Als je geen geraspte kaas hebt pak je toch een rasp?quote:Op maandag 7 november 2022 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat er best wat mensen zijn die een plak in stukjes scheuren bij gebrek aan geraspte kaas. Of spreken we over de echte hele plak?
Oh Drizzt spreekt over plakjes. Die haalt ze van een blok.![]()
Neequote:Op maandag 7 november 2022 18:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Als jij een vrouw vindt die plakjes kaas over haar spaghetti doet zou je haar dan meteen trouwen?
Kan haast niet zo zijnquote:Op maandag 7 november 2022 18:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien is Drizzt wel de enige persoon ter wereld die dit eet, ik ben het verder nog nooit ergens tegengekomen.
Gewoon met een kaaschaaf van een stuk kaas ja. Er was hier iemand die dacht dat ik van die grote voorgesneden plakken paktequote:Op maandag 7 november 2022 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat er best wat mensen zijn die een plak in stukjes scheuren bij gebrek aan geraspte kaas. Of spreken we over de echte hele plak?
Oh Drizzt spreekt over plakjes. Die haalt ze van een blok.![]()
Ja.quote:Op maandag 7 november 2022 18:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je geen geraspte kaas hebt pak je toch een rasp?
Het gemak van 1 blok voor meerdere doeleinden of je houdt niet van geraspte kaas?quote:Op maandag 7 november 2022 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gewoon met een kaaschaaf van een stuk kaas ja. Er was hier iemand die dacht dat ik van die grote voorgesneden plakken pakte
Uhu, heb ook geen rasp in huis, en een zakje geraspte kaas kopen gaat me te ver.quote:Op maandag 7 november 2022 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het gemak van 1 blok voor meerdere doeleinden of je houdt niet van geraspte kaas?
Kon je zo'n rasp maar kopen voor een paar euro in een winkel.quote:Op maandag 7 november 2022 18:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, heb ook geen rasp in huis, en een zakje geraspte kaas kopen gaat me te ver.
Te veel werk voor onze Drizzt.quote:Op maandag 7 november 2022 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kon je zo'n rasp maar kopen voor een paar euro in een winkel.
Zo'n zakje kopen gaat dan ook wel HEEL ver. Reptilian shit vind ik dat.quote:Op maandag 7 november 2022 18:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, heb ook geen rasp in huis, en een zakje geraspte kaas kopen gaat me te ver.
Toevallig heb ik die ook gehaald vandaag!quote:Op maandag 7 november 2022 19:42 schreef KingRoland het volgende:
ging vandaag naar de albert heijn en toen zag ik dat manderijnen in de bonus waren. 50% korting!
nou ik liet mij dat niet 2 keer vertellen
Dat had ik met handsinaasappels laatstquote:Op maandag 7 november 2022 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig heb ik die ook gehaald vandaag!
Vind ze alleen een beetje te zurig
wtfquote:Op maandag 7 november 2022 21:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou een blauwtje lopen
Ik zou maar je airpods goed opbergen.quote:Op maandag 7 november 2022 21:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Goed gesprek wel.quote:Op maandag 7 november 2022 21:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De groeten paste idd niet.quote:
Misschien kan jij 'm even appen om het te vragenquote:Op maandag 7 november 2022 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd naar die bovenste zin.
appequote:Op maandag 7 november 2022 22:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien kan jij 'm even appen om het te vragen
koekoekquote:Op maandag 7 november 2022 21:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 november 2022 21:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|