Kink FM heeft ook een rock station.quote:
quote:
koekoekquote:
Kan best.quote:
Van die gitaarfladdertjes.quote:Op zondag 13 november 2022 00:22 schreef -Shii- het volgende:
Mooi nummer met trieste ondertoon, maar heerlijke gitaarriffs wat het zo speciaal maakt.![]()
Zoveel gevoel kan daar in zitten.quote:
Zo vind ik dit nog steeds zo mooi als je jezelf laat meevoeren op de tekst en klanken en melancholie.quote:Op zondag 13 november 2022 00:26 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Zoveel gevoel kan daar in zitten.Ik blijf het fascinerend vinden hoor, hoe een stukje muziek je kan pakken of juist niet. De een vindt het geweldig, de ander vindt het herrie.
Neil Finn.quote:Op zondag 13 november 2022 00:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo vind ik dit nog steeds zo mooi als je jezelf laat meevoeren op de tekst en klanken en melancholie.
Paar keer extra luisteren dan dan pakt hij je.quote:Op zondag 13 november 2022 00:36 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Neil Finn.Daar heb ik een zwak voor. Mooi nummer, moet zeggen dat ik deze volgens mij nog niet eerder had gehoord.
![]()
Ik vond deze vroeger geweldig.![]()
Neil Finn zingt tegenwoordig ook in Fleetwood Mac. Hij vervangt Lindsey Buckingham die met ruzie is weggegaan. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik toch niet helemaal kan wennen aan die combinatie.quote:Op zondag 13 november 2022 00:48 schreef UitStraling het volgende:
Leuke aan de broertjes Finn is dat ze een eiland gekocht hebben en daar zijn gaan leven met hun hele familie en dat ze daar maar een beetje dagelijks relaxed muziek maken.
Ik hoor dat af en toe in deze![]()
quote:Op zondag 13 november 2022 00:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Neil Finn zingt tegenwoordig ook in Fleetwood Mac. Hij vervangt Lindsey Buckingham die met ruzie is weggegaan. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik toch niet helemaal kan wennen aan die combinatie.
Dus toch maar met Lindsey.
Lindsey die op 02:10 zijn muse eventjes aanstaart met zo'n blik van "I hate you but I love you till death but I fucking hate you"quote:Op zondag 13 november 2022 00:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Neil Finn zingt tegenwoordig ook in Fleetwood Mac. Hij vervangt Lindsey Buckingham die met ruzie is weggegaan. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik toch niet helemaal kan wennen aan die combinatie.
Dus toch maar met Lindsey.
quote:Op zondag 13 november 2022 01:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lindsey die op 02:10 zijn muse eventjes aanstaart met zo'n blik van "I hate you but I love you till death but I fucking hate you"
Snap hem wel ergens.quote:Op zondag 13 november 2022 01:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Ja die hadden echt wel een haat-liefdeverhouding.
Lekker draaien tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |