Deze stoerdoenerij heb jij toch helemaal niet nodig? Apart. Je leek mij bij uitstek iemand die niet snel bewogen is. Ik ga je werk volgen binnen het WK subforumquote:
Ga wandelen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
Retro Woordle?quote:
Nee, @Scrummie hoefde maar twee weken naar de kampen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Oei, de laatste die een onwelgevallige mention stuurde naar deze user kreeg een permban.
Goeie!quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom zien we een dun wit lijntje tussen je laatste pogingen bij het 6 letter woord?
Dat is bij niemand anders zichtbaar!
Check deze cheater @:GGMM
Gelachen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:41 schreef GGMM het volgende:
Woordle 507 3/6
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 303 6/6
🟨🟨🟨⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟨⬛⬛🟩
⬛🟩⬛🟨⬛⬛
⬛🟩🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:oriente
Soms wandelen in het bos of park is prima, maar hobby of sport zou ik het niet noemen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel echt een sport hobby voor @:3rr0r
Dus nu heb je een krakershol.quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:25 schreef Caland het volgende:
Boys
Chirotje geweest, weer lekker m'n hele lichaam gekraakt bohhhh
Eens.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:28 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die hun crackers aan hun bureau smeren en vervolgens opeten terwijl het hele kantoor kan meegenieten met hun gekraak mogen van mij griep krijgen.
Precies. Gewoon walgelijk.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Dat als mensen die appels eten. Goorlappen zijn dat.
Klap in het gezicht van @Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:28 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die hun crackers aan hun bureau smeren en vervolgens opeten terwijl het hele kantoor kan meegenieten met hun gekraak mogen van mij griep krijgen.
Ik ben het niet altijd met je eens.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:28 schreef Scrummie het volgende:
Waarom ben jij het niet altijd met @Scrummie eens?quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben het niet altijd met je eens.
Maar hier ben ik het roerend met je eens.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 10:25 schreef Caland het volgende:
Boys
Chirotje geweest, weer lekker m'n hele lichaam gekraakt bohhhh
Dat hoeft toch helemaal niet.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waarom ben jij het niet altijd met @:Scrummie eens?
Hand in hand, kameraden, toch?quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat hoeft toch helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |