Vast door het drinken van het bloed.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Werd er ook verteld hoe ze dat precies doen of ehhh
Op Amerikaanse scholen wordt het dankzij de geneugten van de wapenwet nog weleens in de praktijk gebrachtquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohja duh! Had ik kunnen weten.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vast door het drinken van het bloed.
Dat boeit ze dan over het algemeen vaak wat minder, vreemd genoeg.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op Amerikaanse scholen wordt het dankzij de geneugten van de wapenwet nog weleens in de praktijk gebracht
Want dat is in de huidige pensioenwet wel zo.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:41 schreef Arizona het volgende:
"Door de nieuwe pensioenwet kunnen de pensioenuitkeringen lager worden en wordt de inflatie niet volledig gedekt. We vroegen de mensen op straat wat ze hiervan vinden"
Het ging mij meer om de manier van formuleren. Als je het op die manier stelt: Beste voorbijganger, jouw pensioen wordt lager door de nieuwe pensioenwet, wat vind je daarvan?quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat doet het NOS Journaal ook wel toch? Dat er allerlei complexe materie wordt behandeld en Tante Sjaan dat voor de deur van de Hema mag komen duiden.
Nee uiteraard niet en dat kunnen ze ook niet want zo zit die wet niet in elkaar.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja zonder grappen, echt niet normaal dat zoiets hier uitgezonden wordt. Maarja alles moet kunnen hier, want stel je voor dat dit soort idioten gaan klagen dat ze gecensureerd worden. Dat is natuurlijk veel erger.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de manier van formuleren. Als je het op die manier stelt: Beste voorbijganger, jouw pensioen wordt lager door de nieuwe pensioenwet, wat vind je daarvan?
Echt álle nuance ontbreekt
[..]
Nee uiteraard niet en dat kunnen ze ook niet want zo zit die wet niet in elkaar.
Ik vind het schandelijk dat dit zomaar uitgezonden mag worden.
Nee, maar dat dikke-staarten verhaal van Omtzigt is wel één van de dingen die bijzonder kwalijk zijn in de nieuwe pensioenwet. Als er iets geks gebeurt, kan de pot als een soort WIDM flink leegstromen. Dat is een zorgwekkend uitgangspunt, op het moment dat we in een EU zitten met een technisch failliet Italië en nog een hele reeks uitdagingen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want dat is in de huidige pensioenwet wel zo.
Maar dat is toch ook de bedoeling van de mol?quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar dat dikke-staarten verhaal van Omtzigt is wel één van de dingen die bijzonder kwalijk zijn in de nieuwe pensioenwet. Als er iets geks gebeurt, kan de pot als een soort WIDM flink leegstromen. Dat is een zorgwekkend uitgangspunt, op het moment dat we in een EU zitten met een technisch failliet Italië en nog een hele reeks uitdagingen.
O zeker, die nieuwe pensioenwet maakt mij ook niet aan het juichen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar dat dikke-staarten verhaal van Omtzigt is wel één van de dingen die bijzonder kwalijk zijn in de nieuwe pensioenwet. Als er iets geks gebeurt, kan de pot als een soort WIDM flink leegstromen. Dat is een zorgwekkend uitgangspunt, op het moment dat we in een EU zitten met een technisch failliet Italië en nog een hele reeks uitdagingen.
Vanmorgen gedetacheerd, dat is wel leuk om te doen. Maar nu heb ik weer de andere klusjes waar ik geen zin in heb.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zin gehád vandaag
Laten we het er maar op houden dat het niet mijn muziek is.quote:Op maandag 7 november 2022 20:44 schreef usagi414 het volgende:
@:Cyan9 Heb jij hier nog iets van meegekregen ?
[..]
Dus nu kan niemand meer gekozen worden.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:14 schreef Arizona het volgende:
Nu is ook nog de Sorteerhoed overleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou ik heb mijn keus gemaaktWat fijn dat je aan ons hebt gedachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Ook altijd goedquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker. Ik moet het doen met kleinere bolletjes.
Chocolade pepernoten hier
ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERANquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:04 schreef NailQueen het volgende:
Ik krijg ineens overal de tiktok filmpjes van Sam Ryder te zien. Het algoritme weet eindelijk wat ik wil
quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN ED SHEERAN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |