Getafequote:Op maandag 7 november 2022 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een beetje een turbo versie van het ouderwetse FC Utrecht en Ajax tuinde er weer in.
Ach wat waren dat verschrikkelijke wedstrijden altijdquote:Op maandag 7 november 2022 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een beetje een turbo versie van het ouderwetse FC Utrecht en Ajax tuinde er weer in.
Ik zei vooraf nog tegen m'n gezelschap: eigenlijk koos Schreuder voor een 5-0-5 opstelling. Totaal debiel en volledig te verwachten dat je middenveld los zand is en er geen opbouw is. Wie had hij zelf voor ogen dat het zou gaan doen dan?quote:Op maandag 7 november 2022 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind heeft verzaakt maar als je vervolgens met 2 heel aanvallend ingestelde middenvelders gaat spelen en je dus weet dat je heel veel ruimte weg gaat geven zonder dat daar in de opbouw wat tegenover staat dan had je net zo goed met Blind kunnen beginnen want die krijgt die ballen tenminste nog waar ze moeten.
Het is toch niet onze taak om een 'geschikte' vervanger aan te wijzen?quote:Op maandag 7 november 2022 09:32 schreef Houniet het volgende:
Iedereen die roept 'schreuder_out' heb ik nog niet kunnen betrappen om eveneens met een goede vervanger te komen. Beetje kortzichtig allemaal.
Schreuder moet gewoon vertrekken, want hij helpt de boel de vernieling is. Wie er daarna (definitief) aan het roer komt, zien we dan wel weer.quote:Op maandag 7 november 2022 09:32 schreef Houniet het volgende:
Iedereen die roept 'schreuder_out' heb ik nog niet kunnen betrappen om eveneens met een goede vervanger te komen. Beetje kortzichtig allemaal.
Stukje Kenneth Vermeer.quote:Op maandag 7 november 2022 09:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ach wat waren dat verschrikkelijke wedstrijden altijd
The horror....quote:
Nee, absoluut niet.quote:Op maandag 7 november 2022 09:34 schreef Black-Death het volgende:
Verder moet Overmans ook zsm weer terugkomen.
Hoe krijgt hij het zijn strot uit.quote:Op maandag 7 november 2022 09:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
'We zijn op dit moment gewoon niet goed genoeg, dat is de realiteit', om even met de verantwoordelijke voor het resultaat te spreken.
Als je huis in brand staat ga je toch niet eerst op zoek naar een geschikte aannemer om te renoveren? Je moet eerst de brand blussen.quote:Op maandag 7 november 2022 09:32 schreef Houniet het volgende:
2x PSV, 2x Napoli, 2x Liverpool. Dat zijn zes topwedstrijden.quote:Op maandag 7 november 2022 08:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
7 topwedstrijden allemaal verliezen, en dan de manier waarop. Het is dat Vd Sar echt een onbenul eerste klas is anders was Schreuder allang weg geweest.
Dat is wel een goed punt. Feit is nu dat er een selectie staat die uit balans is. TD is daarvoor verantwoordelijk..quote:Op maandag 7 november 2022 09:37 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou toch eerst duidelijkheid willen over jullie TD voor ik Schreuder zou ontslaan.
Even wachten tot na het WK dus, want dan zal duidelijk zijn of Blind inderdaad de nieuwe TD is, en kan Danny een nieuwe trainer gaan zoeken.
AZ beschouw ik toch ook wel als een semi-topwedstrijd.quote:Op maandag 7 november 2022 09:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
2x PSV, 2x Napoli, 2x Liverpool. Dat zijn zes topwedstrijden.
Ik moet wel lachen dat je weer, als vanouds, komt trollen hier! Oude tijden herlevenquote:Op maandag 7 november 2022 09:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Vinden jullie dit normaal?
[ afbeelding ]
Ik snap dat je de brand eerst wilt blussen, maar het is nu meer alsof je je gasleiding af laat sluiten zonder dat je al een perilex aansluiting hebt voor je inductieplaatquote:Op maandag 7 november 2022 09:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je huis in brand staat ga je toch niet eerst op zoek naar een geschikte aannemer om te renoveren? Je moet eerst de brand blussen.
Die komt terug als commissaris (zijn positie was tijdelijk opgeschort), niet als TD. Zou een hele vreemde move zijn als ze hem TD maken.quote:Op maandag 7 november 2022 09:37 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou toch eerst duidelijkheid willen over jullie TD voor ik Schreuder zou ontslaan.
Even wachten tot na het WK dus, want dan zal duidelijk zijn of Blind inderdaad de nieuwe TD is, en kan Danny een nieuwe trainer gaan zoeken.
En zelfs een niet-topper verliezen we kansloosquote:
quote:Op maandag 7 november 2022 09:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Vinden jullie dit normaal?
[ afbeelding ]
Dat ben ik niet met je eens, die wedstrijd had je minimaal gelijk moeten spelen gezien de verhoudingen en kansen.quote:Op maandag 7 november 2022 09:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En zelfs een niet-topper verliezen we kansloos
Zaakwaarnemer van Schreuder was effectief de TD. H2 afvoeren vind ik persoonlijk te snel. Sar mag van mij ook blijven. Schreuder moet snel weg en dan krijgt H2 een herkansingquote:Op maandag 7 november 2022 09:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt. Feit is nu dat er een selectie staat die uit balans is. TD is daarvoor verantwoordelijk..
Heel raar voorbeeld.quote:Op maandag 7 november 2022 09:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je huis in brand staat ga je toch niet eerst op zoek naar een geschikte aannemer om te renoveren? Je moet eerst de brand blussen.
Die geruchten waren er wel toch? Meen ik ergens gelezen te hebben.quote:Op maandag 7 november 2022 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die komt terug als commissaris (zijn positie was tijdelijk opgeschort), niet als TD. Zou een hele vreemde move zijn als ze hem TD maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |