Voor de mensen die kunnen terugspoelen: de gehele persco is uitgezonden door ESPN.quote:
ESPN 3?quote:Op zondag 6 november 2022 17:45 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Voor de mensen die kunnen terugspoelen: de gehele persco is uitgezonden door ESPN.
Prima 1e helft waarin te weinig gescoord is. 2de helft gewoon (matig) uitgespeeld op halve kracht.quote:
Dankquote:Op zondag 6 november 2022 18:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Prima 1e helft waarin te weinig gescoord is. 2de helft gewoon (matig) uitgespeeld op halve kracht.
Prima dus.
De klasse droop er weer van af.quote:Op zondag 6 november 2022 18:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dankzag ook weer een prachtige goal van Szymanski. Nooit aan zijn talent getwijfeld. Die optie moet je meteen lichten
Dit ja. Want die wedstrijd tegen Fortuna blijft echt ongekend zuur.quote:Op zondag 6 november 2022 18:53 schreef Caland het volgende:
Prima weekje zo
Nu jezelf wel belonen door die twee thuiswedstrijden zonder problemen door te komen
NEC ook wel eigenlijk.quote:Op zondag 6 november 2022 18:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit ja. Want die wedstrijd tegen Fortuna blijft echt ongekend zuur.
PSV wint, dat maakt 2e worden net iets lastiger voor jullie. En van Twente hadden jullie toch al niets te vrezen.quote:Op zondag 6 november 2022 18:49 schreef Scrummie het volgende:
AZ verloren, Twente gelijk, Ajax verloren, zelf winnen.
Uitstekend weekend.
PSV pakken we in de Kuip welquote:Op zondag 6 november 2022 18:58 schreef Drxx het volgende:
[..]
PSV wint, dat maakt 2e worden net iets lastiger voor jullie. En van Twente hadden jullie toch al niets te vrezen.
Je hoeft ook niet op elke speler dikke winst te maken. Hij kan ook gewoon jaren voor ons spelen. Maar dat die nog niet helemaal onmisbaar is dat klopt.quote:Op zondag 6 november 2022 19:11 schreef bbuddybb het volgende:
Ik weet het niet... Szymanski is een fijne voetballer, maar is veel te wisselvallig om daar tien miljoen voor neer te leggen.
Hij heeft absoluut de kwaliteiten en als ie een miljoentje of vijf had gekost, had ik het meteen gedaan.
Maar tien miljoen? En voor iemand die dit seizoen 24 wordt... Hmm.
Als ie het in Europa dit seizoen goed doet en je zou 'm meteen door kunnen verkopen, kun je dat prima doen. Maar anders lijkt het me sterk dat je dat nog terugverdient.
Als wij het geld van Ajax hadden gehad, had ik er niet over hoeven na te denken.
Hij komt ook sowieso niet als er niet voor 30 juni dik verkocht wordt.quote:Op zondag 6 november 2022 18:52 schreef Pistolero het volgende:
10 miljoen betalen voor een speler. Tsja, ik zou het nooit doen en eigenlijk is Feyenoord ook helemaal niet in de (financiële) positie om het te doen.
Szymanski is een goede speler, maar ook weer niet zó goed dat het zo'n recordtransfer rechtvaardigt. Het is ook niet zo dat hij wekelijks de absolute uitblinker is en het elftal op sleeptouw neemt. En je hebt nota bene zijn opvolger al voor vele miljoenen in huis gehaald om voor te sorteren op zijn vertrek.
Dit inderdaad en de kans dat we voor 30 juni een klapper maken lijkt me ook niet zo groot.quote:Op zondag 6 november 2022 19:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij komt ook sowieso niet als er niet voor 30 juni dik verkocht wordt.
Qua vervanger doel je op Bullaude neem ik aan? Laat hem het eerst maar bewijzen.
Pedersen ofzo voor 5-7 miljoen verkopen zou genoeg kunnen zijn, maar ik betwijfel of iemand dat nu nog gaat biedenquote:Op zondag 6 november 2022 19:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit inderdaad en de kans dat we voor 30 juni een klapper maken lijkt me ook niet zo groot.
Kokcu en Geertruida zullen volgend jaar wel gaan. Bijlow misschien ook wel. Ik denk alleen niet voor 30 juni.quote:Op zondag 6 november 2022 19:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Pedersen ofzo voor 5-7 miljoen verkopen zou genoeg kunnen zijn, maar ik betwijfel of iemand dat nu nog gaat bieden
Bullaude inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2022 19:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij komt ook sowieso niet als er niet voor 30 juni dik verkocht wordt.
Qua vervanger doel je op Bullaude neem ik aan? Laat hem het eerst maar bewijzen.
Klopt, maar het niveauverschil tussen O21 en het 1e is enormquote:Op zondag 6 november 2022 19:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bullaude inderdaad.
En het is vrij lastig om je te bewijzen als je nooit speeltijd krijgt bij het eerste. Die paar keer dat hij bij O21 mee deed liet hij wel direct zien dat hij veel te goed is voor dat niveau.
Veel te goed is wel echt zwaar overdreven. Was laatst op varkenoord (voor die pot tegen Fortuna) en toen was hij vrijwel de hele wedstrijd onzichtbaar tegen wat kneuzen van Jong de Graafschap.quote:Op zondag 6 november 2022 19:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bullaude inderdaad.
En het is vrij lastig om je te bewijzen als je nooit speeltijd krijgt bij het eerste. Die paar keer dat hij bij O21 mee deed liet hij wel direct zien dat hij veel te goed is voor dat niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |