Maar zo werkt het dus wel, voor die prinsesjes.quote:
quote:Gelukkig heeft Nederland een goede sociale vangnet en de familie waar ik vandaan kom heeft ook een redelijk grote spaarrekening en reservepotje, waardoor ik rustig mijn tijd kan nemen om te herstellen en weer meedoen met deze dynamische en competitieve arbeidsmarkt.
Ik heb geluk dat mijn moeders kant van de familie bij tot de Hoge middenklasse of zelfs upperclass van de samenleving hoort, zeker voor een rasechte Antilliaan zoals ik die geboren en getogen is op Curaçao 🇨🇼.
quote:Op zondag 6 november 2022 10:08 schreef Leandra het volgende:
En dat van iemand die volgens zijn eigen omschrijving precies in de verwend prinsesje categorie valt...
WGR / Jeugdvriend uit Curaçao helpen hier zijn weg vinden
[..]
Lees de OP nog eens. Het gaat voornamelijk om de mate van stabiliteit die ze hebben ervaren, en de afwezigheid van dat wat psychologische problemen veroorzaakt.quote:Op zondag 6 november 2022 10:08 schreef Leandra het volgende:
En dat van iemand die volgens zijn eigen omschrijving precies in de verwend prinsesje categorie valt...
[..]
Hij vindt de achtergrond en het gedrag ook vooral een probleem omdat ze hem afwijzen, niet omdat hij het type onaantrekkelijk vindt, dat vindt hij juist heel aantrekkelijk.quote:Op zondag 6 november 2022 10:14 schreef oppiedoppie het volgende:
Maar hoezo ben je ze zo vaak tegengekomen in je leven terwijl je een hekel aan ze hebt. Is dat omdat je vooral op het uiterlijk bent afgestapt? Of had je nog niet door dat alle dames waar je op viel dezelfde achtergrond hadden en zo zijn?
Welja, mensen verwijten dat ze een stabiele basis hadden omdat je denkt dat ze niets hebben meegemaakt dat psychologische problemen veroorzaakt.quote:Op zondag 6 november 2022 10:16 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Lees de OP nog eens. Het gaat voornamelijk om de mate van stabiliteit die ze hebben ervaren, en de afwezigheid van dat wat psychologische problemen veroorzaakt.
Dat geen van die vrouwen met ts wil neuken, gok ik.quote:Op zondag 6 november 2022 10:39 schreef Isdatzo het volgende:
Geen last van. Er zijn genoeg leuke, avontuurlijke, eigenzinnige, en zelfstandige vrouwen in Nederland.
Wat is het probleem precies?
Ja goh hoe zou dat komen.quote:Op zondag 6 november 2022 10:43 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat geen van die vrouwen met ts wil neuken, gok ik.
Wat je in die verwijzing naar een ander topic leest is dit iemand met een zware psychische aandoening.quote:Op zondag 6 november 2022 10:43 schreef Isdatzo het volgende:
Oké nu ook de OP gelezen. TT is misleidend, want het gaat helemaal niet over prinsessengedrag maar over jouw projectie op vrouwen in het algemeen: je verzint een 'realiteit', en vervolgens trek je vol van zelfmedelijden van leer tegen het gigantische onrecht dat jou in die verzonnen realiteit wordt aangedaan.
Thanks, ik haak nu dus af in dit topic.quote:Op zondag 6 november 2022 10:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ongacht je eigen shit in het leven, als je anderen voor prinsesjes gaat uitmaken omdat ze niet dezelde shit hebben ben je af.quote:Op zondag 6 november 2022 11:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat je in die verwijzing naar een ander topic leest is dit iemand met een zware psychische aandoening.
Weet nooit of je dat soort figuren wel keihard moet afblaffen.
Ik ben het er mee eens dat je het niet altijd kan opmerken, al zijn bepaalde mankementen indicatief. Maar mensen (meisjes) die weinig problemen hebben ervaren tijdens het opgroeien bestaan gewoon.quote:Op zondag 6 november 2022 10:33 schreef Leandra het volgende:
Welja, mensen verwijten dat ze een stabiele basis hadden omdat je denkt dat ze niets hebben meegemaakt dat psychologische problemen veroorzaakt.
In 99 van de 100 gevallen heb je geen flauw idee wat een ander heeft meegemaakt, en dat die ander niet zwelgt in zelfmedelijden is geen bewijs dat de ander niets heeft meegemaakt.
Dat de ander geen interesse in je heeft ook niet trouwens.
Een traumatisch verleden brengt geen verplichting met zich mee ieder zelfrespect te laten varen en mannen die je onaantrekkelijk vindt toch een kans te geven.
Ja, iedere ouder doet zijn/haar stinkende best hun kinderen zonder problemen te laten opgroeien, dat lukt maar zelden, maar als het wel lukt dan maakt dat je kind geen verwend prins(es)je.quote:Op zondag 6 november 2022 11:15 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens dat je niet altijd kan opmerken al zijn bepaalde mankementen indicatief. Maar mensen (meisjes) die weinig problemen hebben ervaren tijdens het opgroeien bestaan gewoon.
Ik heb verder geen mening over de vermeende wensen van TS.
Ik vermoed dat de afwijzing vanuit hem begint omdat hij aanneemt dat ze hem vanuit hun 'wereldvreemdheid' niet zullen begrijpen en accepteren. En op zich is het natuurlijk wel logisch om aan te nemen dat functionele vrouwen, die ook nog eens knap (en rijk) zijn niet zitten te wachten op een dysfunctionele man. Het is niet heel waarschijnlijk dat ze het vermogen hebben zijn problemen te begrijpen en het geduld hebben om er mee om te gaan.quote:Op zondag 6 november 2022 10:43 schreef Aberkullie het volgende:
Dat geen van die vrouwen met ts wil neuken, gok ik.
Nee, maar het legt er wel de basis voor. Voeg er nog eens schoonheid en weelde aan toe, en je hebt er een prima recept voor. Andersom, wanneer de basis instabiliteit is, zul je nooit hetzelfde soort 'verwendheid' creëren.quote:Op zondag 6 november 2022 11:18 schreef Leandra het volgende:
Ja, iedere ouder doet zijn/haar stinkende best hun kinderen zonder problemen te laten opgroeien, dat lukt maar zelden, maar als het wel lukt dan maakt dat je kind geen verwend prins(es)je.
Nee, een verwend prinsesje is iets heel anders en heeft totaal niets te maken met het wel of niet aanwezig zijn van traumatische gebeurtenissen en/of psychische problemen tijdens iemands jeugd.quote:Op zondag 6 november 2022 11:25 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Nee, maar het legt er wel de basis voor. Voeg er nog eens schoonheid en weelde aan toe, en je hebt er een prima recept voor. Andersom, wanneer de basis instabiliteit is, zul je nooit hetzelfde soort 'verwendheid' creëren.
Waarom eigenlijk, als zij rijk is, of van rijke komaf is? Heeft ze je haar maagdelijkheid gegeven?quote:Op zondag 6 november 2022 11:22 schreef Marsenal het volgende:
En toen ontmoette ik mijn vrouw. Mooi, rijk, als enige tegenslag heeft ze wel eens dat de Zara dicht is als ze zondagavond wilt shoppen. En ondertussen moet ík voor haar providen. Ik moet werken, ik moet de rekeningen betalen, ik moet dagjes sauna regelen, stedentripjes, en opvang voor de kinderen als zij een gezichtsbehandeling wilt laten doen.
Dat ze er niet op zitten te wachten staat niet haaks aan het feit dat ze hem niet begrijpen.quote:Op zondag 6 november 2022 11:21 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de afwijzing vanuit hem begint omdat hij aanneemt dat ze hem vanuit hun 'wereldvreemdheid' niet zullen begrijpen en accepteren. En op zich is het natuurlijk wel logisch om aan te nemen dat functionele vrouwen, die ook nog eens knap (en rijk) zijn niet zitten te wachten op een dysfunctionele man. Het is niet heel waarschijnlijk dat ze het vermogen hebben zijn problemen te begrijpen en het geduld hebben om er mee om te gaan.
Ik baseer me hier op de omschrijving van TS. Of althans, het is uiteindelijk waar hij het contrast mee schetst:quote:Op zondag 6 november 2022 11:27 schreef Leandra het volgende:
Nee, een verwend prinsesje is iets heel anders en heeft totaal niets te maken met het wel of niet aanwezig zijn van traumatische gebeurtenissen en/of psychische problemen tijdens iemands jeugd.
quote:Mijn opvallende irritaties over deze groep "verwende prinsesjes" is omdat ik denk dat je objectief kan zeggen dat ik een persoon ben die gewoon heel veel pech heb gehad in mijn leven vanaf jongs af aan. Ik denk dat je objectief kan zien dat mijn levensloop tot nu toe veel zwaarder is geweest dan de merendeel van mensen in ieder geval in Nederland zou ervaren, al vanaf mijn vijfde levensjaar kan serieuze traumatische en ingrijpende ervaringen benoemen die de meeste rationeeldenkende mensen eerlijk zou toegeven echt schokkend en heel ernstig was om mee te maken
Ik baseer me op wat TS schrijft, niet op wat voor vreemde terminologie hij daarvoor gebruikt.quote:Op zondag 6 november 2022 11:28 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik baseer me hier op de omschrijving van TS.
Ik denk dat TS daar wel een theorie over heeftquote:Op zondag 6 november 2022 11:27 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk, als zij rijk is, of van rijke komaf is? Heeft ze je haar maagdelijkheid gegeven?
Dat onvermogen zit 'm natuurlijk niet in het feit dat ze er niet op zitten te wachten. Waarom zou iemand dat denken? Het is in ieder geval niet wat ik zeg. Nee, het onvermogen zou 'm natuurlijk zitten in dat ze geen soortgelijke ervaringen hebben meegemaakt.quote:Op zondag 6 november 2022 11:28 schreef Fok-it het volgende:
Dat ze er niet op zitten te wachten staat niet haaks aan het feit dat ze hem niet begrijpen.
En iedereen is op zijn of haar manier disfunctioneel. Het is echter de manier waarop je daar zelf mee omgaat wat bepaalt wie daar op zit te wachten of niet
Dat is wel leuk en aardig, maar tegelijkertijd probeer je inhoudelijk een duit in het zakje te doen, waardoor je de plank nogal misslaat.quote:Op zondag 6 november 2022 11:33 schreef Leandra het volgende:
Ik baseer me op wat TS schrijft, niet op wat voor vreemde terminologie hij daarvoor gebruikt.
Als ik een topic open over fietsen die niet lekker lopen maar het vervolgens gaat over een kraan waar geen water uitkomt dan kun jij 10 keer roepen dat TS bedoelt dat het niet lekker loopt, maar dan blijf ik beweren dat een fiets geen kraan is.
Nou, niet echt.quote:Op zondag 6 november 2022 11:38 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dat is wel leuk en aardig, maar tegelijkertijd probeer je inhoudelijk een duit in het zakje te doen, waardoor je de plank nogal misslaat.
Het sluit elkaar niet uit volgens mij. Ik zwelg niet in de ellende van mijn jeugd, maar herken de prinsesjes, zoals hij ze omschrijft, wel degelijk. Wat TS er mee opschiet om zich daar als 30+er nog mee bezig te houden: ik heb geen idee.quote:Op zondag 6 november 2022 11:43 schreef Leandra het volgende:
Het punt is dat de meeste mensen zichzelf niet zo vreselijk zielig vinden als TS en daar ook niet zo in zwelgen.
Nou hebben de meeste mensen ook geen rijke, of zelfs upperclass, ouders.
Dat scheelt waarschijnlijk een heel stuk qua zwelgen in traumatische gebeurtenissen en/of psychische problemen.
Eigenlijk is het zo dat iemand die zich kan permitteren te zwelgen in de shit, het echte prins(es)je is.
Ik ken zulke meiden ook wel. Dat wil zeggen, ontzettend mooi, altijd populair geweest, maar ik kon en kan daar ook niet achter de voordeur kijken he, ik weet niet wat zij voor jeugd hebben gehad en of die echt zo onbezorgd was als TS dan projecteert op die vrouwen.quote:Op zondag 6 november 2022 11:48 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het sluit elkaar niet uit volgens mij. Ik zwelg niet in de ellende van mijn jeugd, maar herken de prinsesjes, zoals hij ze omschrijft, wel degelijk. Overigens heb ik ook zulke 'prinsjes' gekend. Maar wat TS er mee opschiet om zich daar als 30+er nog mee bezig te houden: ik heb geen idee.
Dit.quote:Op zondag 6 november 2022 12:02 schreef Forbry het volgende:
Ik lees alleen maar jaloezie en geen enkele reden waarom deze vrouwen verwend zijn en al helemaal geen reden(en) waarom je een (terechte) hekel aan die vrouwen zou moeten hebben.
Overigens ook helemaal niet herkenbaar. Ik ken meer dan genoeg (hele) mooie vrouwen, maar geen van hen gedraagt zich als een prinsesje en de minder mooie vrouwen die ik ken trouwens ook niet.
quote:Op zondag 6 november 2022 11:56 schreef CoolGuy het volgende:
Ik ken zulke meiden ook wel. Dat wil zeggen, ontzettend mooi, altijd populair geweest, maar ik kon en kan daar ook niet achter de voordeur kijken he, ik weet niet wat zij voor jeugd hebben gehad en of die echt zo onbezorgd was als TS dan projecteert op die vrouwen.
Maar het gaat hier over vrouwen waarbij wat hij omschreef wél het geval was. Dan kan je beginnen over dat niet iedereen voldoet aan die omschrijving, maar dat spreekt ergens ook gewoon heel erg voor zich. Misschien zijn het er minder dan TS denkt. En misschien zijn bepaalde 'verwende' maniertjes waar hij zich aan ergert zelfs 'copes' voor struggles die hij niet kent, maar ook de types die hij omschrijft bestaan.quote:Op zondag 6 november 2022 12:08 schreef Leandra het volgende:
Dit.
Overigens ken ik ook meer dan genoeg vrouwen wiens leven ogenschijnlijk makkelijk lijkt, maar waarvan ik weet dat het verre van makkelijk is/was en die behoorlijk traumatische ellende hebben moeten overwinnen.
Ik denk dat hij zich veroordeeld voelt vanwege een ongerealiseerde potentie. Misschien heeft dat weer met het welvaarts-aspect te maken. Hij was net als de prinsesjes opgegroeid met behoorlijke welvaart, maar anders dan zij heeft hij zichzelf - door alles wat hem zielig maakt - niet kunnen ontplooien en hetzelfde ontwikkelings/welvaartsniveau weten te bereiken.quote:Op zondag 6 november 2022 11:56 schreef CoolGuy het volgende:
Als je je hele leven al dergelijke vrouwen háát(! wtf...) omdat jij denkt dat zij een soort leven hadden en hebben dat jij niet had en hebt, maar zij de erkenning kregen (volgens jou) die jij (volgens jou) eigenlijk had moeten hebben omdat jij het (volgens jou) veel zwaarder had dan de meeste mensen, dan heeft dat niets met andere mensen te maken, maar álles met jezelf en je eigen verwrongen wereldbeeld.
Ja, ook dat iddquote:Op zondag 6 november 2022 12:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Overigens ken ik ook meer dan genoeg vrouwen wiens leven ogenschijnlijk makkelijk lijkt, maar waarvan ik weet dat het verre van makkelijk is/was en die behoorlijk traumatische ellende hebben moeten overwinnen.
Nee, vrouwen waarvan hij denkt dat dat wel het geval is.quote:Op zondag 6 november 2022 12:26 schreef Akathisia het volgende:
[..]
[..]
Maar het gaat hier over vrouwen waarbij wat hij omschreef wél het geval was. Dan kan je beginnen over dat niet iedereen voldoet aan die omschrijving, maar dat spreekt ergens ook gewoon heel erg voor zich. Misschien zijn het er minder dan TS denkt. En misschien zijn bepaalde 'verwende' maniertjes waar hij zich aan ergert zelfs 'copes' voor struggles die hij niet kent, maar ook de types die hij omschrijft bestaan.
Het kan prima zo zijn dat hij zulke gevallen wel gewoon gekend heeft, en dat vervolgens projecteert op types die hetzelfde gedrag vertonen.quote:Op zondag 6 november 2022 12:36 schreef Leandra het volgende:
Nee, vrouwen waarvan hij denkt dat dat wel het geval is.
Hij komt er nooit toe ze goed genoeg te leren kennen om te weten of dat werkelijk het geval is.
Eens, ik sta ook niet bekend om mijn vrouwvriendelijkheid op dit forum maar ik geef ronduit toe dat ik van neten houd.quote:Op zondag 6 november 2022 10:04 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Halverwege je verhaal ben ik afgehaakt, omdat ik anders mijn telefoon onder zou kotsen.
Je vindt jezelf een enorme zielepoot en iedereen die niet zielig is moet zijn of haar bek houden. Vertel dat maar tegen je vriendin.
Ik heb juist veel goede succes-ervaringen met dit soort meiden te versieren, verleiden en te neuken hoor. Heb het ook best vaak zitten, vanaf mijn studententijd tot grofweg net voor mijn dertigstequote:Op zondag 6 november 2022 10:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij vindt de achtergrond en het gedrag ook vooral een probleem omdat ze hem afwijzen, niet omdat hij het type onaantrekkelijk vindt, dat vindt hij juist heel aantrekkelijk.
Haha, ik snap precies wat je bedoelt en mijn huidige vriendin die ik trouwens beschouw als de liefde van mijn leven waarmee ik oud wil worden, is ook een verwende prinsesjes hoor. Maar ja, net zoals jij wil ik gewoon een bloedmooie dame die mij graag ziet als haar leider en beschermer, zodat ik in de nabije toekomst knappe gezonde kweken kan kweken met haar. Hopelijk zal één van die kinderen mijn hopelijk pech en slecht geluk niet erven, wel heel scherp schoppen als volwassene en daarmee kan van een afstand trots kijken hoe ik toch iets positiefs heb kunnen neerzetten op deze verdoemde aardequote:Op zondag 6 november 2022 11:22 schreef Marsenal het volgende:
Ik snap het wel
Ik ben opgegroeid in ontzettende armoede, we hadden in het weekend vaak geen avondeten en mijn broodtrommels werden mogelijk gemaakt door buurtbewoners. Daar bovenop een onveilige situatie thuis, als puber vertrokken en dakloos geweest. Zoveel tegenslag gehad. En toen ontmoette ik mijn vrouw. Mooi, rijk, als enige tegenslag heeft ze wel eens dat de Zara dicht is als ze zondagavond wilt shoppen. En ondertussen moet ík voor haar providen. Ik moet werken, ik moet de rekeningen betalen, ik moet dagjes sauna regelen, stedentripjes, en opvang voor de kinderen als zij een gezichtsbehandeling wilt laten doen.
En ik doe dat gewoon. Want eind van de dag wil ik gewoon een lekker wijf in een strakke jurk in d'r dikke reet neuken en niet naar m'n eigen gezeik luisteren.
Leer daar nou van, TS.
Rustig aan, ik heb inmiddels ook een interessante leven buiten FOK! Bijvoorbeeld soms ga ik kijken hoe een jongere vriend van mij beginnerscursus salsa zit te volgen elke vrijdagquote:
Sounds about rightquote:Op zondag 6 november 2022 21:37 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb juist veel goede succes-ervaringen met dit soort meiden te versieren, verleiden en te neuken hoor. Heb het ook best vaak zitten, vanaf mijn studententijd tot grofweg net voor mijn dertigstewas ik echt een succesvolle womanizer, geloof het of niet 😎. Ben ook altijd stoer genoeg geweest om interessant te zijn voor dit soort wijven, maar niet te stoer dat ze me eng vinden of bang voor me zijn
.
Waar heb ik ooit gezegd dat zodra een leuk meid niet reageert zoals ik wil dat ze reageert, dat ik een hekel krijg aan leuke meidenquote:Op zondag 6 november 2022 12:35 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ze zijn lang niet altijd gemene of onaardige bitches trouwens. Veel van hen kunnen vaak heel lief zijn en veel medeleven tonen, zolang dit niet hun eigen behoeftes en verlangens tegen zou zitten.
Is dit niet wat je eigenlijk over jezelf beschrijft?
Want zodra een leuke meid niet reageert zoals jij zou willen krijg je zelfs een hekel een leuke meiden.
Niemand is zonder fouten, niemand is altijd lief of begripvol. Jij niet, zij niet.
Misschien zou het je goed doen om ze wat minder als ‘perfect’ te zien, het perfecte leven, het perfecte karakter en ga zo maar door. Niemand kan daaraan voldoen namelijk.
Zij stellen je niet teleur door niet aan jouw plaatje te voldoen. Je doet dat helemaal zelf door iets te verwachten wat gewoonweg niet bestaat.
En als er negatief gereageerd wordt als jij bot of naar doet omdat iemand volgens jou geen recht heeft op menselijk zijn is het niet zo raar dat je tegen gas krijgt. Dat heeft niets met volgers of white knight te maken, maar met jouw gedrag waar op gereageerd wordt.
Dus… je walgt van ‘prinsesjes’. Maar zo’n dame is wel goed genoeg voor je om mee te trouwen en kinderen te kwekenquote:Op zondag 6 november 2022 21:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Haha, ik snap precies wat je bedoelt en mijn huidige vriendin die ik trouwens beschouw als de liefde van mijn leven waarmee ik oud wil worden, is ook een verwende prinsesjes hoor. Maar ja, net zoals jij wil ik gewoon een bloedmooie dame die mij graag ziet als haar leider en beschermer, zodat ik in de nabije toekomst knappe gezonde kweken kan kweken met haar. Hopelijk zal één van die kinderen mijn hopelijk pech en slecht geluk niet erven, wel heel scherp schoppen als volwassene en daarmee kan van een afstand trots kijken hoe ik toch iets positiefs heb kunnen neerzetten op deze verdoemde aarde.
Ja. Ja je bent echt e-norm verandert man.quote:Op zondag 6 november 2022 21:49 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Waar heb ik ooit gezegd dat zodra een leuk meid niet reageert zoals ik wil dat ze reageert, dat ik een hekel krijg aan leuke meiden??? Dat is helemaal niet waar hoor. Sterker nog, ik ben bereid om te bewezen met echte foto’s van mezelf en mijn exen hier op motherfucking fok! Denk je dat ik het niet durft
? Denk je niet dat ik gestoord genoeg en fucked up genoeg in mijn brain bent om onverhinderd (maar tijdelijk) van mezelf met een aantal verwende prinsesjes wat ik keihard hebt mogen neuken en ontmaagden, waar je heel duidelijk kan zien dat ze a) verwende prinsesjes zijn of waren b) en dat er echt een wederzijdse romantische/seksuele verstandhouding was tussen mij en deze irritante verwende sletjes
?
Zeg maar dat ik het niet durf! I DARE YOU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |