december 2022 09:27 schreef de_boswachter het volgende:
Kijken welke miskleun / middelmaat we nu weer ergens gaan ophalen voor veel te veel geld. Hebben ‘we’ überhaupt wel scouts?
Hier doe je Gakpo echt mee tekort. Uitstekende transfer voor hem. Mooi ook voor PSV omdat ze een hoop geld voor hem zullen vangen. Echter leveren ze aan kwaliteit nu wel behoorlijk in. Ik ben benieuwd wat ze ervoor terug gaan halen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 09:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Als je in de voetballerij een doelpunt maakt op een wk tegen een nobody dan ben je plots minimaal 20% meer waard. Waarom is dat?
Zo'n enorm budget heb je ook weer niet, Gakpo wordt niet verkocht omdat het niet nodig is dus meer dan 10-15 ervan kan je niet uitgeven aan een speler.quote:Op dinsdag 27 december 2022 09:35 schreef ISVV het volgende:
[..]
Inderdaad, je hoopt toch op een verrassing uit Zuid-Amerika of een goede Mexicaan of zo. Maar het zal wel veel te veel lappen voor die Karlsson worden, daar word ik nou ook niet echt blij van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |