SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:15 schreef livelink het volgende:
Pussycat, maar ik weet de titel niet.
Nee, het was borrelen tijdens een verjaardagsfeestje…quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom.
Lekker gegeten?
Borrelen is ook leuk.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het was borrelen tijdens een verjaardagsfeestje…
Dat kan ook heel gezellig zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het was borrelen tijdens een verjaardagsfeestje…
Op zich zitten er wel enige aanwijzingen in het nummerquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:16 schreef livelink het volgende:
Toch wel slecht dat ik niet op de titel kwam
Ik geef de wijn de schuld.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Op zich zitten er wel enige aanwijzingen in het nummer
Ja, het was aan boord van een schip vlakbij het CS en Tina Turner, althans haar vertolkster in de musical, trad op.quote:
Nee, ik heb het biertje nog niet gedaan. Ik had/heb het koud en van wijn krijg ik het wat warmer.quote:
Biertje zo meteen nog wel?quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik heb het biertje nog niet gedaan. Ik had/heb het koud en van wijn krijg ik het wat warmer.
Bedrijfsfeestje dan zeker?quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, het was aan boord van een schip vlakbij het CS en Tina Turner, althans haar vertolkster in de musical, trad op.
Niet echt mijn ding en verder een heel slechte DJ.
Daarom niet al te lang gebleven…
Nee, ik wacht met het biertje tot een andere keer. Wel jammer, maar ik ga er vanavond niet genoeg van genieten, vrees ik.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Biertje zo meteen nog wel?
Want bier op wijn geeft chagrijn.
Ah, bijzonder wel.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, privé verjaardagsfeestje.
'Tina Turner' is de echtgenote van de zoon van de jarige…
Dat was snel. Sneller nog dan Star Trekkin'quote:
Het is ook wel een heel herkenbaar nummerquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was snel. Sneller nog dan Star Trekkin'
De identieke tweelingzus van Girl I'm Gonna Miss You van Milli Vanilli…quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:33 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het is ook wel een heel herkenbaar nummer
Uit de tijd dat ik begon met muziek luisteren. Staat op het 1e cassetjebandje dat ik ooit opnam.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was snel. Sneller nog dan Star Trekkin'
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:35 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn mandje opzoeken![]()
Dank Melting, fijne avond nog
Welterusten Symphonic. Droom niet van dozen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:35 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn mandje opzoeken![]()
Dank Melting, fijne avond nog
quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:35 schreef Symphonic het volgende:
Bad memories… geen fijne plaat voor mij
Nou ben ik benieuwd wat de duivel je heeft laten doen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:40 schreef livelink het volgende:
Golden Earring - The devil made me do it
Alles wat ik niet mag doen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou ben ik benieuwd wat de duivel je heeft laten doen.![]()
[ afbeelding ]
En ik maar denken dat je een braaf iemand was.quote:
Ja... dat is de schuld van livelink. Die is al naar een kerstmarkt geweest.quote:
Het was wel een tikje raar, moet ik eerlijk zeggen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja... dat is de schuld van livelink. Die is al naar een kerstmarkt geweest.
Dat geloof ik met 20 graden naar een kerstamarkt.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was wel een tikje raar, moet ik eerlijk zeggen.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:44 schreef livelink het volgende:
Laat DJ11 het nou afweten? Zijn nummer 1 allertijden
quote:
Binnenkort gaan we met 30 graden naar de kerstmarkt.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat geloof ik met 20 graden naar een kerstamarkt.
Dat ken ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:46 schreef DJ11 het volgende:
Hé, dat muziekje komt ook voor in het outro van Frontier Psychiatrist
quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meer toeteraars in dat genre ken ik niet echt…
Nummer van The Avalanches, afkomstig van een heel album aan nummers die bij elkaar geknipt, geplakt en gesampled zijn.quote:
Alleen haar vader eigenlijk en Clarence Thomas misschien.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meer toeteraars in dat genre ken ik niet echt…
Toen ik mijn antwoord typte, stond Candy nog niet in de post van Melting.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Alleen haar vader eigenlijk en Clarence Thomas misschien.
Ja, van de Marvelettes…quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:49 schreef DJ11 het volgende:
Dit is oorspronkelijk toch een liedje uit de 60s?
quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:58 schreef livelink het volgende:
Is dit George Baker of een van zijn kloons?
Hij had een hele klonenfabriek: de George Bakeryquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:58 schreef livelink het volgende:
Is dit George Baker of een van zijn kloons?
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:59 schreef MadMaster het volgende:
Chips en drank zijn op, ik ga plat.
Dank voor de deuntjes!
Nou..... slaap lekker op je verjaardag dan.quote:Op zondag 6 november 2022 00:02 schreef Rataplan79 het volgende:
Ik ga ook zo mn mand opzoeken. Dj bedankt weer voor de muziek!
Gefeliciteerd Rataplanquote:Op zondag 6 november 2022 00:02 schreef Rataplan79 het volgende:
Welterustenquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:59 schreef MadMaster het volgende:
Chips en drank zijn op, ik ga plat.
Dank voor de deuntjes!
Gefeliciteerd en welterusten!quote:Op zondag 6 november 2022 00:02 schreef Rataplan79 het volgende:
Welterusten DJ11. Jij ook nogmaals bedankt voor de muziek.quote:Op zondag 6 november 2022 00:05 schreef DJ11 het volgende:
Helaas ga ik ook afhaken. Ik zit al de hele middag en avond op deze plek en ben wel een beetje gaar zo onderhand.
Veel plezier nog met het restant. En bedankt voor de fijne muziek, Melting
quote:Op zondag 6 november 2022 00:05 schreef livelink het volgende:
Is niet Johnny hates Jazz, maar wie dan wel?
Slaap lekker.quote:Op zondag 6 november 2022 00:05 schreef DJ11 het volgende:
Helaas ga ik ook afhaken. Ik zit al de hele middag en avond op deze plek en ben wel een beetje gaar zo onderhand.
Veel plezier nog met het restant. En bedankt voor de fijne muziek, Melting
Ja hoor.... even een snel toilet bezoek.quote:
quote:Op zondag 6 november 2022 00:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Heel bekend deuntje toch?
[ afbeelding ]
Komt goed uit. Mijn biertje is nog niet op.quote:
Ik vind het prima, maar als mijn zoon naar bed gaat, ga ik ook.quote:Op zondag 6 november 2022 00:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt goed uit. Mijn biertje is nog niet op.
Dus ik draai nog even door, als je het goed vind.
Begrijpelijk.quote:Op zondag 6 november 2022 00:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar als mijn zoon naar bed gaat, ga ik ook.
quote:Op zondag 6 november 2022 00:33 schreef livelink het volgende:
Hij is thuisgebracht door de vader van zijn vriend. Hij was bang dat hij zou kotsen in de bus![]()
Bier en shotjes, zover ik het begrepen heb.quote:Op zondag 6 november 2022 00:34 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat beloofd heel wat dan.
Wat drinkt hij op zo'n avond? Bier, of sterker spul?
Klinkt goed.quote:Op zondag 6 november 2022 00:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Bier en shotjes, zover ik het begrepen heb.
Geen idee. Hij is echt ineens zwaar de puberteit ingedoken lijkt het. Hij had deze week tentamenweek en is naar geen enkel tentamen gegaan en dan nu ineens dat uitgaan en drinken. Hopelijk is het even een fase en pakt hij school en alles weer snel op.quote:Op zondag 6 november 2022 00:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Maar ik snap dat hij er ziek van wordt.
Zou hij er van geleerd hebben?
quote:Op zondag 6 november 2022 00:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee. Hij is echt ineens zwaar de puberteit ingedoken lijkt het. Hij had deze week tentamenweek en is naar geen enkel tentamen gegaan en dan nu ineens dat uitgaan en drinken. Hopelijk is het even een fase en pakt hij school en alles weer snel op.
Hij is nu met een vuilniszak voor het kotsen naar bed. Ik ben er niet blij mee, nee. Maar ik kan er ook weinig aan doen.quote:Op zondag 6 november 2022 00:39 schreef Melting het volgende:
Lijkt me trouwens wel verschrikkelijk om je kind zo ziek/beroerd te zien.
Ik zette altijd een emmer (met een bodem water) naast mijn bed. Dat was het makkelijkste en geen kans op lekken.quote:Op zondag 6 november 2022 00:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij is nu met een vuilniszak voor het kotsen naar bed. Ik ben er niet blij mee, nee. Maar ik kan er ook weinig aan doen.
Geen probleem.quote:Op zondag 6 november 2022 00:47 schreef livelink het volgende:
Biertje op? Dank je wel voor het mee opblijven en voor de muziek natuurlijk!
Ja, ik ga inderdaad slapen. Alvast welterustenquote:Op zondag 6 november 2022 00:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen probleem.
Biertje bijna op, en jij ging slapen als je zoon plat ging, vandaar.
Slaap lekker.quote:Op zondag 6 november 2022 00:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ga inderdaad slapen. Alvast welterusten
quote:
De jongste werd om 5 uur wakker en wilde z'n mama! Hij nam genoegen met mij en we hebben tot 7 uur geslapen en toen werd de ander ook wakker. Kon slechterquote:Op zondag 6 november 2022 08:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hebben de kabouters en jij wel een beetje geslapen?
Oma kan goed troosten.quote:Op zondag 6 november 2022 08:47 schreef just me het volgende:
[..]
De jongste werd om 5 uur wakker en wilde z'n mama! Hij nam genoegen met mij en we hebben tot 7 uur geslapen en toen werd de ander ook wakker. Kon slechter
Ja hoorquote:Op zondag 6 november 2022 08:38 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen allemaal.
[..]
Jij bent wel erg vroeg voor een zondag. Toch nog wel even terug naar bed gegaan, nadat de kat zijn medicijnen heeft gekregen, mag ik hopen?
Hij was mijn inspiratie…quote:Op zondag 6 november 2022 09:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Stoft iedereen z’n oude account weer af ofzo? Symph was er gisteren ook al mee bezig
Je mag er wel eentje van mij hebben…quote:Op zondag 6 november 2022 10:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb nooit een andere account gehad
quote:
Die fake Spaanse zanger zeker?quote:Op zondag 6 november 2022 10:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag er wel eentje van mij hebben…
Co de Rood wil je denk ik ook wel achter de hand houden voor noodgevallen.quote:Op zondag 6 november 2022 17:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
DJ.
Maar die wordt nog niet vergeven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zondag 6 november 2022 19:20 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn zus gaat ook voor gezinsuitbreiding. Hihi.Ah, schattig. Wanneer krijgt ze ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Old MacDonald had a boxquote:Op zondag 6 november 2022 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan geen doos meer zien… vrijdagavond weer verder
Hoog tijd om out of the box te gaan denken.quote:Op zondag 6 november 2022 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Old MacDonald had a box
Hihahihaho
And om that box he puts a box
Hihahihaho
And a box box here and a box box there
Here a box, there a box everywhere a box box
Old MacDonald had a box
Hihahihaho
quote:Op maandag 7 november 2022 05:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
Brrrr, het is koud [ afbeelding ]
Goedemorgen Tjoent.quote:Op maandag 7 november 2022 06:00 schreef Tjoent het volgende:
Goedemorgen peeps![]()
Wat een geinig plaatje, livelink![]()
Er zijn al egels in winterslaap vermoed ik. Het voerbakje is 3/4 leeggegeten en ik had zo'n 500 gram neergelegd. Normaal gesproken is dat 's morgens rond deze tijd op en vul ik het nog ff bij maar dat is nu niet nodig.
Gaat om eerste servicebeurt e-bike, die gratis kan, of tegen ¤ 35 indien aan huis.quote:Ergo lijkt het mij in principe het fijnste om een gratis huisbezoek (ad ¤ 35,-) te krijgen
quote:Op maandag 7 november 2022 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Matras en topper liggen op het bed, ik voelde me net de prinses op de erwt met zo’n topper er ook bovenop. Loodzwaar zo’n matras, gelukkig brachten de bezorgers ‘m naar boven.
De keuken staat al bijna, wat werken die jongens hard zeg
Goed teken, geen overdreven stress. wel genoeg uiteraard, maar geen paniek.quote:Op maandag 7 november 2022 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik besef nog niet helemaal dat we over 2 weken echt gaan verhuizen
Het gaat toch echt gebeurenquote:Op maandag 7 november 2022 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik besef nog niet helemaal dat we over 2 weken echt gaan verhuizen
Thuis dan al, thuisquote:Op maandag 7 november 2022 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gaat toch echt gebeuren![]()
De feestdagen vier je in je nieuwe huis![]()
Dat moet toch wel vindbaar zijn, lijkt me.quote:Op maandag 7 november 2022 19:42 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm laat maar, externe HDD als bron voor VDJ is niet handig.
Die moet ik echt gaan opzoeken. Die HDD dus. Dit ligt nog ergens tussen spullen die ik niet direct nodig had.
Ik heb niet eens andere bronnen voor VDJ…quote:Op maandag 7 november 2022 19:42 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm laat maar, externe HDD als bron voor VDJ is niet handig.
Hdd gevonden, maar wil niet goed opstarten, en nu geen geduld om goed te kijken.quote:Op maandag 7 november 2022 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat moet toch wel vindbaar zijn, lijkt me.
Heb je al een besluit genomen over Draakje?
Nah bronnen klopt ook niet, installatie pad....quote:Op maandag 7 november 2022 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb niet eens andere bronnen voor VDJ…
Lijkt me een goed plan. En ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt tussen jou en Draakje.quote:Op maandag 7 november 2022 20:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hdd gevonden, maar wil niet goed opstarten, en nu geen geduld om goed te kijken.
Draakje gaat thuiskomen, met moeders gaat het ook niet echt goed en dus wel een dingetje, maar even kijken wanneer dat kan. Grote kooi enzo is logistiek lastig
Hoop wel dat ie me dan nog lief vind, want ze kunnen boos worden als je ze "laat zitten".
Dan Zit ik draakje met alle liefde uit alvorens ik voor een koppeltje kuikens ga.
Lili en Dodo lijken me dan wel leuke namen
Zo niet voor ik hem aan de nieuwe huisgenoot van mijn zusquote:Op maandag 7 november 2022 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. En ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt tussen jou en Draakje.
Mooi is dat ja vakmensen!quote:Op maandag 7 november 2022 20:54 schreef Symphonic het volgende:
De keuken wordt echt gaaf!
En er zijn twee mensen aan het werk die echt eer in hun werk leggen. Echt fijn dat het ook zo kan.
Goedemorgen.quote:
Het was warmer dan gisterennacht, maar warm zou ik niet zeggen. Je had toch geen koorts?quote:Op dinsdag 8 november 2022 06:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Vannacht paar keer wakker geworden, en daardoor niet goed geslapen. Was het vannacht warm, of leek dat maar?
Dan denk ik verhuiskoorts. Ze gaan deze week 2 kantoren verhuizen naar 1 nieuw kantoor.quote:Op dinsdag 8 november 2022 07:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was warmer dan gisterennacht, maar warm zou ik niet zeggen. Je had toch geen koorts?
Verhuiskoorts..quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan denk ik verhuiskoorts. Ze gaan deze week 2 kantoren verhuizen naar 1 nieuw kantoor.
En er moet nog enorm veel gebeuren, waar ze mij voor nodig hebben.
Maar komt goed..... ooit!
quote:
Vandaag 19:00: NPO radio 2 top 90's - Brother52's choice + bonustracks
Alleen vrije keuzes of vond je ook nog iets van je gading in de lijst?quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:29 schreef brother52 het volgende:
Ik had vrijdag op de valreep nog een lijstje ingestuurd voor de top 90's van npo radio 2.
[..]
8 vrije keuzes maar het zijn wel allemaal singles geweest. Bij de extra tracks heb ik verder niet gekeken of ze in de lijst staan.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Alleen vrije keuzes of vond je ook nog iets van je gading in de lijst?
Ik net ook.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:09 schreef just me het volgende:
Ik heb uit vrije keus de griepprik genomen
Ik moet uit vrije keus zaterdag om 7 uur in het nieuwe huis aanwezig zijn. Geen andere mogelijkheid voor montage van de kledingkasten en toch wel handig als ze er staan als we verhuizen. Ik ga echt in winterslaap na de verhuizing. Oh wacht, dat kan niet want dan moeten we dit huis eerst nog netjes makenquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:09 schreef just me het volgende:
Oh dus toch iemand gevonden? Fijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik moet uit vrije keus zaterdag om 7 uur in het nieuwe huis aanwezig zijn. Geen andere mogelijkheid voor montage van de kledingkasten en toch wel handig als ze er staan als we verhuizen. Ik ga echt in winterslaap na de verhuizing. Oh wacht, dat kan niet want dan moeten we dit huis eerst nog netjes maken
Ja, gelukkig wel, dan is dat toch allemaal nog af voordat we verhuizen. Alleen de gordijnen en lampen nog niet, maar dat is geen drama, we hebben op een paar plekken verhuispeertjes hangen en de keuken heeft zowel spotjes als verlichting onder de bovenkastjes dus we hebben meer licht in de keuken dan hierquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:09 schreef just me het volgende:
Verstandigquote:
fijn dat het nu allemaal beter gaatquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel, dan is dat toch allemaal nog af voordat we verhuizen. Alleen de gordijnen en lampen nog niet, maar dat is geen drama, we hebben op een paar plekken verhuispeertjes hangen en de keuken heeft zowel spotjes als verlichting onder de bovenkastjes dus we hebben meer licht in de keuken dan hier
Welkom!quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond![]()
Luister een gedeelte mee.
Goed gepland hoor!quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel, dan is dat toch allemaal nog af voordat we verhuizen. Alleen de gordijnen en lampen nog niet, maar dat is geen drama, we hebben op een paar plekken verhuispeertjes hangen en de keuken heeft zowel spotjes als verlichting onder de bovenkastjes dus we hebben meer licht in de keuken dan hier
Ik ben ook nog aan het eten.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:08 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Ik moet zo wel nog eten, dus ik luister met een pauze.
Tonight, Tonight staat er wel in. Net als het favoriete nummer van mijn zoon: Bullet with butterfly wings.quote:
Die zijn ook een stuk bekender maar dit was mijn eerste kennismaking met ze en was meteen verkocht.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Tonight, Tonight staat er wel in. Net als het favoriete nummer van mijn zoon: Bullet with butterfly wings.
Beide redelijk genoteerd.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:02 schreef brother52 het volgende:
Blind Melon - No Rain
Alice in Chains - Would?
Ja, ik zag het. Verbaasde me dat Blind Melon er überhaupt in staat.quote:
Ik heb nu al medelijden met degene die dat moet doenquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:11 schreef just me het volgende:
Ik moet mijn wilde haren vanavond laten temmen
Smakelijk.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:20 schreef livelink het volgende:
Ik haak even af voor het eten. Tot straks...
Smakelijk eten livelinkquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:20 schreef livelink het volgende:
Ik haak even af voor het eten. Tot straks...
Ja, tot nu toe wel. Bij Stone Temple Pilots zelfs 2. Chester Bennington heeft ook nog een tijdje bij ze gezongen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Chris![]()
Volgens mij is van elke plaat die je draait wel iemand dood, of niet?
Blowende hippies on stage.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:26 schreef brother52 het volgende:
Weer zo'n band die je live gezien moet hebben.
Ik vind dit echt een geweldig nummerquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:26 schreef brother52 het volgende:
Weer zo'n band die je live gezien moet hebben.
quote:
Maar ik ben nog lang niet klaar!quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:39 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor de muziek brohter52
Ik ga nu maar op bed.
Trusten. Ik ga was ophangenquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:39 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik ga nu maar op bed.
quote:
Welterusten aRdquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:39 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik ga nu maar op bed.
20 was ook veel te weinig. 50 liedjes was me ook met gemak geluktquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
vergeten op te nemen in mijn lijstje
Ja, ik moest ook veel schrappen, terwijl ik dacht dat the 90's een beetje langs me heen waren gegaan.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
20 was ook veel te weinig. 50 liedjes was me ook met gemak gelukt
Voor vanavond ben ik op een gegeven moment ook maar gewoon gestopt met nadenken. Vond voor 3 uur muziek wel genoeg.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook veel schrappen, terwijl ik dacht dat the 90's een beetje langs me heen waren gegaan.
Volgens mij ken ik die niet. Straks even luisteren.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:58 schreef Symphonic het volgende:
Dit doet me erg aan Daydream van the Wallace Collection denken
Ik was al bang dat ik dezelfde problemen weer had als met mijn oude meuk.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik dacht al dat onze wifi de hik had
Teringherrie is zeker geen Engels woord?quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:11 schreef brother52 het volgende:
Anthrax feat. Public Enemy - Bring The Noise![]()
Nee, ik had 'Feeling So Real'…quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Iedere DJ hier heeft dat nummer van Moby op z’n stemlijstje staan volgens mij
Raging noise volgens google translatequote:Op dinsdag 8 november 2022 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Teringherrie is zeker geen Engels woord?
quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:29 schreef brother52 het volgende:
Inmiddels zijn we aangekomen bij de bonusliedjes
Is dat de tour met Apocalyptica?quote:
Yep, al 3 keer uitgesteld of zo…quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is dat de tour met Apocalyptica?
Je hebt dan in elk geval een goed voorprogramma.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, al 3 keer uitgesteld of zo…
Meestal skip ik die, maar ik wil dat wel een keer live zien/horen…quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je hebt dan in elk geval een goed voorprogramma.
Ik skip ze alleen bij Iron Maiden. Al vaak genoeg meegemaakt dat het voorprogramma net zo goed was of zelfs beter dan de main act.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meestal skip ik die, maar ik wil dat wel een keer live zien/horen…
Alleen als ik concerten ging tapen was ik meestal vroeg en/of als ik een specifiek plekje in de zaal wilde hebben. Heb wel wat support acts gezien die goed waren, maar ik heb ze zelden daarna nog gevolgd…quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik skip ze alleen bij Iron Maiden. Al vaak genoeg meegemaakt dat het voorprogramma net zo goed was of zelfs beter dan de main act.
Je kon in de jaren '90 ook niet om ze heen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs die heb ik nog live meegemaakt…
Stuiterbal Patrick en dan die lijzige Tres Manos er naast, het was altijd wel een happening…quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je kon in de jaren '90 ook niet om ze heen.
De meeste hoor je ook weinig meer van. Zeker wanneer het al vrij kleine optredens zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen als ik concerten ging tapen was ik meestal vroeg en/of als ik een specifiek plekje in de zaal wilde hebben. Heb wel wat support acts gezien die goed waren, maar ik heb ze zelden daarna nog gevolgd…
Vintage Trouble stond ooit in het voorprogramma van The Who en die heb ik nog wel een tijdje gevolgd.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
De meeste hoor je ook weinig meer van. Zeker wanneer het al vrij kleine optredens zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |