De jeugd van tegenwoordig is niets meer gewendquote:Op zondag 6 november 2022 17:02 schreef mario390 het volgende:
kunnen nederlandse echt nur zuipen?
in de loods hebben ze zich nu in 2,5 uren voll
voll weggeschossen
Reed die auto dan steeds weer vooruit en achteruit?quote:Op zondag 6 november 2022 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
Dat je eigen auto over je heen rijd is al niet lekker, maar 3 keer![]()
https://www.ad.nl/auto/vr(...)eigen-auto~a8c05d0a/
Ben jij de meneer van @mrsloveable?quote:Op zondag 6 november 2022 17:03 schreef Loveable het volgende:
[..]
Reed die auto dan steeds weer vooruit en achteruit?
Wilde al langer een andere naam, en toen dacht ik weet je wat ik haal Mrs gewoon wel voor mijn naam wegquote:
Weer beschikbaar?quote:Op zondag 6 november 2022 17:19 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wilde al langer een andere naam, en toen dacht ik weet je wat ik haal Mrs gewoon wel voor mijn naam weg
De naam op fok vermoed ikquote:
okequote:Op zondag 6 november 2022 17:19 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wilde al langer een andere naam, en toen dacht ik weet je wat ik haal Mrs gewoon wel voor mijn naam weg
Zo is datquote:Op zondag 6 november 2022 17:52 schreef Loveable het volgende:
[..]
Vast wel, anders hebben jullie pech
Ik zag in eerste instantie geen verschil, als niks had gezegd..quote:Op zondag 6 november 2022 17:52 schreef Loveable het volgende:
[..]
Vast wel, anders hebben jullie pech
Wie weet valt het meer mensen geen eens opquote:Op zondag 6 november 2022 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag in eerste instantie geen verschil, als niks had gezegd..
Moet je geen vent nemenquote:Op zondag 6 november 2022 18:24 schreef Loveable het volgende:
[..]
Misschien dat ik die naam ooit nog eens neem
ik heb je erder vandaag gezegt dat dat je de ventenquote:Op zondag 6 november 2022 18:24 schreef Loveable het volgende:
[..]
Misschien dat ik die naam ooit nog eens neem
Waarom dat dan?quote:Op zondag 6 november 2022 18:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb je erder vandaag gezegt dat dat je de venten
in bb italie vip gefallen worden
Ah maar ik kijk dat nietquote:Op zondag 6 november 2022 18:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn leuke venten vor jou te kijken
in italie
Waarom nou nog een keer postenquote:Op zondag 6 november 2022 18:43 schreef mario390 het volgende:
en de zit binnen dat mannelijke kijkers
stilloogen kregen
[ afbeelding ]
marioquote:Op zondag 6 november 2022 18:43 schreef mario390 het volgende:
stilloogen kregen
[ afbeelding ]
Loveable heeft dr eigen neem ik aanquote:Op zondag 6 november 2022 18:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat ik het loveable zeigen willt
Nep? Het wordt er zelden tot nooit beter opquote:
Zolang geleden... kijk nu Batman 1989quote:Op zondag 6 november 2022 19:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
toch 1981 dat meisje de in de
holzkiste erstickt is
ja maar de doku is nieuw ,het is nog niet zekerquote:Op zondag 6 november 2022 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang geleden... kijk nu Batman 1989
Dat gezeik hoeft hier niet hoor.quote:Op zondag 6 november 2022 18:43 schreef mario390 het volgende:
stilloogen kregen
[ afbeelding ]
Welk gezeik?quote:
Hihi.quote:
HIK !!quote:
Het is een SCquote:
Ik niet, alleen de verse wel eens gegetenquote:Op zondag 6 november 2022 20:01 schreef Soury het volgende:
Niemand de hema worst? Moet ik naar CUL. Please ik wil niet
Ik kon niks vindenquote:Op zondag 6 november 2022 20:04 schreef Loveable het volgende:
Lees nu de reviews op de hema over de bio rookworst
Ja godver die ging naar de vogeltjes. Die vonden het wel lekkerquote:Op zondag 6 november 2022 20:04 schreef Loveable het volgende:
Lees nu de reviews op de hema over de bio rookworst
Onee was de Ookmworst![]()
quote:Op zondag 6 november 2022 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja godver die ging naar de vogeltjes. Die vonden het wel lekker
Die is heftigquote:Op zondag 6 november 2022 20:28 schreef mario390 het volgende:
nu is en andere doku van attentat münchen 72
Duidelijkquote:Op zondag 6 november 2022 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
Listen very carefully,
i will say this only once
LeClercquote:Op zondag 6 november 2022 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
Listen very carefully,
i will say this only once
Gierende bandenquote:
Neequote:
Is dat je zus?quote:Op zondag 6 november 2022 18:43 schreef mario390 het volgende:
stilloogen kregen
[ afbeelding ]
Zijn toch bio-worsten, wel met vlees dus. Zou niet anders moeten smaken dan niet-bio vlees.quote:Op zondag 6 november 2022 19:19 schreef Soury het volgende:
Mijn moeder maakte een foutje. Ze is 90 inmiddels dus maakt niet uit. Er zit een Aldi tegenover haar en die verse rookworsten zijn echt super goed. Maar ze was naar de HEMA gegaan en heeft 3 worsten gekocht voor me (Hema zit om de hoek bij me) . Maar dat zijn verpakte bio worsten. Iemand ervaring met die worsten? . Ze heeft ook een keer Ookworsten gekocht die vega shit die hebben we aan de vogels gevoerd.
Claro, je hebt gelijk!quote:Op zondag 6 november 2022 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom nou niet ouwe koeien nieuw leven opblazen
Ik ben gek op HEMA worsten deze zien er gevaarlijk uitquote:Op zondag 6 november 2022 22:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zijn toch bio-worsten, wel met vlees dus. Zou niet anders moeten smaken dan niet-bio vlees.
Rot op danquote:
T is niet echt wat, maar om het nou een koe te noemenquote:Op zondag 6 november 2022 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom nou niet ouwe koeien nieuw leven opblazen
Er staat alleen bio bij, het is hetzelfde vette vlees. Ik zou gewoon even proevenquote:Op zondag 6 november 2022 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben gek op HEMA worsten deze zien er gevaarlijk uit
Ga ik doen maar ik ben bang, de HEMA worst is heiligquote:Op zondag 6 november 2022 22:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Er staat alleen bio bij, het is hetzelfde vette vlees. Ik zou gewoon even proeven
Oriana danquote:Op zondag 6 november 2022 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is niet echt wat, maar om het nou een koe te noemen
Zuip zequote:
Laat maar even weten dan of het lekker was...quote:Op zondag 6 november 2022 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga ik doen maar ik ben bang, de HEMA worst is heilig![]()
Doe ikquote:Op zondag 6 november 2022 22:35 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Laat maar even weten dan of het lekker was...
Barbaarquote:
Welke worst koop jij dan?quote:
Begreep dat ajax - psv niet lief was,quote:
4 kwartjes is een guldenquote:Op maandag 7 november 2022 02:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
In Spanje sowieso pata negra en die kwartjes schapenkaas
Iedereen die ik meeneem naar Spanje, trakteer ik sowieso op 2 pintas en die iberico-ham en kaasjes. Kost wel een paar kwartjes, maar ik kan niet anders.quote:
Ik ga iff niet naar Quttarquote:Op maandag 7 november 2022 02:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Gezellig, ben je dan ook zo cynisch?
Zie net iets voorbij komen van de Argentijnse topper, die hebben gewonnenquote:
quote:
Mooi nummer, de film zelf nooit gezien..quote:
weet ook niet of hier wel een film bij hoort,quote:Op maandag 7 november 2022 16:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mooi nummer, de film zelf nooit gezien..
Staat bij de beschrijving..quote:Op maandag 7 november 2022 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
weet ook niet of hier wel een film bij hoort,
volgens mij is het meer een ode aan Jennifer
Ah ik zie het ja, hebben ze gewoon stuk van de film gebruikt in de clipquote:Op maandag 7 november 2022 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar daar zit dit liedje weer niet in
Career Opportunities (1991) - Soundtracks - IMDb
Oké.quote:Op maandag 7 november 2022 17:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
song van duitse band 1984 komt in filmen soms maar de band heeft
geen clip uit en movie
En een leuk liedje, ook in deze versiequote:
Maar zijn ze ook groot in Japan?quote:Op maandag 7 november 2022 17:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
song van duitse band 1984 komt in filmen soms maar de band heeft
geen clip uit en movie
Meisje in kist?quote:Op maandag 7 november 2022 17:58 schreef mario390 het volgende:
weer de doku van dat meisje in de kiste 1981 gekijkt vele dingen
kloppen niet en het was de foute misschien in knast
2023 werd de verhal nog en keer bewerkt
ik heb zelfs mn studie nog zonder computer afgerondquote:Op maandag 7 november 2022 17:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik weet het soms niet.
Internet in mijn jeugd was wel gaaf geweest...
Ik had wel computerlessen op school. lotus, wordperfect etc...quote:Op maandag 7 november 2022 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
ik heb zelfs mn studie nog zonder computer afgerond
Ik op het MBO: Word, Outlook, Excel, Acces, SPSS en Exact.quote:Op maandag 7 november 2022 18:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had wel computerlessen op school. lotus, wordperfect etc...
Ik een type machine Ik heb mijn achterstand wel ingehaaldquote:Op maandag 7 november 2022 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik op het MBO: Word, Outlook, Excel, Acces, SPSS en Exact.
Wordperfect werd later word meen ik...quote:Op maandag 7 november 2022 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik op het MBO: Word, Outlook, Excel, Acces, SPSS en Exact.
Ja en nu?quote:
Onze buren hadden een wordprocessor computer waarop ze "Het verdriet van Belgie" vertaalden naar het Spaans... Vele uren hebben we toen doorgebracht met het juist vertalen van het "Vlaams" van Hugo Claus naar het Spaans..quote:Op maandag 7 november 2022 18:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had wel computerlessen op school. lotus, wordperfect etc...
Het ging allemaal wat langzamer vroegerquote:Op maandag 7 november 2022 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Onze buren hadden een wordprocessor computer waarop ze "Het verdriet van Belgie" vertaalden naar het Spaans... Vele uren hebben we toen doorgebracht met het juist vertalen van het "Vlaams" van Hugo Claus naar het Spaans..
Hoog in de studentenflat toren op 13 hoog
Het is ook een gvdrm dik boek... leek wel een Harry Potter, maar die bestond toen nog nietquote:Op maandag 7 november 2022 18:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Het ging allemaal wat langzamer vroeger
Vind je het heel erg dat ik geen zak geloof dat jij het verdriet van Belgie heb vertaaldquote:Op maandag 7 november 2022 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Onze buren hadden een wordprocessor computer waarop ze "Het verdriet van Belgie" vertaalden naar het Spaans... Vele uren hebben we toen doorgebracht met het juist vertalen van het "Vlaams" van Hugo Claus naar het Spaans..
Hoog in de studentenflat toren op 13 hoog
Ik sla overquote:Op maandag 7 november 2022 18:29 schreef aloa het volgende:
Wat ze tegenwoordig allemaal kunnen met internet.
Soms te ziek voor woorden...
Vanavond op tv...
https://www.rtlboulevard.(...)schamen-documentaire
Waarom zou ik er anders sws over beginnen .. tis vreemd maar waarquote:Op maandag 7 november 2022 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind je het heel erg dat ik geen zak geloof dat jij het verdriet van Belgie heb vertaald
Dat boek heb ik en is voor Nederlanders al niet door te komenquote:Op maandag 7 november 2022 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom zou ik er anders sws over beginnen .. tis vreemd maar waar
Ik heb er echt aan meegewerkt maar niet officieel op papier.. De vertaalster (Spaanse) is ook getrouwd met een Geoloog en we woonde op dezelfde verdieping op Uilenstede... Mijn naam zal niet genoemd zijn dat had ik al eens gecheckt ...
Is idd erg lastig .. Ik had het ooit gelezenquote:Op maandag 7 november 2022 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat boek heb ik en is voor Nederlanders al niet door te komen
ziet lekker uit,is het asitisch?quote:Op maandag 7 november 2022 18:37 schreef Soury het volgende:
Mijn vega hap van vandaag en morgen[ link | afbeelding ]
Is het wat? Oh wacht ja dat is het rijst groente en kruiden. En een scheutje Sojaquote:
Ja kwartje viel wat laterquote:
Nee vegetarisch. Alhoewel kan ook vegan zijnquote:
Ik had ook vegetarisch vanmiddag.... maar geen chineesquote:Op maandag 7 november 2022 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee vegetarisch. Alhoewel kan ook vegan zijn
Kan heel lekker zijn..quote:Op maandag 7 november 2022 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee vegetarisch. Alhoewel kan ook vegan zijn
Lekker hoor. Ik hou niet van nep vlees. Dan maar niksquote:Op maandag 7 november 2022 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had ook vegetarisch vanmiddag.... maar geen chinees
'had tonijn door de saladequote:Op maandag 7 november 2022 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik hou niet van nep vlees. Dan maar niks
Lekker. Ik moet zeggen dat ik wel eens kipstukjes heb gekocht en dat was best wel ok. Maar de prijsquote:
Vega Gehakt voor door de pastasaus is wel te doen, maar ik prefereer normaal of anders idd zonderquote:Op maandag 7 november 2022 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker. Ik moet zeggen dat ik wel eens kipstukjes heb gekocht en dat was best wel ok. Maar de prijs
Nee daar pas ik voor. Dan maar vleesquote:Op maandag 7 november 2022 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Vega Gehakt voor door de pastasaus is wel te doen, maar ik prefereer normaal of anders idd zonder
je bent dom, het gaat om en overleden kindquote:Op maandag 7 november 2022 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dit niets voor jou?
https://80er-live.de/
Honderd jaar geledenquote:Op maandag 7 november 2022 18:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent dom, het gaat om en overleden kind
Dit ging niet om jouw post ettertjequote:Op maandag 7 november 2022 18:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent dom, het gaat om en overleden kind
Open een topicquote:
Nou zou wel leuk zijn in NWSquote:
Ja zie ik zo bleekquote:
Met HEMA worstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op maandag 7 november 2022 19:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Hij gaat het doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie is dat?
quote:Op maandag 7 november 2022 19:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Hij gaat het doen!Dat was toch al lang bekend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
De 47ste POTUSquote:
Eigenlijk wel, maar hij had het eerder nog niet met zoveel woorden gezegd.quote:
Nou ja het is wel gedaan met aanzien voor een Amerikaanse President. Het zal wel. Mickey Mouse kan ook nogquote:Op maandag 7 november 2022 19:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar hij had het eerder nog niet met zoveel woorden gezegd.
quote:
Het aanzien zal er niet beter op worden, Trump is natuurlijk een botte boer, zeg maar gerust een proleet en een hork. Maar dat laat onverlet dat er tijdens zijn ambtstermijn toch aardig wat goede dingen tot stand zijn gekomen, waar je hier in de mainstream media overigens maar weinig van zal meekrijgen.quote:Op maandag 7 november 2022 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja het is wel gedaan met aanzien voor een Amerikaanse President. Het zal wel. Mickey Mouse kan ook nog
Zoals, wat heeft hij voor goeds gedaan danquote:Op maandag 7 november 2022 19:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het aanzien zal er niet beter op worden, Trump is natuurlijk een botte boer, zeg maar gerust een proleet en een hork. Maar dat laat onverlet dat er tijdens zijn ambtstermijn toch aardig wat goede dingen tot stand zijn gekomen, waar je hier in de mainstream media overigens maar weinig van zal meekrijgen.
Omdat hij precies is wat de US of A en de rest van de wereld op dit moment nodig hebben.quote:Op maandag 7 november 2022 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou je daar blij van worden?
Vind je het erg als Biden een nog grotere debiel is. Ik zie geen koppen in de rots hakkenquote:Op maandag 7 november 2022 19:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het aanzien zal er niet beter op worden, Trump is natuurlijk een botte boer, zeg maar gerust een proleet en een hork. Maar dat laat onverlet dat er tijdens zijn ambtstermijn toch aardig wat goede dingen tot stand zijn gekomen, waar je hier in de mainstream media overigens maar weinig van zal meekrijgen.
Ja, snap ik wel, nog meer haat kunnen we met zijn allen wel gebruikenquote:Op maandag 7 november 2022 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat hij precies is wat de US of A en de rest van de wereld op dit moment nodig hebben.
Eigenlijk is het wel handig. Er moeten 40 man opgetrommeld worden om de telefoon op te nemen. Laat staan een knop in drukkenquote:Op maandag 7 november 2022 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel, nog meer haat kunnen we met zijn allen wel gebruiken
Zoals George W Bush?quote:Op maandag 7 november 2022 19:42 schreef chufi het volgende:
Doe gewoon eens een president die onder de 60 is
En wat beweegt deze botte boer, proleet en hork ertoe om voor iedereen de juiste beslissingen te nemen?quote:Op maandag 7 november 2022 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat hij precies is wat de US of A en de rest van de wereld op dit moment nodig hebben.
He ja, laten we weer een oorlog beginnen omdat iemand gemeen was tegen papa,quote:
Het volk?quote:Op maandag 7 november 2022 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En wat beweegt deze botte boer, proleet en hork ertoe om voor iedereen de juiste beslissingen te nemen?
Beter in wat?quote:Op maandag 7 november 2022 19:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Die was in ieder geval beter dan Trump
Kijk zo win je stemmenquote:
• Terugdraaien van export van laagbetaalde banen naar ontwikkelingslandenquote:Op maandag 7 november 2022 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals, wat heeft hij voor goeds gedaan dan
Biden is echt ongelooflijk. De man is volledig dement.quote:Op maandag 7 november 2022 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind je het erg als Biden een nog grotere debiel is. Ik zie geen koppen in de rots hakken
Echt, kom je hiermee?quote:Op maandag 7 november 2022 19:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
• Terugdraaien van export van laagbetaalde banen naar ontwikkelingslanden
• Indammen van illegale immigratie aan de zuidgrens
• Vredesverdrag Israël - Verenigde Arabische Emiraten
• Detentegesprekken met Noord Korea
Zijn maar een paar voorbeelden.
Trump denkt alleen aan zichzelf.quote:Op maandag 7 november 2022 19:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
• Terugdraaien van export van laagbetaalde banen naar ontwikkelingslanden
• Indammen van illegale immigratie aan de zuidgrens
• Vredesverdrag Israël - Verenigde Arabische Emiraten
• Detentegesprekken met Noord Korea
Zijn maar een paar voorbeelden.
Sinds trump is dat aanzien wel weg ja. Potus is nu meer een troosttitel.quote:Op maandag 7 november 2022 19:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Biden is echt ongelooflijk. De man is volledig dement.
Eigenlijk is het presidentiële aanzien al helemaal foetsie.
Haat is een (tijds)geest die we sowieso niet meer in de fles krijgen. Gaan wel een paar generaties overheen voordat dat weer verandert. Zullen we mee moeten leren leven.quote:Op maandag 7 november 2022 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel, nog meer haat kunnen we met zijn allen wel gebruiken
Even citaatje Trump humor:quote:Op maandag 7 november 2022 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel handig. Er moeten 40 man opgetrommeld worden om de telefoon op te nemen. Laat staan een knop in drukken
Poppenkastquote:Op maandag 7 november 2022 20:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Even citaatje Trump humor:
Kim Jong-un: "Now I have a red button too, Mr. President."
Trump: "But mine is bigger, my little rocket boy."
Dat is een vraag die altijd bij me opkomt als het gaat om politici.quote:Op maandag 7 november 2022 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En wat beweegt deze botte boer, proleet en hork ertoe om voor iedereen de juiste beslissingen te nemen?
Precies. Die hele maffiose clan rond de familie Bush, Cheney, Rumsfeld, etc.is puur vergif. Zij zijn jarenlang de machtigste clan van Amerika geweest.quote:Op maandag 7 november 2022 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He ja, laten we weer een oorlog beginnen omdat iemand gemeen was tegen papa,
of je volledig verstoppen op het moment dat het land je het hardste nodig heeft
Als je van oorlog en een florerende wapenindustrie houdt wel ja.quote:Op maandag 7 november 2022 19:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Die was in ieder geval beter dan Trump
Ziek?quote:Op maandag 7 november 2022 19:53 schreef aloa het volgende:
Trump is de meest zieke persoon ooit, die het geschopt heeft tot president van de VS.
Dat was al veel eerder weg hoor.quote:Op maandag 7 november 2022 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sinds trump is dat aanzien wel weg ja. Potus is nu meer een troosttitel.
quote:Grap loopt volledig uit de hand: Twitteraar verzint nieuw land en dat bestaat nu bijna écht.
Dat het soms slecht gesteld is met de kennis van aardrijkskunde van de doorsnee Amerikaan, is een onderwerp waar vaak grapjes over worden gemaakt. Dat deed ook een Franse man op Twitter, die de Amerikanen voor de gek hield door een fictief land te fotoshoppen op de kaart van Europa. Enkele dagen later is de grap een eigen leven gaan leiden op het internet, en heeft „le Listenbourg” een geschiedenis, vlag, volkslied en zelfs een regering gekregen.
Je moet toch wel veel gespijbeld hebben op de basisschool wil je hier intrappen.quote:
Maar goed, vroeger ook zat debiele nederlanders gezien op tv die geen enkel idee hadden waar ze warenquote:
Check Trump even dan.quote:Op maandag 7 november 2022 20:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat was al veel eerder weg hoor.
Nixon - Watergate
fam. Bush - oorlogen, CIA-coups in ontwikkelingslanden
Clinton - Lewinsky-affaire
Daarna was er al weinig aanzien meer over.
Dat was inderdaad epic.quote:Op maandag 7 november 2022 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar goed, vroeger ook zat debiele nederlanders gezien op tv die geen enkel idee hadden waar ze waren
Dit soort strapatsen staat i.i.g. niet op zijn palmares.quote:
Hoe oud is dat filmpje wel niet.quote:Op maandag 7 november 2022 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar goed, vroeger ook zat debiele nederlanders gezien op tv die geen enkel idee hadden waar ze waren
De vakantieman was een consumentenprogramma met als thema -hoe kan het ook anders- vakantie.quote:Op maandag 7 november 2022 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe oud is dat filmpje wel niet.En ik hoor veel Belgen.
Bengelsquote:Op maandag 7 november 2022 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe oud is dat filmpje wel niet.En ik hoor veel Belgen.
Capitool bestormen genotquote:Op maandag 7 november 2022 20:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je van oorlog en een florerende wapenindustrie houdt wel ja.
Moet wel heel jong zijn, dat ik de vakantieman niet zou kennen.quote:Op maandag 7 november 2022 20:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De vakantieman was een consumentenprogramma met als thema -hoe kan het ook anders- vakantie.
Op RTL 4, dus heel veel spelletjes.
En veel blote borsten, dat kon toen nog.
Allo.quote:
Daar weet ik ook maar een gedeelte van.quote:Op maandag 7 november 2022 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.youtube.com/shorts/Nv5eyVUNgR8
Vond het vooral grappig dat de fransen het wel wistenquote:Op maandag 7 november 2022 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar weet ik ook maar een gedeelte van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |