VBL mod ditdat. Dus jawel.quote:
Vond het wel een leuke seriequote:Op maandag 7 november 2022 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk geschreven
Op basis van deze review heb ik besloten dat ik deze troep NIET ga kijken.
we cancelen beiden, geen risico als het om racisme gaat.quote:Op maandag 7 november 2022 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is @:gutanoth racistisch omdat hij Bergwijn een opgefokte baviaan noemt, of is @:behoorlijkkritisch racistisch omdat hij de connectie legt tussen een donkere speler en een baviaan?
quote:
Ik zal eens in jouw pan roeren.quote:Op maandag 7 november 2022 14:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon in elk pannetje op Fok! roeren, moet kunnen.
Netjes, al word je er wel lelijk van dat lange afstand lopen.quote:Op maandag 7 november 2022 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gisteren een halve marathon gerend trouwens!!!!
Vandaag strompel ik de werkvloer over.
VBL valt mee toch?quote:Op maandag 7 november 2022 14:46 schreef Caland het volgende:
FOK! is trouwens wel echt dood in vergelijking met voor mijn ban.
Hoe komt het?
@:tong80
Ik vond het gisteren voor een Ajax-PSV opvallend rustig, maar wellicht vergis ik mijn eigen!quote:
Ja dat is wel zo, niemand die een apart topic gemaakt had.quote:Op maandag 7 november 2022 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren voor een Ajax-PSV opvallend rustig, maar wellicht vergis ik mijn eigen!
Klopt zeker, schrok er al een klein beetje van hoe ik er uit zag aan het einde van de finish. Doorweekt, compleet vermoeid en met een achterlijk petje op. Voor de stijlpunten doe je het niet.quote:Op maandag 7 november 2022 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Netjes, al word je er wel lelijk van dat lange afstand lopen.
Nooit gezien maar lijkt me helemaal niets.quote:Op maandag 7 november 2022 14:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vind jij van The Handmaid's Tale?
We hebben ook niks aan Drizzt he.quote:Op maandag 7 november 2022 14:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, niemand die een apart topic gemaakt had.
Het helpt wel als het keihard regent en waait om het water uit je ogen te houden. Plus zo'n doorweekt kapsel is ook niet prettig, dat gaat dan ook enorm druipen.quote:Op maandag 7 november 2022 14:59 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je een petje opdoen tijdens het sporten.
Skysherrif is daar verantwoordelijk voor.quote:
Je bent toch geen mietje? Als het nou 39 graden is kan ik er nog inkomen.quote:Op maandag 7 november 2022 15:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het helpt wel als het keihard regent en waait om het water uit je ogen te houden.
Ik vond het wel prettig om de hele tijd recht voor mij uit te kunnen kijkenquote:Op maandag 7 november 2022 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent toch geen mietje? Als het nou 39 graden is kan ik er nog inkomen.
Die had ik toch weggepest?quote:Op maandag 7 november 2022 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Skysherrif is daar verantwoordelijk voor.
quote:Op maandag 7 november 2022 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
waarom zou je trouwens in godsnaam bij 39 graden een halve marathon gaan rennen @:caland
Van plan om een hele te gaan lopen?quote:Op maandag 7 november 2022 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het wel prettig om de hele tijd recht voor mij uit te kunnen kijken
Verder heeft het geen nadelen (behalve dat het er achterlijk uit ziet, maar dat zie je er als hardloper toch al) dus ach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |