quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
quote:Op maandag 7 november 2022 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Zelfs miepje lisanne trekt deze jongen niet
Nee dan liever dezequote:
Maar over tien jaar trouwen met een manquote:Op maandag 7 november 2022 20:07 schreef DKUp het volgende:
Beetje beffen en zeggen dat je non-binair bent, voor de rest een leeg leven.
Ja dan is de hype over.quote:Op maandag 7 november 2022 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar over tien jaar trouwen met een man
ja, reallyquote:Op maandag 7 november 2022 20:08 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Dat verengelsen maakt me gek.
Ze komen inderdaad best aardig over.quote:Op maandag 7 november 2022 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ze zijn echt wel vriendelijk, maar ja, dat hele circus
Vroeger had je alto’s, gabbers, skaters, kakkersquote:
Ho ho hoquote:Op maandag 7 november 2022 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Gamen met een podcast en je socials
Deze generatie
Idd nadat ik artikeltje las over Tony Hawk werd ik skater.quote:Op maandag 7 november 2022 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vroeger had je alto’s, gabbers, skaters, kakkers
Nu nonbinair en 17 kleurtjes
Dat je alles zou willen neuken prima, maar dat hele non-binaire gezanik door een paar Hollywoodsterren is gewoon super triest.quote:Op maandag 7 november 2022 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vroeger had je alto’s, gabbers, skaters, kakkers
Nu nonbinair en 17 kleurtjes
Ooit tien minuten gespeeld, een jongetje liep met zijn broertje weg, in een bos.quote:
quote:Op maandag 7 november 2022 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ze is verliefd maar pinda neukt na een weekend alweer de volgende frau
Wham, Bam, Slam, Jam…quote:Op maandag 7 november 2022 20:14 schreef Poefbank het volgende:
Nou, Denise kan vanavond de voorbinddildo weer omdoen
en nog een,quote:
Dat is deel 3. Je moet 1 ook spelen. OG altijd bestequote:Op maandag 7 november 2022 20:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ooit tien minuten gespeeld, een jongetje liep met zijn broertje weg, in een bos.
Wij beschouwen dit niet als een jaquote:Op maandag 7 november 2022 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ray en Pit
Ze weten niet of het liefde is
Dat weten LHBTQNKH nooit
Pittige maandagen elke week weerquote:Op maandag 7 november 2022 20:16 schreef DKUp het volgende:
Nee linkse ellende
Nee het zuiden
Nee inclusieve vriendinnetjes
Steek je ‘m dan ook in haar gaspit?quote:Op maandag 7 november 2022 20:17 schreef XSbig het volgende:
Ik denk wel dat Pit er een wokkel van draait.
Jongens tochquote:Op maandag 7 november 2022 20:17 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Steek je ‘m dan ook in haar gaspit?
Ik heb vandaag voor het eerst GTA San Andreas uitgespeeld, voorlopig wel even genoeg weer.quote:Op maandag 7 november 2022 20:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is deel 3. Je moet 1 ook spelen. OG altijd beste
GTA V next JAAAAquote:Op maandag 7 november 2022 20:18 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst GTA San Andreas uitgespeeld, voorlopig wel even genoeg weer.
Game meet bij @DKUpquote:
Na een paar glazen wijn ben ik overal voor in.quote:Op maandag 7 november 2022 20:17 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Steek je ‘m dan ook in haar gaspit?
Oh ben je er zo eentjequote:Op maandag 7 november 2022 20:19 schreef XSbig het volgende:
[..]
Na een paar glazen wijn ben ik overal voor in.
Die heb ik al lang uit, door die nieuwe versie van SA kon ik die eens uitspelen. Belachelijk dure cast had dat spel trouwensquote:
quote:Op maandag 7 november 2022 20:19 schreef XSbig het volgende:
[..]
Na een paar glazen wijn ben ik overal voor in.
Precies daarna goedkopere acteurs gebruikt met een veel groter budget.quote:Op maandag 7 november 2022 20:24 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die heb ik al lang uit, door die nieuwe versie van SA kon ik die eens uitspelen. Belachelijk dure cast had dat spel trouwens, alleen die sterren moeten al miljoenen gekost hebben.
Salty sugarquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:29 schreef MadMaster het volgende:
Wat voor pancake zou Deniese toch op haar gezicht smeren?
Dag @Pisces29quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
@:Nine. @:rickocum @:Joop_W @:cherrycoke @:NoCigar
@:Caland @:tja77 @:Hexagon @:alpeko @:sked @:Sapstengel @:Poefbank @:One_of_the_few @:3rr0r @:NoCigar @:KennyPowers @:XSbig
Hallo
Bonjourquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
@:Nine. @:rickocum @:Joop_W @:cherrycoke @:NoCigar
@:Caland @:tja77 @:Hexagon @:alpeko @:sked @:Sapstengel @:Poefbank @:One_of_the_few @:3rr0r @:NoCigar @:KennyPowers @:XSbig
Hallo
Haai haaiquote:
Ze komen in ieder geval best sympathiek over tot nu toe, dat is al heel wat tegenwoordig.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Na gister dachten ze: we gaan maandag overtreffen met gekke LHBTQXYZ
Ik zie die publieke tribune er wel komen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij mag kapot, eventueel tijdens de opname…
quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Deze date gaat vast op rolletjes
Nou nou nouquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Vetrol en korte pootjes of niet
Je noemt jezelf model
Voor een naaktschilder?
Tja bij model denk ik aan Doutzen Kroesquote:
quote:
Niet.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Dit zal je schoonmoeder maar zijn
Ik weet niet hoe dit te handelen
Lichtelijk maarquote:
Op die korte pootjes ziet ze het niet meteen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:36 schreef Joop_W het volgende:
“Ik had begrepen dat je in een rolstoel zat.”
No shit sherlock.
Lokaal krantjequote:
En dan zeg je het nog netjesquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Benaderd door fotograven. Ja van die amateurs die zich thuis er op gaan aftrekken.
Uit het schap met plofkippen bij de Jumbo?quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:38 schreef SilverEyes het volgende:
Ik ken die meid met dat rode haar. Heeft ze eerder eens meegedaan?
Almere in da housequote:Op dinsdag 8 november 2022 19:38 schreef SilverEyes het volgende:
Ik ken die meid met dat rode haar. Heeft ze eerder eens meegedaan?
Niet weglopen. Hold on.quote:
Eigenlijk wel jaquote:
Je bent een debieltje uit het zuiden of je bent het nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
ik haat mensen die t werkwoord doen gebruiken waar dat niet nodig is.
Heeft zij ook een beetje last vanquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:42 schreef Fosive het volgende:
Deze gast blijft eeuwig single
Z'n date MOET en ZAL leuk vinden wat hem blieft
Dat krijg je als je elkaar niet verstaat…quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:42 schreef Joop_W het volgende:
Die mensen geven allemaal antwoorden op vragen die de ander niet stelt.
Zij hebben ook geen ondertiteling inderdaad.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat krijg je als je elkaar niet verstaat…
Oortje misschien?quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:43 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Zij hebben ook geen ondertiteling inderdaad.
Jij weet hoe dit afloopt?quote:
Ik zat hier hardop te lachen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
Hahahah helemaal van het padje. Wat een held.
Ik las Macie. Ik kom duidelijk te weinig in die toko.quote:
We willen weten hoe alles afloopt tochquote:
Je had gelijk.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Een jager! Vermomd als beheerder.
Wat zei ik?
Lekker drankje welquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:45 schreef Gibson88 het volgende:
Boswandeling ! ( Like als je dit liedje nu ook in je hoofd hebt )
Maar wel een goed lichaam. Toch maar een fapje doen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat een seksloze types vanavond.
Deze ook, 29 en de uitstraling van oude pantoffels bij een rokende kachel
quote:
ABCquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:47 schreef XSbig het volgende:
Brabo’s gaan liever naar een vreetschuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |